Terug naar overzicht
Wij hebben in januari hetzelfde gekocht in disneyland parijs. We kijken er al naar uit om onze dochter de ringen op dit kussentje te laten brengen.
beste AnneliesKan je mij uw emailadres bezorgen? Ik krijg het namelijk via "bericht verzenden" niet doorverzonden.Alvast bedankt hoor!Groetjes!
Hallo!Kan ik eens een fotootje krijgen van dit kussentje?thx!
Hoi,mij mag je ook meer info doorsturen aubkimmekeeuh69@hotmail.comGroetjes!
Mijn e-mailadres: annelies.schamp@telenet.be.groetjes,A.
Ik wil ook wel een foto. Mijn schoonzus trouwt volgend jaar en is een enorme Disney-fan.anverboven@hotmail.com
Mailtje met foto's en verdere details werd verstuurd naar éénieder van jullie. Laat maar iets weten mochten jullie het niet ontvangen hebben!En alvast bedankt voor de interesse.groetjes en liefsA.
oh als het nog niet weg is mag je mij altijd een mailtje sturen! ik ben mega disney fan en ga onze trouw ook wat disney achtig doen daarmee dit zo zeer geweldig zijn :) mijn mailadres is gittelauwen@skynet.beBedankt!
Beste mede-bruidjes.Allemaal bedankt voor de interesse, maar zoals jullie wel zullen gemerkt hebben was er meer dan 1 bruidje die haar ring wel wou zien verschijnen op het fantastische Disney-kussentje :-) Ik heb het kussentje verkocht aan het bruidje die eerst gereageerd heeft op mijn mail met foto's en prijzen. Het is vandaag op de post gegaan....Sorry voor alle andere geinteresseerde bruidjes... :-(@ Siege, aangezien jij nog na ons trouwt kan ik u dat van ons wel in bruikleen geven mocht je echt dergelijk kussentje willen.Bedankt en succes nog verder!Annelies
@ Siege,indien je nog steeds geinteresseerd bent in het kussentje, laat gerust iets weten! Onze prachtige dag ligt ondertussen bijna een maand achter ons en hij was VOLLEDIG Disney-licious geslaagd! :-) Heel veel leuke opmerkingen gekregenop de knuffels van de bruidskindjes En op het ringenkussentje!grtjsA
Dag Annelies,Een dikke proficiat! :-) Als je fotootjes hebt van de mooie dag, mag je ze zeker eens tonen! :-D :-DIndien het nog lukt voor het kussentje in bruikleen te krijgen, graag! Ik wil je er ook zeker iets voor betalen!Groetjes,Siege
@ Siege,foto's zijn terug te vinden op mijn fb pagina, album van het huwelijk staat normaal openbaar :-) Laat maar weten mocht het niet lukken.Wij hebben besloten om het kussentje alsnog te verkopen en ging het één dezer dagen op het trouwforum gooien. We hebben het meermaals op de video van onze videograaf en zullen het wel op foto hebben ook. We vroegen ons af wat we er later nog zouden mee doen? :-).... de prijs is €10 (zonder verzending).Laat maar weten of je nog steeds geinteresserd bent in een koop, zonit plaats ik het naar het einde vd week toe op trouwforum om iedereen de kans te geven,dank je!A.