Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TE KOOP: Disney ringenkussentje

30-3-2012 11:29:32
Hey mede-bruidjes en -gommetjes,

Wie is net als ik ongelofelijke Disney-fan? Of wie laat de ringen brengen door kindjes die het wel leuk vinden om naar voor te gaan met Mickey en Minnie op het kussentje samen met de ringen?
Het verhaal zit namelijk zo: ikzelf ben ongelofelijke Disney-fan, en heb dus in december tijdens ons jaarlijks bezoek aan Disneyland Parijs reeds zo een ringenkussentje gekocht.
Nu ben ik onlangs zwaar ziek geworden en heb ik van iemand -die speciaal naar Parijs gereden is daarvoor- een dergelijk kussentje cadeau gekregen...
Ik durfde dan ook niet te zeggen dat we reeds zo een kussentje hadden toen ik dit cadeautje kreeg in het ziekenhuis...
Dus misschien kan ik er op dit forum iemand de rit naar Parijs mee besparen?

Het is een kussentje van ongeveer 15cm op 15cm in hartvorm.
Achterzijde rode 'pluche' met 'Disneyland' in geborduurd.
Voorzijde Mickey en Minnie in beige/witte/zwarte tinten in pluche in het kussentje met lintjes voor het vastmaken van de ringen.

Voor meer info en/of foto's stuur me maar een privé-mailtje.

groetjes,
en succes nog aan iedereen met de voorbereidingen.

Annelies

Annelies
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 987

Elke
19-5-2012
 Meld misbruik30-3-2012 12:58:14

Wij hebben in januari hetzelfde gekocht in disneyland parijs. We kijken er al naar uit om onze dochter de ringen op dit kussentje te laten brengen.

winnie
1-9-2012
 Meld misbruik30-3-2012 13:23:44

beste Annelies

Kan je mij uw emailadres bezorgen? Ik krijg het namelijk via "bericht verzenden" niet doorverzonden.
Alvast bedankt hoor!

Groetjes!

Siege
17-8-2013
 Meld misbruik30-3-2012 13:34:57

Hallo!

Kan ik eens een fotootje krijgen van dit kussentje?

thx!

kim
7-7-2012
 Meld misbruik30-3-2012 14:36:45

Hoi,
mij mag je ook meer info doorsturen aub

kimmekeeuh69@hotmail.com

Groetjes!

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik30-3-2012 23:34:52

Mijn e-mailadres: annelies.schamp@telenet.be.
groetjes,
A.

An
25-5-2012
 Meld misbruik31-3-2012 10:27:35

Ik wil ook wel een foto. Mijn schoonzus trouwt volgend jaar en is een enorme Disney-fan.
anverboven@hotmail.com

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik31-3-2012 10:47:29

Mailtje met foto's en verdere details werd verstuurd naar éénieder van jullie. Laat maar iets weten mochten jullie het niet ontvangen hebben!En alvast bedankt voor de interesse.
groetjes en liefs
A.

gitte
11-8-2012
 Meld misbruik1-4-2012 12:25:29

oh als het nog niet weg is mag je mij altijd een mailtje sturen! ik ben mega disney fan en ga onze trouw ook wat disney achtig doen daarmee dit zo zeer geweldig zijn :) mijn mailadres is gittelauwen@skynet.be
Bedankt!

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik5-4-2012 9:58:41

Beste mede-bruidjes.

Allemaal bedankt voor de interesse, maar zoals jullie wel zullen gemerkt hebben was er meer dan 1 bruidje die haar ring wel wou zien verschijnen op het fantastische Disney-kussentje :-) Ik heb het kussentje verkocht aan het bruidje die eerst gereageerd heeft op mijn mail met foto's en prijzen. Het is vandaag op de post gegaan....
Sorry voor alle andere geinteresseerde bruidjes... :-(
@ Siege, aangezien jij nog na ons trouwt kan ik u dat van ons wel in bruikleen geven mocht je echt dergelijk kussentje willen.

Bedankt en succes nog verder!
Annelies

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik20-10-2012 10:17:09

@ Siege,

indien je nog steeds geinteresseerd bent in het kussentje, laat gerust iets weten! Onze prachtige dag ligt ondertussen bijna een maand achter ons en hij was VOLLEDIG Disney-licious geslaagd! :-) Heel veel leuke opmerkingen gekregenop de knuffels van de bruidskindjes En op het ringenkussentje!
grtjs
A

Siege
17-8-2013
 Meld misbruik28-10-2012 15:45:05

Dag Annelies,

Een dikke proficiat! :-) Als je fotootjes hebt van de mooie dag, mag je ze zeker eens tonen! :-D :-D

Indien het nog lukt voor het kussentje in bruikleen te krijgen, graag! Ik wil je er ook zeker iets voor betalen!

Groetjes,

Siege

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik29-10-2012 10:29:29

@ Siege,
foto's zijn terug te vinden op mijn fb pagina, album van het huwelijk staat normaal openbaar :-) Laat maar weten mocht het niet lukken.
Wij hebben besloten om het kussentje alsnog te verkopen en ging het één dezer dagen op het trouwforum gooien. We hebben het meermaals op de video van onze videograaf en zullen het wel op foto hebben ook. We vroegen ons af wat we er later nog zouden mee doen? :-).... de prijs is €10 (zonder verzending).
Laat maar weten of je nog steeds geinteresserd bent in een koop, zonit plaats ik het naar het einde vd week toe op trouwforum om iedereen de kans te geven,
dank je!
A.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...