TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
treesje
10-7-2012
|
29-3-2012 7:34:45
Hallo, heb kippevel gekregen van je bericht te lezen, ik weet ook uit ervaring dat communicatie zo belangrijk is, als er niet kan gepraat worden dan blijf je met frustraties zitten en op den duur escaleert dat. Ben super content voor je dat het huwelijk zal doorgaan, echt waar. Geniet er van. Groetjes
|
|
sven
10-8-2012
|
29-3-2012 8:00:18
helaba,
super dat jullie hebben kunnen praten , want praten is nog altijd een grote sleutel in een relatie. Lotte wat je zegd over liefde is niet te koop geef ik u volkomen gelijk in. ik ben ontzettend blij voor jullie dat jullie trouwdag mits wat aanpassingen nog altijd een super mooie dag gaat worden.Ik wens jullie veel geluk toe .
Grtjs vanessa
|
|
Gitte
14-4-2012
|
29-3-2012 8:09:06
Oh Lotte,
wat ben ik blij voor je dat jullie eens goed hebben kunnen praten! En dat je nu weet wat er aan de hand is, zodat je daar rekening mee kan houden. Je mag liefde nooit vanzelfsprekend vinden, zoals je zegt. Maar jullie komen er dus wel en dat is het belangrijkste. Veel belangrijker overigens dan een huwelijksdag met alles erop en eraan, want dat is uiteindelijk maar én dag in je leven, je relatie hopelijk voor de rest van je dagen. Ik wens je nog een fijne voorbereiding, veel goede gesprekken, een mooie dag op 23 juni waar jullie je allebei in kunnen vinden en natuurlijk een goed en gelukkig huwelijk.
liefs
|
|
Sandra
7-9-2012
|
29-3-2012 8:34:05
Hey Lotte!
Oh, ik ben blij voor jou...echt waar! Zoals Gitte zegt, de huwelijksdag op zich is een droomdag...maar uiteindelijk maar 1 dag en het is nadien dat het échte werk begint é...en dan is liefde zeker een werkwoord! Onze mannen begrijpen onze grillen soms niet rond die ene grote dag...mijn verloofde vindt het soms ook veel geld voor 1 dag enz...maar hij ziet mij wel zo graag dat hij het mij wil geven :-) mijn prinsessendag. (we zijn zelfs dansles aan het volgen hoewel hij dat niet echt zag zitten op voorhand en hij vindt het nu nog leuk ook).
Maar uiteindelijk moet je de essentie van de zaak bekijken...als jullie met jullie 2'tjes zeggen van ok, we gaan er voor...wij 2 voor altijd, dan is dat het belangrijkste! En ik ben heel blij voor jou dat het de goede richting uit gaat!
Laat het allemaal nog wat bezinken...herbegin rustig met de voorbereidingen en probeer hem er zo veel mogelijk bij te betrekken zodat het voor hem een aangenaam gevoel geeft en dan kunnen jullie samen aftellen naar jullie grote dag!!
groetjes!
|
|
Joeri
28-7-2012
|
29-3-2012 8:38:52
Hey Lotte,
Dit is nu eens een bericht dat je dag goed maakt. :-) Ben zo blij voor u dat alles toch uiteindelijk goed gekomen is. Ik heb het hier ook al ondervonden dat praten zo belangrijk is in een relatie, ze staat of valt ermee. Hier hebben we dat ook moeten ondervonden door 2j geleden effe uit elkaar te moeten gaan. Nadien hebben we dan nieuwe afspraken gemaakt en beloofd aan elkaar dat we veel meer gingen praten en nu loopt het allemaal super goed.
Geniet nog verder van de voorbereidingen en van jullie grote dag!
groetjes Joeri
|
|
Caro
1-10-2011
|
29-3-2012 9:02:52
Hey Lotte, ik heb jouw vorig berichtje ook gevolgd en je toen veel sterkte gewenst. Ik wil hierbij dan ook even laten weten hoe blij ik voor je ben dat het tussen jullie terug goed zit! Veel succes samen en doe rustig verder aan jullie voorbereidingen! Groetjes
|
|
|
Lieselot
10-3-2012
|
29-3-2012 9:58:27
Superblij voor jou om dit te lezen!
Het is inderdaad zo dat we daar soms niet meer echt bij stilstaan, en als er dan plots iets gebeurt, dan stort je wereld in. Probeer nooit iets vanzelfsprekend te vinden, niet enkel je partner maar ook zoveel andere dingen. Want als het uit je handen glipt..... Liefde is inderdaad een werkwoord, het is geven en nemen. Ik zeg vaak tegen mijn ventje dat ik hem apprecieer, dat ik waardeer wat hij allemaal doet en hou van wie hij is, het doet deugd om dat te horen denk ik, maar het doet ook om dat te kunnen zeggen..
