Terug naar overzicht
hallowij dachten ook iets met dat thema te doen bijd etafelindeling.we hebben een dj die kan projecteren, elke gast krijgt op het begin een kaartje van een bepaalde disneyfilm, wanneer daarvan het stukje van liefde gespeeld wordt horen ze het liedje en kunnen ze aan hun tafel gaan zitten.
ik ben een paar jaar geleden naar een huwelijk geweest waar dit ook het thema was. iedere tafel was een disney-koppel (alladin & yasmin, sneeuwwitje & haar prins, etc.).heel toepasselijk hielden ze hun openingsdans buiten op het liedje A whole new world (alladin, je wel bekend ) met op de achtergrond vuurwerk. prachtig om te zien!
Kadertjes met een bekend figuurtje per tafel en bij het binnenkomen de titel van de tekenfilm overhandigen? Kan je meteen hun disney kennis testen :-) hihi!Leuk thema wel...kan je veel kanten mee uit!groetjes en succes!
mijn belangrijkste tip is doe zoals disney zelf doet en verstop overal mickeys in de kleinste details. dat maakt het super leuk voor de gasten om het te ontdekken, zo is het ook in de parken.(van een bruidje die gevraagd is op de brug in celebration, florida)
Voor de tafelverdeling wou ik per tafel een liedje uit een bepaalde film laten spelen die de gasten dan moeten zoeken adhv het kaartje wat ze krijgen bij hun uitnodiging!Ik was dan heel hard aant denken hoe ik de tafel moest versieren verder...Het idee van de kleine details is ook wel goed gevonden maar daar moet ik dan nog harder over nadenken! Alvast bedankt voor jullie ideeën en Sara ikke jaloers zunne!!
@ Tamara, ik vraag me even iets af: je zou de mensen al een kaartje sturen bij hun uitnodiging om hun tafel te vinden, maar wat doe je dan met mensen die afzeggen en zo, dan klopt je tafelschikking toch niet meerIk heb hier laatst ook zo'n Disney-ringkussen zien passeren. En wat ik persoonlijk ook wel mooi en very classy vind zijn de silhouetten van mickey en minnie.Er zijn er zo wel te vinden van een kussende mickey en minnie. Erg mooi als die gewoon in het zwart is en dan tegen de kleur van jullie keuze. Die silhouettejes kun je dan overal laten terugkomen: op de uitnodingingen, op de misboekjes, minnie op de tafelkaartjes van de dames, mickey bij de heren, als topper op de bruidstaart, ...
@Iris: Daar heb je wel een punt, mss ga ik dan eerder de mensen de kaartjes ter plaatsten geven!De silhouetten zijn ook wel een tof idee!
In de disneywinkel in Hasselt hebben ze verschillende taarttoppers van Disney :-) Ik heb er gezien van Micky en Minny , Toy Story, Lilo en Stitch,... Best origineel eigenlijk :-) Ze hebben natuurlijk ook supermooie muziek waar je altijd vanalles mee kan doen. De silhouetten vind ik ook een geweldig idee! :-)
wij hebben voor op onze taart een mickey en minnie meegebracht van eurodisney ons thema is niet disney maar snoep maar kon ze niet laten staan vond ze zo schattig en wou iets anders dan de traditionele koppeltjes op de taart
Hoi bruidjes, het is voor de meeste wel al even geleden maar moeste jullie het nog nog volgen,Ben ik wel benieuwd wat het geworden is..Misschien een fototje?Groetjes