Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En toen ging het snel...

27-3-2012 17:58:34
Nog 87 te dagen te gaan en alles gaat ineens heel wat sneller... de uitnodigingen zijn de deur uit, volgende week zaterdag mijn jurk en de trouwringen ophalen en straks afspraak in het gemeentehuis om in ondertrouw te gaan. En natuurlijk dagelijks van telkens wel iemand anders de opmerking "het zal er snel zijn" :-D We tellen verder af, nog even...

Eveline
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 579

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik27-3-2012 19:53:08

Het begint inderdaad te korten hé, wij trouwen een weekje na jullie!

Onze ondertrouw hebben we enkele weken geleden al gedaan in 't gemeentehuis. Vrijdag gaan we naar de kerk bespreken hoe we de stoelen gaan zetten en eens kijken hoeveel en waar we onze ballonnen kunnen vasthechten. Vandaag ons misboekje doormailen naar de Deken van onze parochie en dan is het wachten op onze uitnodigingen!

Geniet nog van die laatste voorbereidingen!

Groetjes Niki

Kim
22-6-2012
 Meld misbruik27-3-2012 22:08:11

Dito hier... uitnodigingen versturen we pas eind april. Mijn trouwkleed ga ik half april laten aanpassen.
Ondertrouw achter de rug.
Misboekje goedgekeurd en volgende week afspraak met ceremoniemeester voor het draaiboek...
Hopelijk vergeet ik niks... er is zoveel om te regelen...

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...