Terug naar overzicht
Hoi!10u aankomst bruidegom bij huis van bruid's ouderskwartier / halfuur erna vertrekken voor foto's, familie blijft bij mijn ouders voor shmink, een hapje...half 12, 12u zijn we terug voor foto's met de familie, een klein hapje en om half 1 vertrekken naar gemeentehuis.om 14u misvieringom 16u begin receptie tot 18uom 18.45u start avondfeestGroetjes!
Wij trouwen in het stadhuis in de voormiddag, over de middag broodjeslunch met suite en in de vroege namiddag foto's gaan nemen om dan rond 15u onze plechtigheid te hebben. Wij konden helaas niet anders, omdat het stadhuis op zaterdag niet open is. Dus best daar ook rekening mee houden.
Hallo, half 10 vertrekken wij op fotoshoot daarna nog een kort ritje naar pépé in het rusthuis om daar nog wat foto's te trekken tegen half 1 zijn we terug.Dan eten we belegde broodjes.Om 14u trouwen we in het stadhuis en 14u30 in de kerk.Daarna foto's met getuigen en ouders en om 17u30 begint de receptie.Groetjes
Bij ons is het : 10u30: trouw in het gemeentehuis11u15: fotosessie bruidspaar13u00: foto's met suite + broodjeslunch15u00: trouw kerk16u30: vertrek naar feestzaal17u30: start receptie met aansluitend diner en avondfeestWij waren eerst van plan om enkel voor de wet te trouwen. Achteraf dan toch van gedacht veranderd waardoor we pas om 15u00 voor de kerk kunnen trouwen. Op zich geen grote ramp natuurlijk.
Hoi!In onze gemeente kan je op zaterdag ook enkel in de voormiddag trouwen op het stadhuis dus doen we het zo:9u15 - 9u30: aankomst bruidegom en rest suite ouderlijk huis bruid10u: burgerlijk huwelijk (mijn ouders wonen suuuperdicht bij het stadhuis)10u15: bruidspaar vertrekt voor foto's, suite gaat op het gemak de auto's aan de zaal gaan zetten en keert terug naar het ouderlijk huis van de bruid voor de aperitief en hapjes e.d. 12u30 - 13u: bruid en bruidegom terug bij ouderlijk huis bruid, familiefoto's14u30: kerkelijk huwelijk16u30: aankomst in de feestzaal, opfrissen, familiefoto's17u: eerste gasten aparte receptie (incl. nonkels en tantes)19u: eerste receptie afgelopen + opfrissen, ... 19u30: gasten avondfeest worden verwacht En dan feesten maar! Het ziet er een lange dag uit, maar eigenlijk willen we alles ten volle kunnen beleven en rekken we daarom zoveel tijd uit voor alles. Ik hoop op intieme momentjes met men bruidegom tussen de verplichtingen door ;)