Terug naar overzicht
vind ik leuk!
allemaal toch zo spannend ! Hoe meer ik er over nadenk hoe meer kriebels en (gezonde) zenuwen ik krijg!
Melissa, zo af en toe krijg ik al een kriebelopstoot dus wat moet dat bij de bruidjes van 2012 zijn! Geniet van de vlinderkriebels en tel rustig af
Hey RebeccaEens die teller onder de 100 gaat, gaat het echt snel. Intussen staat die van mij op 88 (de schrikkeldag inbegrepen) en alle details komen nu stilletjes aan bod: zonnenbank, bedankjes, wensboom, uitnodigingen, eerste pas, proefkapsel, ... Naar die dingetjes heb ik lang uitgekeken en nu zijn ze zo ver! Je zal zien, dat jaar gaat snel voorbij! Mijn teller begon op 646 en kijk nu al eens!En die kriebels zijn toch leuk he :-) GroetjesMelissa
Hey Melissa,Hoe leuk!! het komt echt allemaal dichtbij hé :-)Het is inderdaad leuk om te zien hoe kleiner de to-dolijst wordt met (zoals Ilanka al zei) de nodige positieve zenuwen erbij :-)Geniet nog van alle voorbereidingen!
Hey Melissa,Een zalig gevoel is dat toch hé als alle puzzelstukjes op hun plaats beginnen te vallen. Ik zie hier nog 51 dagen op de teller staan en het begint zwaar te kriebelen, laat de tijd maar beginnen vliegen! (Maar ook niet te snel want er moet uiteraard nog één en ander gebeuren )Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes,Lindsy