Terug naar overzicht
Hey hey, Leuk é als het getalletjes 100 daar staat, dan komt het plots zooo snel dichtbij! Eenmaal onder de 100 gaat het nog eens dubbel zo vlug! Wij zitten nu aan nog zo'n 37dagen...Geniet nog van je laatste 100 dagen als verloofde, dan ben je Mevrouw!! :-)groetjes! Ellen
@ ellendankje ja het idd heel leuk. Ben nu al aan het oefen met met naam. deze gaat wel lang worden. het wordt dan mevrouw Eggermond van Luijk ja voor jullie schiet het nog wat sneler op . gr francis
Bij mij ook !Ik moet toegeven dat de stress toeneemt; al heeft dat meer te maken met het feit dat wij tegen 1 mei volledig moeten verhuisd zijn en alles nog moet in orde gebracht worden :D
Jullie grote dag zal nu snel dicht bij komen. Geniet nog van de laatste 100!
Leuk moment hè, die laatste 100! Je zal zien, nu gaat de tijd voorbij vliegen, wij staan vandaag al op 57! :D
ik nog op 103, begint te korten
Hoi hoi,ik kan me nog voorstellen dat je hier nog eens een 'aftelbericht' hebt geplaatst, en daar heb ik toen ook op gereageerd.. en nu mag ik wéér reageren want bij ons staan er ook nog maar 100 dagen op de teller spannend ! Onze mooie dag komt dichter en dichterbij hé groetjes, Kim
@ kim ja idd gelukkig wel. jullie trouwen 1 dag later als wij. ja het gaat heel snel vrijdag mag ik me jurk weer aan ze hebben vandaag gebeld dat hij binnen is :)francis