Terug naar overzicht
Hoi Melissa,Wij hebben gisteren onze laatste les van 3 lessen slow afgerond...De dansschool waar we gaan (DASA te Asse) heeft ook een fitness en ik volg daar oa al zumba en BBB...dus de slowcursus van 3 lessen was een zomerpromo :-).Voor leden was het 30€ en voor niet-leden 40€ voor 3 lessen. In totaal dus 70€ tov de privélessen die ze geven aan 50€ per uur.Ik wou zeker geen ingestudeerd nummer brengen met aangeleerde danspasjes...als je dan 1 stap fout zet, dan valt het eens zo hard op...dus nu na 3 lessen hebben we een aantal 'figuren' waarmee we aan de slag kunnen...en hopelijk verbazen we onze gasten er toch mee!!Mijn verloofde kon voordien enkel zo beetje heen en weer waggelen...hij heeft het echt fantastisch gedaan tijdens die lessen en nu is het echt leuk om met hem te dansen!!Veel succes met de zoektocht!groetjes
wij waren begonnen met salsalessen ( gewoon als hobby) na 2 lessen hebben we het opgegeven, mijn verloofde kan echt ni dansen dus voor ons geen danslessen :-p wij gaan maar voor een tegelplakker dan heeft hij er tenminste geen stress van en moet ik geen trouwschoenen met stalen tippen kopen ;-)
Hallo, Wij volgen al jaren dansles bij dansschool Libert in Hasselt. Hier hebben we ook de choreografie voor onze openingsdans laten maken. Je hebt bij hen de privélessen. Dit wil zeggen ze op jullie liedje een choreografie maken... Of je kan de "swing-together" volgen. Dit is een gezamelijke cursus waar je op een mooie manier kan slowen met enkele figuurtjes zodat het toch bijzonder wordt...Wij hebben gekozen voor een rumba in combinatie met een argentijnse tango... wij volgen wel al een 7-tal jaar dansles... dus vele figuren konden we al....Je kan altijd een kijken op de website www.danschoollibert.be ...GroetjesAnnelies
Hoi ladies!Dank je voor jullie informatie! Wij houden het ook met een plakkertje :-) maar niet zo'n liedje waar je simpelweg wat naar voren en achter schuifelt. Die swing-together lijkt me dus wel wat! Ik ga dadelijk eens surfen!GroetjesMelissa
Wij gaan in mei-juni een "trouwpakket" volgen: 7 lessen swing - slow - chacha, in groep, niet individueel. Wij gaan dit volgen in Aalst, maar misschien er wel een dansschool in jouw buurt die ook iets dergelijks aanbiedt.
Hey Melissaik ben ook eens gaan kijken op de site maar de swing together lessen zijn precies al gedaan ;-) Zo een les of 3/4 had ik anders ook wel zien zitten
Hallo, Ik zag net ook dat de cursus in januari geweest is... deze komt nog zeker terug, maar wanneer dat kan ik niet zeggen. Moest je nog interesse hebben kan je altijd telefonisch eens informeren wanneer de volgende cursus start... ze weten dit normaal wel op voorhand.De cursus is een aatal lessen die je allemaal moet volgen, je kan niet enkele lessen eruit halen. De cursus wordt opgebouwd van niets naar volledig af... Indien je kiest voor de privélessen worden er ook dikwijls stukjes uit de swing-togheter gehaald.GroetjesAnnelies
Hey bruidjes!Ik ga het eens bespreken met mijn ventje en zal dan eens bellen! Het zijn nog 'maar' een dikke 12 weken, dus de cursus zal snel moeten beginnen :-)GroetjesMelissa
Hey Melissa,Wij gaan naar Christel van Dance of C in de Lorka.Wij hebben 140 euro betaald voor 3 lesuren, waarvan er nog 2 moeten volgen :-)We doen niets speciaal, maar proberen te zorgen dat we niet op één tegel blijven kleven ;-)Veel plezier!
Melissakan je zeker iets laten weten als je gebeld naar Libert? Wij zijn ook geïnteresseerd om nog wat moves te leren ;-) Ne tegelplakker zal het wel worden maar af en toe ne draai of zwier is leuk meegenomen. Nu maar hopen dat we nog niet te laat zijn!
Hey DorienWij gaan toch geen danslessen volgen, mijn ventje heeft zich bedacht :-). Ik heb dus ook niet gebeld naar dansschool Libert voor wat meer informatie.GroetjesMelissa
Ok dan ga ik zelf eens bellen ;o) Groetjes,Dorien