Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kriebels à volonté

2-4-2012 16:16:45
Hoi bruidjes en gommetjes!

Ik heb de smaak momenteel helemaal te pakken! Afgelopen zaterdag is namelijk mijn nichtje getrouwd (ik was wat bang dat ze veel hetzelfde zou hebben dan ons maar alles in orde :-D) en ik kreeg al heel wat kriebels voor onze dag!

Volgende week mag ik mijn jurk nog eens gaan passen en heb ik daarvoor een eerste proefkapsel! Mijn juweeltjes zijn besteld via Etsy en ook mijn haaraccessoires zijn in orde! + onze wensboom komt ook helemaal in orde!

Check, check, check, ... ons TO DO-lijste wordt steeds korter!

Nu kan het aftellen echt beginnen! Ik kan al niet meer wachten.

Knuffel
Melissa

Melissa
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 729

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik2-4-2012 16:51:14

vind ik leuk!

ilanka
30-6-2012
 Meld misbruik2-4-2012 18:56:33

allemaal toch zo spannend !
Hoe meer ik er over nadenk hoe meer kriebels en (gezonde) zenuwen ik krijg!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik2-4-2012 22:20:12

Melissa, zo af en toe krijg ik al een kriebelopstoot dus wat moet dat bij de bruidjes van 2012 zijn! Geniet van de vlinderkriebels en tel rustig af

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik3-4-2012 8:47:03

Hey Rebecca

Eens die teller onder de 100 gaat, gaat het echt snel. Intussen staat die van mij op 88 (de schrikkeldag inbegrepen) en alle details komen nu stilletjes aan bod: zonnenbank, bedankjes, wensboom, uitnodigingen, eerste pas, proefkapsel, ... Naar die dingetjes heb ik lang uitgekeken en nu zijn ze zo ver!

Je zal zien, dat jaar gaat snel voorbij! Mijn teller begon op 646 en kijk nu al eens!

En die kriebels zijn toch leuk he :-)

Groetjes
Melissa

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik3-4-2012 9:33:14

Hey Melissa,
Hoe leuk!! het komt echt allemaal dichtbij hé :-)
Het is inderdaad leuk om te zien hoe kleiner de to-dolijst wordt met (zoals Ilanka al zei) de nodige positieve zenuwen erbij :-)
Geniet nog van alle voorbereidingen!

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik3-4-2012 10:49:34

Hey Melissa,

Een zalig gevoel is dat toch hé als alle puzzelstukjes op hun plaats beginnen te vallen. Ik zie hier nog 51 dagen op de teller staan en het begint zwaar te kriebelen, laat de tijd maar beginnen vliegen! (Maar ook niet te snel want er moet uiteraard nog één en ander gebeuren )

Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Lindsy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...