Terug naar overzicht
Hoi Nathalie,Wij gaan ook met een "Wish Tree" werken ipv een gastenboek. In Ikea hebben we decoratietakken gevonden (http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/60153453/) en die gaan we in een grote hoge vaas met zand steken. We hebben dan bruine en beige kaartjes waar de gasten iets kunnen opschrijven en dit dan in de boom hangen.Liefs*
hey Nathalieja hoor je kan al paastaken kopen moet je alleen en groter kopen. De taken kan je dan in een pot met gond zetten. Let wel wat ze gaan wortelen van daar dan je wat langer moet kopen dan kan deze afzagen. hoop dat je er wat aan hebt gr francis
wij hebben het nog beter opgelost. kijk eens op de tweedehandssites en zoek daar achter ne wensboom. de onze koste ons 15 eurokes ;-) doorvoor hebbe k ni eens takken, zand en een vaas ;-) t is ne mooie witte geschilderde. deze gaan we dan op een tafelje zetten, kaartjes maak ik ook zelf en k placeer der ne mooie foto van ons naast in ne witte kader.
Hoi,Ik heb een soortgelijk idee voor een alternatief gastenboek, maar hang de kaartjes niet in een boom.De kaartjes heb ik bij AVA gehaald (pakketje van 100 kaartjes voor nog geen 3 € dacht ik) van iets dikker papier.Daar heb ik onderaan een hartje in geponsd (met zo'n perforator, ook bij AVA).Je kan het op die manier ook in de boom hangen (via het gat met het hartje).Groetjes!
thnx voor de nuttige tips dames :)