Hey Bruidjes,
Op vrijdag 16/3/2012 was het zover, een supermooie dag om ons huwelijk te vieren!
Ik heb altijd heel veel gehad aan dit forum dus nu wil ik jullie graag een verslagje van onze mooiste dag geven!
En nu hopen dat ik jullie nog wat leuke tips kan bezorgen hé, want natuurlijk blijf ik hier volgen! :-)
Donderdag 15/3 lagen we om 23.30u in ons bedje (het versieren van de zaal was superhard uitgelopen)
natuurlijk konden we niet slapen (ik en mijn getuige) dus hebben we nog gebabbeld tot 1u.
En dan om 5.30u werd ik wakker, heb ik het licht aan gedaan, en ineens stond mijn getuige naast mij aan mijn bed... toen hebben we nog even gebabbeld, en toen zijn we begonnen met de versiering van het huis.
Om 7.30u zaten we klaar bij de kapper. Zalig genieten van een wasbeurt en dan begonnen ze eraan... Mijn bruidskapsel... (ik wist tot op de dag zelf nog niet hoe ik het wilde doen, twijfelend tussen 2 kapsels) Maar het was perfect, mijn kapsel.
Om 9u waren we terug thuis, en 5 min. later stond de visagiste voor de deur. (Weer de twijfelende ik was niet zeker van de kleur, dus een 3 tal dingen uitgeprobeerd, ookal had ik proef make-up gehad...) Een een uurtje later was ik helemaal klaar om mijn jurk en al mijn accessoires aan te trekken.
Om 11u was ik helemaal ingesnoerd, en klaar om op mijn toekomstige te wachten!
En dan om 11.30u was het zover, daar was hij mijn toekomstige man, met mijn wondermooi zoontje! Ze waren zo perfect! Mijn toen nog toekomstige zijn ogen vielen bijna uit z'n kassen :p. GEWELDIG!
Om 11.45u zijn we dan vertrokken naar het gemeentehuis, waar we voor de wet tot man en vrouw werden gebombardeerd ;-) Met een supertoffe burgemeester. Na het huwelijk kregen we een drankje aangeboden door de gemeente, supertof!
Om 12.45u zijn we als man en vrouw vertrokken uit het gemeentehuis. Dan zijn we even langs huis geweest, om naar het toilet te gaan en nog iets te drinken.
Om 13.30u zijn we dan vertrokken richting kerk. Waar om 13.45u de huwelijksklokken al begonnen te luiden.
Om 14u was het zover, mijn intrede waar ik zolang had op gewacht (river flows in you - twilight). Maar eigenlijk is het kerkelijk huwelijk serieus tegengevallen, de pastoor was de dag ervoor gevallen, waardoor hij niet van zijn altaar wegkon, en waardoor wij elke keer naar het altaar moesten lopen (wat niet leuk was met mijn lange sleep!)
Maarja, het was toch een mooie viering, al bij al.
Om 15.15u zijn we dan vertrokken voor de foto's op de manege en het kasteel van Vlimmeren. Superleuke fotoreportage met paarden, oude meubelen, hekken, vespa, oude poorten, een hooizolder,...
Om 17u zijn we dan aangekomen bij het restaurant om aan het diner te beginnen. Het was superlekker, maar het dessert hebben we jammer genoeg moeten overslaan, omdat we om 19u richting zaal moesten vertrekken, om om 19.30u de eerste gasten te ontvangen. Hier volgde dan een receptie met een drankje en een hapje.
En om 21.30u onze openingsdans, zodat het feest kon losbarsten. Het was een geweldig feest met een geweldige DJ!
En om 3u lagen we in ons bedje, na een geweldig mooie dag!! En nu kan ik mezelf mevrouw Vandeleur noemen! ZALIG!
En voor de foto's volgt nog een link... want ze zijn nog niet helemaal klaar. Volgende week komt de fotograaf ze afleveren. Ik ben superbenieuwd! Hier al enkele voorsmaakjes!
Liefs Tinneke