TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Heidi
7-7-2012
|
28-3-2012 9:17:07
Het is zo dat een opgestoken kapsel pas mooi uitkomt, als de rest van je outfit ook geweldig is :) dus, hij zal het wel mooi vinden, eens hij je ziet staan! Indien je er toch mee in je maag blijft zitten: Misschien kan je nog een half-opgestoken kapsel proberen?
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-3-2012 9:58:16
Oei...een ongeval op zo een moment kan je missen é!! Mijn verloofde en ik hebben zo op de ochtend van de trouwdag van zijn zus een zwaar ongeval gehad...auto total loss, en ikzelf (nadien weer gebleken) whip lash...ook geen perfect begin van zo een dag!!!! Al goed dat je zelf niks hebt en je toch nog een leuke dag hebt gehad!!
Is je lingerie van Poirier? Ik twijfel ook nog om tot daar te gaan voor lingerie...
Vond jij je kapsel opgestoken mooi bij je kleedje? Want het is toch een ander zicht é...het totaalplaatje? Zoals Heidi zegt, mss volgende keer is half opgestoken uittesten??
groetjes!
|
|
Elke
13-7-2012
|
28-3-2012 10:34:49
Ik heb een afspraak voor mijn eerste pas volgende week en ik heb al gedroomd dat ik mijn kleed paste en dat het te smal was! Ik hoop dat het niet uitkomt. Ik heb nog geen proefkapsel gehad, maar ik weet ook dat mijn verloofde liever los ziet dan opgestoken. Ik ga toch kiezen voor hetgeen waarmee ik het beste voel en ik denk dat het toch opgestoken zal worden. Dat blijft langer zitten en bij los zullen mijn krullen tegen 's avonds waarschijnlijk al doorhangen. Als ik jou was, zou ik ook gewoon kiezen voor wat jij zelf het beste vindt. Hij zal je sowieso mooi vinden op die dag!
|
|
Serena
25-5-2019
|
28-3-2012 20:38:44
wat erg om de dag zo te starten maar de pasbeurt erna zal het ongetwijfeld goed gemaakt hebben! Ik ben in januari voor mijn eerste pas geweest ook bij La Tiara, helaas was mijn kleed een stuk te groot.. ik ben een paar kilotjes kwijt geraakt! Ik heb er ook mijn lingerie gevonden, een gewone strapless bh maar wel hetzelfde slipje met de strass steentjes! ik was meteen verkocht toen kelly dit liet zien. 7juni mag ik terug gaan voor het te laten afspelden, ik kan al niemeer wachten om het nog eens aan te doen voor je kapsel zou ik ook eens proberen voor half opgestoken dan.. maar uiteindelijk moet jij er je goed bij voelen, hij zal zowieso zeggen dat je straalt op die dag!
@elke die nare dromen heb ik ook al gehad, alleen hadden ze ingebroken en al de kleedjes gestolen dus ik had helemaal geen kleed meer.. was ik blij toen ik wakker werd!
Groetjes Serena
|
|
Tine
26-5-2012
|
29-3-2012 15:09:38
De oplossing: Zaterdag moeten we naar een feestje en ik ga mijn haar dan nog eens laten doen maar dan half opgestoken. Dan kan ik zien het houdt, ik heb namelijk heel fijn haar dat gewoon los wel goed is maar waar weinig mee aan te vangen is qua model inbrengen. @Sandra: de lingerie is inderdaad van Poitier. Een korsetje waar jarretelbandjes aangemaakt kunnen worden. Dat ga ik wel niet doen op onze trouwdag want dat in combinatie met 'het kleed' gaat een te grote hindernis zijn bij het bezoek aan het kleine kamertje maar het komt achteraf nog wel eens van pas
|
|
Sandra
7-9-2012
|
29-3-2012 16:25:54
ja, het geheel kan je daarna zéker nog eens dragen :-)!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|