Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bus De LIjn

30-3-2012 10:14:11
Hallo,
wij zouden graag een 'huwelijksbus' van De Lijn hebben voor onze trouw. Heeft er iemand een idee hoe je dat kan aanvragen? Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
Dank je wel
Rebecca

Rebecca
20-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 737

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik30-3-2012 10:33:51

Voor zover ik weet zou dit niet meer kunnen.

Soms nog enkele die conecties hebben mss.
Hangt mss ook van regio tot regio af!

Groetjes

Elli
1-6-2012
 Meld misbruik30-3-2012 10:34:00

Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar...

tine
14-8-2010
 Meld misbruik30-3-2012 10:48:52

je kan altijd informeren bij de stelplaats die het dichste bij is? ik denk dat aalst er eentje heeft, en sint niklaas. van sint niklaas kan ik je het adres en telefoonnummer bezorgen. als je daar je vraag stelt zullen ze je wel verderhelpen of doorverwijzen naar de hoofdzetel voor oostvlaanderen in gentbrugge

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik30-3-2012 10:58:03

Hey,

Ik heb er is naar geïnformeerd voor ons huwelijk en helaas dit deden ze niet meer.
Zoals Sophie zegt, zou het misschien wel lukken als je connecties hebt bij de lijn.

Veel succes
Wendy

Katrien
22-9-2012
 Meld misbruik30-3-2012 18:24:53

Ja, ik dacht ook dat je enkel zo'n bus kon krijgen als er familie bij De Lijn werkt,...Maar misschien dat dit inderdaad van provincie tot provincie afhankelijk is...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...