Terug naar overzicht
Hey Kelly, Wij kochten een 'huwelijksviering werkboek' van het bisdom, en daarin staat stap per stap uitgelegd hoe je zelf je teksten kan schrijven of bij elkaar zoeken! http://www.gezinspastoraal.be/292/huwelijksvoorbereidin... Het kost ongeveer 20 euro, verzendkosten inclusief, en aan de hand hiervan hebben wij zelf alle teksten geschreven en onze priester was er erg enthousiast over! Veel succes!
hoi,Bij ons is het ook erg persoonlijk.wij hebben wel een gebedsviering en dus geen eucharistieviering.als je wil wil ik gerust eens mijn boekje doorsturen.qua structuur zit het normaal goed in elkaar voor een gebedsviering. de priester was alvast tevreden.veel succes ermee!groetjes,Elise
Dag EliseHeb je de gebedsviering ook in de kerk? Mag ik vragen wat het verschil is?Mijn e-mailadres: onzetrouw@hotmail.comHeel fel bedankt!
Ja hoor is in de kerk.Er is geen communie ...ik stuur je door.groetjes,Elise
hoi hoi,ik ben er ook volop mee bezig, en ik zou ook graag willen weten wat er zéker bij moet in de kerk en wat facultatief is.elise, zou je mij jouw voorbeeld aub ook willen doorsturen aub?dat mag naar tiziana_romagnoli@hotmail.comdankjewel alvast ! greotjes !
Is niet makkelijk om persoonlijk te maken he! Ben ook net gestart en moeilijker dan gedacht! Lies, willen graag werken met een thema / eigen teksten. Staan er in dat werkboek tips hiervoor?