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
29-3-2012 10:42:26
Oh Lotte, ik ben zo blij voor jou! Ik was er echt niet goed van van jouw laatste berichtje. Heb er dagen mee in mijn hoofd gezeten en voelde me ook ergens schuldig dat wij op 23 juni waarschijnlijk de mooiste dag van ons leven zullen beleven en jij dan net superdroevig zou zijn. Vind het echt super dat jullie eruit geraakt zijn en dat we samen feestvieren op 23 juni!
xxx
|
|
Kristien
25-5-2012
|
29-3-2012 12:36:53
Dag Lotte,
Ik ben heel blij voor jou, en jullie huwelijk kan alleen maar sterker zijn nu jullie eens goed gepraat hebben!! Ik hoop dat vele bruidjes je bericht aandachtig lezen en beseffen wat het belangrijkste is: niet het feit dat alle kledij van iedereen perfect moet zijn, of dat er hoogzwangere vrouwen gaan zijn op hun feest 'die de aandacht gaan trekken' (?!), maar wel de liefde. Het klinkt misschien melig, maar ja, I'm a sucker for love. Geniet nu maar weer goed van de voorbereidingen!!!!
|
|
frida
6-2-2010
|
29-3-2012 13:46:01
Hey Lotte,
Ik ben erg blij voor jullie dat je samen er uit bent gekomen. Ik wens jullie een prachtige dag toe op 23.6.
Frida
|
|
Annelies
22-9-2012
|
29-3-2012 14:12:48
Man, man, man! Ik 'ken' je niet echt, heb wel je vorige posts allemaal gevolgd en op sommige ook gereageerd, maar op je post van de breuk kon ik het gewoon niet...ik voelde me er zooo slecht bij...ik had het gevoel alsof ik iets aan het lezen was wat niet waar kon zijn.... Bij deze is het dan ook een PAK van mijn hart te horen dat alles terug goedkomt! Doe alles rustig aan, maar ik ben zooooooo blij voor u dat alles uitgepraat zal raken. Jij zal DUBBEL en dik genieten van jullie dag!
Ik ben superblij voor jullie! Liefs Annelies
|
|
Raïssa
28-12-2012
|
29-3-2012 15:34:34
Heel fijn nieuws om te lezen, Lotte! Inderdaad, in 'n relatie wordt alles op den duur zo vanzelfsprekend genomen en nemen we de tijd niet meer om 'ns goed te praten. Ik ben blij voor jou dat jullie toch die "babbeltijd" hebben genomen en er alsnog zullen uitkomen. Geniet maar van elkaar en van jullie dagje!
|
|
Sarah
18-5-2012
|
29-3-2012 17:20:09
Ooh, Lotte, ben echt heel blij voor jullie! Het zal wat werk vragen, maar het feit dat er moeite wordt gedaan en effectief gecommuniceerd wordt ipv alles zomaar weg te gooien, is al veelbetekenend! Ik hoop echt dat jullie samen de goeie middenweg vinden om een succesvol huwelijk tegemoet te gaan! En zoals idd hierboven reeds werd vermeld, ik hoop dat andere bruidjes beseffen dat de liefde het belangrijkste is en als schoonmoeders zagen, ze blij mogen zijn dat ze er één hebben ;)
|
|
nancy
14-9-2012
|
29-3-2012 17:21:59
Inderdaad Sarah,ik heb er geen Mijn toekomstige zijn mama is gestorven in een ongeluk toen hij 3 jaar was....
|
|
Ellen
23-6-2012
|
30-3-2012 10:49:47
FANTASTISCH! :-)
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
4-4-2012 8:48:53
Hoi Lotte, ik lees je berichtje nu pas. Ik zag je post over het trouwvervoer en dacht, zou het??? Fantastisch dat jullie zo goed hebben kunnen praten. Het is jammer dat dit is moeten gebeuren maar ik kan me voorstellen dat jullie nu samen nog sterker in jullie schoenen staan! Maak er een geweldige dag en een super huwelijk van!
Groetjes
|
|
Lotte
23-6-2012
|
4-4-2012 8:52:33
@ Lindsy: Bedankt! we hebben het inderdaad kunnen uitpraten. Ik had het nooit verwacht, maar blijkbaar kunnen er toch wonderen gebeuren...
groetjes Lotte
|
|
Britt
23-6-2012
|
4-4-2012 17:31:42
Hier hetzelfde as Lindsy: zag je berichtje van het vervoer en er kwam direct een lach op men gezicht:)Ben super blij voor jou en nu kunnen jullie ook zoals wij genieten op 23 juni :)
|
|
Elke
13-7-2012
|
6-4-2012 9:28:49
Dag Lotte
Ik lees je berichtje nu pas, ik ben superblij voor je dat alles terug goed gekomen is!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|