Nu Online
Momenteel zijn er 513 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Disneyfreaks!

4-4-2012 21:05:10
Mijn vriend en (vooral) ik zijn nogal grote disneyfans!
We hebben al een paar ideeën rond de uitnodigingen en tafelverdeling maar we kunnen nog wat tips en ideeën gebruiken :-)

Tamara
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 2072

lotte
25-8-2012
 Meld misbruik4-4-2012 21:11:20

hallo

wij dachten ook iets met dat thema te doen bijd etafelindeling.we hebben een dj die kan projecteren, elke gast krijgt op het begin een kaartje van een bepaalde disneyfilm, wanneer daarvan het stukje van liefde gespeeld wordt horen ze het liedje en kunnen ze aan hun tafel gaan zitten.

stephanie
13-7-2012
 Meld misbruik4-4-2012 21:12:24

ik ben een paar jaar geleden naar een huwelijk geweest waar dit ook het thema was. iedere tafel was een disney-koppel (alladin & yasmin, sneeuwwitje & haar prins, etc.).
heel toepasselijk hielden ze hun openingsdans buiten op het liedje A whole new world (alladin, je wel bekend ) met op de achtergrond vuurwerk. prachtig om te zien!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-4-2012 21:21:54

Kadertjes met een bekend figuurtje per tafel en bij het binnenkomen de titel van de tekenfilm overhandigen? Kan je meteen hun disney kennis testen :-) hihi!
Leuk thema wel...kan je veel kanten mee uit!

groetjes en succes!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik4-4-2012 21:26:39

mijn belangrijkste tip is doe zoals disney zelf doet en verstop overal mickeys in de kleinste details. dat maakt het super leuk voor de gasten om het te ontdekken, zo is het ook in de parken.

(van een bruidje die gevraagd is op de brug in celebration, florida)

Tamara
21-9-2012
 Meld misbruik4-4-2012 21:33:18

Voor de tafelverdeling wou ik per tafel een liedje uit een bepaalde film laten spelen die de gasten dan moeten zoeken adhv het kaartje wat ze krijgen bij hun uitnodiging!
Ik was dan heel hard aant denken hoe ik de tafel moest versieren verder...
Het idee van de kleine details is ook wel goed gevonden maar daar moet ik dan nog harder over nadenken!
Alvast bedankt voor jullie ideeën en Sara ikke jaloers zunne!!

iris
30-6-2012
 Meld misbruik4-4-2012 21:45:34

@ Tamara, ik vraag me even iets af: je zou de mensen al een kaartje sturen bij hun uitnodiging om hun tafel te vinden, maar wat doe je dan met mensen die afzeggen en zo, dan klopt je tafelschikking toch niet meer

Ik heb hier laatst ook zo'n Disney-ringkussen zien passeren.

En wat ik persoonlijk ook wel mooi en very classy vind zijn de silhouetten van mickey en minnie.

Er zijn er zo wel te vinden van een kussende mickey en minnie. Erg mooi als die gewoon in het zwart is en dan tegen de kleur van jullie keuze. Die silhouettejes kun je dan overal laten terugkomen: op de uitnodingingen, op de misboekjes, minnie op de tafelkaartjes van de dames, mickey bij de heren, als topper op de bruidstaart, ...

Tamara
21-9-2012
 Meld misbruik5-4-2012 13:12:03

@Iris: Daar heb je wel een punt, mss ga ik dan eerder de mensen de kaartjes ter plaatsten geven!
De silhouetten zijn ook wel een tof idee!

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik5-4-2012 19:40:58

In de disneywinkel in Hasselt hebben ze verschillende taarttoppers van Disney :-) Ik heb er gezien van Micky en Minny , Toy Story, Lilo en Stitch,... Best origineel eigenlijk :-) Ze hebben natuurlijk ook supermooie muziek waar je altijd vanalles mee kan doen. De silhouetten vind ik ook een geweldig idee! :-)

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik5-4-2012 20:41:21

wij hebben voor op onze taart een mickey en minnie meegebracht van eurodisney ons thema is niet disney maar snoep maar kon ze niet laten staan vond ze zo schattig en wou iets anders dan de traditionele koppeltjes op de taart

Magalie
8-8-2015
 Meld misbruik26-9-2013 22:26:58

Hoi bruidjes, het is voor de meeste wel al even geleden maar moeste jullie het nog nog volgen,
Ben ik wel benieuwd wat het geworden is..
Misschien een fototje?

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...