Terug naar overzicht
dat is inderdaad echt wel heel verWij trouwen ook om 11u, en als ik zie dat ik al om half zeven moet opstaan om een beetje rustig klaar te geraken (kapsel, make-up, kleed, ...) dan zie ik niet hoe het mogelijk is dat jij 3u weg bent voor alleen je kapsel...
Hey Terry,Vind dat ook wel erg lang hoor,dan zal je nogal vroeg uit de veren moeten. En als de andere kapper die altijd komt nu eens een paar proefkapsels doet bij jou? Als die al jarenlang je haar doet moet hij dat toch wel kunnen hé.En anders zou ik ook eerlijk zeggen dat ik in de buurt een kapper zou zoeken of je schoonmoeder dat nu leuk vind of niet,het is toch jou dag hé!!Veel succes!Groetjes
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem.Mijn tante is mijn kapster en omdat ze mij kent had ik ook graag dat zij mijn haren deed.Maar aangezien wij de ooms en tantes alleen op het avondfeest vragen wil zij haar salon niet sluiten overdag (we trouwen ook niet voor de kerk), wat ik heel goed kan begrijpen. Ze ziet het dan ook niet zitten om bij mij aan huis te komen want dat is moeilijk in te plannen met haar klanten.Maar ik zie het ook totaal niet zitten om 's morgen naar daar te rijden (25min)Ik heb het even met mijn mama besproken en ik denk dat ik dan toch iemand anders ga zoeken.Voor mij is het wel niet zover rijden maar dat maakt niet uit.Ik heb het perfecte voorbeeld gehad toen een vriendin is getrouwd vorig jaar. Ik had ruim tijd voorzien, We hadden afgesproken om 11u30 samen te komen met de vrienden aan de kerk. Ik zou om 10u klaar zijn bij de kapster dat is 10u30 thuis en dan had ik dus nog een uur om mijn make-up te doen en me om te kleden (kerk was 5min van mijn thuis) Awel alles wat onderweg kon tegensteken zat tegen!! Tractor voor me en constant tegenlingers dus ik kon niet voorbij, omleiding door wegenwerken, er was een optocht van een gouden bruiloft daardoor 10 à 15min stilgestaan.... Resultaat, ik kwam thuis aan om 11u10! STRESS!! en het was nog niet eens mijn eigen trouw, ik moet er niet aan denken dat ik voor zou hebben op mijn eigen trouwdag!Heel jammer voor mijn tante maar ik zoek een andere kapster en met een paar keer proef gaan zal dat ook wel goed uitdraaien.Groetjes
Hallo Terry, No stress, ik kom aan huis,Ik kan je hiermee zeker van dienst zijn,kijk eens op www.michelsas.be Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel
ik zoek nog een kapper in de buurt van Heusden, Melle... kan je de naam es doorgeven van die kapper uit Heusden?
Dat is eigenlijk iemand die daar in de Visa Versa werkt. zijn naam is Recep.Hij heeft bij mij al eens een proefkapsel gedaan en enkele foto's laten zien van mensen waar hij het haar van had opgestoken en moet eerlijk zeggen dat het wel mooi was.maar voor mij dus geen optie omdat het zo ver is.grtz