Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wish Tree...

30-3-2012 22:07:01
Hey Bruidjes en gommetjes :)

Wij zouden graag met een Wish Tree werken ipv met een gewoon gastenboek...
Maar ik heb daar een paar vraagjes over...
We trouwen 02.06.2012, zouden we daar nu al paastakken voor kunnen kopen?
We zouden dan zelf kaartjes maken met lintjes met onze kleuren zodat de mensen daar iets kunnen opschrijven en aan de boom hangen... Is dit goed zo of hebben jullie andere tips of ideekes?

Groetjes,
Nathalie

Nathalie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1117

Jamie
12-5-2012
 Meld misbruik30-3-2012 22:50:11

Hoi Nathalie,

Wij gaan ook met een "Wish Tree" werken ipv een gastenboek. In Ikea hebben we decoratietakken gevonden (http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/60153453/) en die gaan we in een grote hoge vaas met zand steken. We hebben dan bruine en beige kaartjes waar de gasten iets kunnen opschrijven en dit dan in de boom hangen.

Liefs*

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik30-3-2012 23:12:13

hey Nathalie

ja hoor je kan al paastaken kopen moet je alleen en groter kopen. De taken kan je dan in een pot met gond zetten. Let wel wat ze gaan wortelen van daar dan je wat langer moet kopen dan kan deze afzagen.

hoop dat je er wat aan hebt

gr francis

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik31-3-2012 22:26:13

wij hebben het nog beter opgelost. kijk eens op de tweedehandssites en zoek daar achter ne wensboom. de onze koste ons 15 eurokes ;-) doorvoor hebbe k ni eens takken, zand en een vaas ;-) t is ne mooie witte geschilderde. deze gaan we dan op een tafelje zetten, kaartjes maak ik ook zelf en k placeer der ne mooie foto van ons naast in ne witte kader.

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 22:27:09

Hoi,
Ik heb een soortgelijk idee voor een alternatief gastenboek, maar hang de kaartjes niet in een boom.
De kaartjes heb ik bij AVA gehaald (pakketje van 100 kaartjes voor nog geen 3 € dacht ik) van iets dikker papier.
Daar heb ik onderaan een hartje in geponsd (met zo'n perforator, ook bij AVA).

Je kan het op die manier ook in de boom hangen (via het gat met het hartje).

Groetjes!

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik7-4-2012 19:33:08

thnx voor de nuttige tips dames :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...