Terug naar overzicht
Dag Nathalie,Wij hebben boekjes laten maken. Ik had de misviering eerst zelf in Word, Katern getypt en dan gemaild naar een kopieerwinkel. Daar hebben ze het zelf nog wat aangepast zodat het afdrukken gemakkelijker zou gaan. Ik heb ook voor een gekleurd voorblad gekozen en het meteen laten nieten.Persoonlijk vind ik boekjes ook mooier en handiger. Als we met de kinderen van de school naar de kerk gaan, krijgen zij een bundel A4-bladen. Dit werkt echt niet handig en kunnen ze ook minder netjes wegleggen als ze een hostie moeten gaan halen of recht moeten staan.Veel succes!Groetjes,Elke
Ook wij hebben het boekje in Word met de Katernoptie gemaakt. Gemakkelijk en ook handig als je het thuis zelf wilt afdrukken (heb net een proefdruk gedaan en t ziet er goed uit )
Het onze staat ook al in Word...Euh, wat is een katernoptie? ** bloos **
Wij gaan ook voor boekjes. Op onze printer staat er een afdrukoptie "boekje". We moeten er dan enkel op letten dat het lettertype groot genoeg is zodat het leesbaar blijft van zodra het verkleind wordt. Katern vind je terug via Pagina-instelling. Bij Office2007 is het Pagina-indeling > Pagina-instelling > marges > aangepaste marges > meerdere pagina's > katern.