Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijk 16/3/2012

27-3-2012 15:11:52
Hey Bruidjes,

Op vrijdag 16/3/2012 was het zover, een supermooie dag om ons huwelijk te vieren!
Ik heb altijd heel veel gehad aan dit forum dus nu wil ik jullie graag een verslagje van onze mooiste dag geven!
En nu hopen dat ik jullie nog wat leuke tips kan bezorgen hé, want natuurlijk blijf ik hier volgen! :-)

Donderdag 15/3 lagen we om 23.30u in ons bedje (het versieren van de zaal was superhard uitgelopen)
natuurlijk konden we niet slapen (ik en mijn getuige) dus hebben we nog gebabbeld tot 1u.
En dan om 5.30u werd ik wakker, heb ik het licht aan gedaan, en ineens stond mijn getuige naast mij aan mijn bed... toen hebben we nog even gebabbeld, en toen zijn we begonnen met de versiering van het huis.
Om 7.30u zaten we klaar bij de kapper. Zalig genieten van een wasbeurt en dan begonnen ze eraan... Mijn bruidskapsel... (ik wist tot op de dag zelf nog niet hoe ik het wilde doen, twijfelend tussen 2 kapsels) Maar het was perfect, mijn kapsel.
Om 9u waren we terug thuis, en 5 min. later stond de visagiste voor de deur. (Weer de twijfelende ik was niet zeker van de kleur, dus een 3 tal dingen uitgeprobeerd, ookal had ik proef make-up gehad...) Een een uurtje later was ik helemaal klaar om mijn jurk en al mijn accessoires aan te trekken.
Om 11u was ik helemaal ingesnoerd, en klaar om op mijn toekomstige te wachten!
En dan om 11.30u was het zover, daar was hij mijn toekomstige man, met mijn wondermooi zoontje! Ze waren zo perfect! Mijn toen nog toekomstige zijn ogen vielen bijna uit z'n kassen :p. GEWELDIG!
Om 11.45u zijn we dan vertrokken naar het gemeentehuis, waar we voor de wet tot man en vrouw werden gebombardeerd ;-) Met een supertoffe burgemeester. Na het huwelijk kregen we een drankje aangeboden door de gemeente, supertof!
Om 12.45u zijn we als man en vrouw vertrokken uit het gemeentehuis. Dan zijn we even langs huis geweest, om naar het toilet te gaan en nog iets te drinken.
Om 13.30u zijn we dan vertrokken richting kerk. Waar om 13.45u de huwelijksklokken al begonnen te luiden.
Om 14u was het zover, mijn intrede waar ik zolang had op gewacht (river flows in you - twilight). Maar eigenlijk is het kerkelijk huwelijk serieus tegengevallen, de pastoor was de dag ervoor gevallen, waardoor hij niet van zijn altaar wegkon, en waardoor wij elke keer naar het altaar moesten lopen (wat niet leuk was met mijn lange sleep!)
Maarja, het was toch een mooie viering, al bij al.
Om 15.15u zijn we dan vertrokken voor de foto's op de manege en het kasteel van Vlimmeren. Superleuke fotoreportage met paarden, oude meubelen, hekken, vespa, oude poorten, een hooizolder,...
Om 17u zijn we dan aangekomen bij het restaurant om aan het diner te beginnen. Het was superlekker, maar het dessert hebben we jammer genoeg moeten overslaan, omdat we om 19u richting zaal moesten vertrekken, om om 19.30u de eerste gasten te ontvangen. Hier volgde dan een receptie met een drankje en een hapje.
En om 21.30u onze openingsdans, zodat het feest kon losbarsten. Het was een geweldig feest met een geweldige DJ!
En om 3u lagen we in ons bedje, na een geweldig mooie dag!! En nu kan ik mezelf mevrouw Vandeleur noemen! ZALIG!

En voor de foto's volgt nog een link... want ze zijn nog niet helemaal klaar. Volgende week komt de fotograaf ze afleveren. Ik ben superbenieuwd! Hier al enkele voorsmaakjes!

Liefs Tinneke

Tinneke
16-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1534

Annelies
1-9-2012
 Meld misbruik27-3-2012 15:24:55

Dikke proficiat. Geniet van het getrouwde leven!

michelle

Meld misbruik27-3-2012 15:31:00

proficiat mooie schoenen trouwens

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik27-3-2012 16:03:57

Proficiat Tinneke,

Leuke foto's en nog een dikke proficiat met jullie huwelijk!!

Groetjes

Nawal
16-3-2012
 Meld misbruik27-3-2012 16:14:48

Hey zelfde-dag-bruidje :-)

'k heb nog aan jou gedacht! Proficiat hé... Mooie foto's!

Groetjes
Nawal

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik27-3-2012 16:46:39

Hey,

super super, heel mooie foto's ook.

Echt heel heel tof!

Alvast heel veel geluk samen en geniet nog van de witte broodsweken.

Veel groetjes Ellen

frida
6-2-2010
 Meld misbruik27-3-2012 17:11:05

leuke foto's gewoon nu genieten!!!!!!!!

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik27-3-2012 18:44:26

mooie fotos

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik27-3-2012 19:05:41

Geniet van de wittebroodsweken en een dikke proficiat! Ik vind het super dat je dag zo fantastisch was :-) De foto's zien er alvast erg mooi uit!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik27-3-2012 19:43:24

Mooie foto'kes, en leuk om het verslagje eens te lezen!

Geniet er nog van en een dikke proficiat!

tamara
19-5-2012
 Meld misbruik27-3-2012 22:12:59

Leuk verslagje.
dikke proficiat!
geniet van jullie leven samen.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-3-2012 8:22:59

Oh, leuk verslagje!!
River flows in you...kreeg er al kippenvel van!! Wij trouwen enkel voor de wet, maar wil het ook als intrede...maar volgens mijn groot bruidsmeisje, gaat iedereen dan beginnen wenen omdat het zo mooi is hihi...
Geniet van het leven samen!!

groetjes!!

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik28-3-2012 9:59:16

Bedankt Lady's :-)
@Sandra: Jaja traantjes ga je zeker zien, bij je intrede! :-) hihi

Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik28-3-2012 22:18:03

Proficiat! Jullie zagen er heel mooi uit!

lore
20-4-2013
 Meld misbruik20-4-2012 21:34:14

Proficiat.. Wie was jullie dj? Was hij een aanrader? Wij zijn nog steeds opzoek...

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik23-4-2012 10:14:43

Hey Lore,

Mercikes.
Onze DJ was DJ digna, een vriendin van ons. Maar normaal is zijn prof DJ dus draait zij niet op feesten, daar heeft ze jammer genoeg geen tijd voor.
Dus hiermee kan ik je jammer genoeg niet helpen. Plaats even een topic op het forum, ik ben zeker dat er DJ's op af zullen komen.

Groetjes Tinneke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info