Terug naar overzicht
Haha Lottehet is zoals je zegt: mannen en auto's... ik begrijp er ook niks van hoor! Maar super leuk dat je mooi vervoer hebt voor je suite En zo gaat het weer fijn de goede kant uit met je voorbereidingen, dat lees ik graag.liefs
Ik durf wedden dat hij er stiekem toh es gaat inzitten of aan de fotograaf voorstelt om er een fotootje van jullie in te maken!
@ Gitte: Het gaat zeker de goede kant op. Maar we hebben nog zo veel te regelen, zeker nu we 2 weken hebben stil gelegen. Ik krijg er soms wel stress van. Het leuke is dat mijn verloofde me nu wel helpt, terwijl hij zich ervoor nogal afzijdig hield.@Rebecca: ik ben er praktisch zeker van
Idd boys and their toys...in dit geval cars :-)!Wij zijn ook nog aan het uitkijken...hadden normaal een kevertje cabrio, maar daar is iets tussengekomen :-).Dus ofwel zal het in de Audi van mijn verloofde zijn (heeft ook wel emotionele waarde gezien hij die van zijn bompa heeft gekregen net voor zijn overlijden).Ofwel nog via via een kever of zo regelen...maar dat laat ik nu eens aan hem over :-) ik regel al genoeg!! :-)En leuk om te lezen dat je verloofde nu helpt bij de voorbereidingen!Geniet er samen van, het zal jullie nog dichter bij elkaar brengen!groetjes!
Hallo, hier ook iemand met een ventje die wil trouwen met zijn eigen auto, maar ja als het dat maar is he, voor de rest mag ik de keuzes maken dus who cares,... als hij zijn auto erbij wilt dan is het maar zo he!!Ben ook blij voor je Lotte, geniet samen maar van de mooie voorbereidingsmomenten!!