Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gisteren gaan proeven en het was zoooooooo lekker :)))

29-3-2012 22:06:16
Hey Bruidjes & Gommetjes...

Zoals de titel zegt...
Het eten dat geserveerd wordt is super lekker :))

Gisteren zijn we gaan proeven samen met onze event-planner in het restaurant dat de catering gaat doen en het eten was super lekker, echt om je bordje uit te lekken ;)

Ondertussen hebben we nog wat praktische zaken besproken en kijken we nog meer uit naar onze dag...

Ik wou hier gewoon eventjes mijn vreugde delen...

Groetjes,
Nathalie

Nathalie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 738

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik29-3-2012 22:32:53

Toevallig in Sint-Niklaas?

pit
18-5-2012
 Meld misbruik29-3-2012 23:33:50

Inderdaad klinkt me bekent in de oren!

Sint-Niklaas, Da Vinci, Johan?
Als het hetzelfde is waar we het over hebben dan kan ik goed geloven dat het super lekker was. Wij hebben veel moeite gehad om uiteindelijk te kiezen.
groetjes,
Pit

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik29-3-2012 23:58:21

Pit, dat is wel heeeeel bekend, wij zijn echt tevreden dat we voor hen gekozen hebben!

veroniek
30-6-2012
 Meld misbruik30-3-2012 8:39:21

Wij doen het ook zo, volgende week gaan we nog eens anoniem daar gaan eten :-). De proef was ons ook supergoed meegevallen.

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik30-3-2012 8:55:08

Hey Nathalie,
super dat het zo goed is meegevallen! is weer een puntje op je to-do lijst dat je kan aankruisen :-)
veel plezier nog met de rest van de voorbereidingen!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik30-3-2012 13:52:13

Wij gaan voor ons proefdiner over 2 weken!
Ben ook wel eens benieuwd:-)

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik30-3-2012 20:31:25

Euh ja, in Sint-Niklaas en ja, Johan was er ook bij :)

Best wel freaky, hoe weten jullie dat?
Idd Stefanie, weer een vinkje erbij..

pit
18-5-2012
 Meld misbruik31-3-2012 8:13:01

hey nathalie,

Omdat wij in december zijn gaan proeven in dat restaurant in st. niklaas.
Er zijn niet veel restaurants die ook catering doen voor feesten.
Dan nog een beetje vrouwelijke intuïtie :-) en ik wist het (was ook maar een gokje hoor)
Ik ben ook superblij dat we ons feest met "da vinci" doen.
Was de eerste persoon waar ik echt een goed gevoel bij had.
Bij ons nog 47 dagen. Ik zal laten weten hoe het allemaal is verlopen é ONZE DAG.
groetjes,
Pit

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik1-4-2012 10:37:01

aaaaah zo :)

wij hadden eerst een optie op een zaal.. toen we naar een huwelijksbeurs gingen stond da vinci daar.. aan de praat geraakt met een super vriendelijke mevrouw op de stand (Johan zijn schoonmama).. de zaal is niet doorgegaan omdat we er geen goed gevoel bij hadden (was in een chique hotel-restaurant) wij toen blij dat we gestopt waren op de stand en zo zijn we met Da Vinci in zee gegaan :) van die keuze hebben we nog geen seconde spijt gehad.. waar gaat jullie feest door? werken jullie ook met de voorgestelde videograaf?
Groetjes,
Nathalie

pit
18-5-2012
 Meld misbruik1-4-2012 18:39:14

@ Nathalie

Wij hebben "Da Vinci" ook op een beurs tegen gekomen.
Wij hadden vooral 1 eis en dat was of ik het dessertenbuffet van bij mij op het werk mocht laten komen. Ik werk namelijk in een doopsuikerwinkel die bij een bakkerij hoort. Dus voor ons was dat meestal de eerste vraag die we stelden. Er waren veel zalen waar het antwoord direct nee was. Bij "Da Vinci" was het antwoord: uiteraard mag dat en als je bij een bakkerij werkt zou het gek zijn dat je je dessert van ergens anders zou komen. Ook de rest van het gesprek gaf ons het juiste gevoel!
Wij gaan het feest in een tent doen in de tuin van mijn toekomstige zijn grootmoeder.
Wij werken niet met een videograaf. Mijn broer is "semi-prof" fotograaf dus die gaat ons huwelijk vastleggen op papier/harde schijf.
Wij hebben wel de dj geboekt via "Da Vinci"
Hoe staan de voorbereidingen bij jullie?
groetjes,
Pit

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik2-4-2012 22:21:10

Johan is enorm flexibel he..

Onze dj is een vriend van mn hubby in wording..
Best goed denk ik, al zijn er nog belangrijke dingen te doen., Zo wil Dave nog effe wachten om zn kostuum te gaan halen, meneer wil nog wat vermageren ;) We moeten ook nog onze ringen kiezen.. woensdag ga ik met mn mama lingerie en schoenen kiezen en heb ik mn 1e pas :)
hoe zit het bij jullie?

pit
18-5-2012
 Meld misbruik3-4-2012 22:24:40

Wij zitten redelijk goed op schema.

We moeten de boekjes voor de ceremonie en de menukaarten nog drukken.
Onze openingsdans nog in elkaar steken.
Ringen gaan afhalen.
Mijn kleed mag ik 25 april gaan afhalen, als alles in orde is natuurlijk.
En voor de rest zijn alle afspraken gemaakt.
Dus ik hoop dat ik niets vergeten ben.
grts

Elle
2-6-2012
 Meld misbruik5-4-2012 20:58:41

Hoi
Ik zie dat wij op dezelfde dag trouwen.
Beginnen bij jou de zenuwen ook al een beetje te komen?
Groetjes Elle

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik5-4-2012 21:28:36

Hey Elle,

Eigenlijk niet... Gisteren mijn 1e pas gedaan en dat voelde zooooo goed :))
Moeten wel nog wat dingen regelen, maar daarvoor heb ik vriendje- lief nodig en hij vindt dat we nog tijd hebben ;)

Heb jij zoveel zenuwen?

Groetjes....

Elle
2-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 20:02:47

Hey Nathalie

We zijn vandaag gaan tekenen voor de ondertrouw en stond er even bij stil hoe dichtbij het nu komt.
Maar eerlijk gezegd ben ik een zenuwpeesje. Ik moet mijn eerste pas ook nog gaan doen en nog enkele kleine dingen regelen, net als jij.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info