Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

OMG!!!

4-4-2012 21:14:15
Oh My God!!! de 3 cijfers op de teller zijn weg, nog 99 dagen te gaan. en ja hoor, de zenuwen waren al aanwezig maar zijn er nu nog meer. nog bruidjes voor juli (zelfs mss omgeving wevelgem)? en hoever zitten jullie al?
begin super nerveus te komen...

stephanie
13-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 402

Griet
21-4-2012
 Meld misbruik4-4-2012 23:50:43

Hey Stephanie,

Ik ben van Lauwe en heb nog 15 dagen op de teller!!!
De zenuwen zijn hier nu dag dagelijks aanwezig!

Veel plezier nog met de voorbereidingen,

groetjes,
Griet

Grit
13-7-2012
 Meld misbruik5-4-2012 0:22:43

Hellow,
idd, de 99 die vandaag ook bij mij tevoorschijn kwam is toch wel een stresspuntje.
Wij zijn momenteel volop bezig om onze uitnodiging op punt te stellen (terwijl ik schrik krijg dat we hier te laat aan begonnen zijn). Verder denk ik dat wij nog superveel te doen hebben, hoewel de grote lijnen wel al in orde zijn (zaal, kledij, kerk, ...)
Hoever zitten jullie al?

Vele stressy groetjes,
Grit

Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik5-4-2012 8:39:44

hallo Stephanie,

Hier vandaag nog 99 daagjes op de teller. De grote dingen zijn al geregeld, maar we moeten nog de openingsdans leren, bloemen kiezen, een kapsel kiezen, de muziek en stuk van de teksten in de kerk,
veel plezier met de voorbereidingen en niet teveel stressen hé!
groetjes,
Nathalie

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik5-4-2012 8:58:49

Nog 92 dagen... De grote dingen zijn al geregeld, maar er moet nog een hoop gebeuren - kostuum voor mijn vriend, versieringen in orde brengen, de ceremonie definitief inéén steken... Straks mag ik de uitnodigingen gaan ophalen, spannend!

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik5-4-2012 9:31:28

Hier nog 106 dagen, dus we beginnen toch ook al af te tellen.
Wij hebben de meeste dingen al geregeld. Juist nog juwelen en schoenen voor mij. Verloofde is al helemaal in het nieuw gezet. Mijn eerste pas, samen met proefkapsel en make-up is voor mei. Uitnodigingen zijn volop aan het afwerken, volgende week bespreking met de pastoor en de bloemist. En dan enkel de reseptie smiddags nog voorbereiden en nog eens samenzitten met de dj,fotograaf ,videograaf en ceremoniemeester.
EN een openingsdans vinden, dat wordt nog de moeilijkste opdracht.

Groetjes Anneken

kaatje
29-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 13:29:18

Wij zijn van Izegem, dicht in de buurt, Wij geven ons trouwfeest in Wevelgem ( Vijverhof ) en hebben nog 83 dagen op de teller staan :-)

wendy
23-7-2012
 Meld misbruik25-4-2012 19:24:07

hoi Stephanie,

wij hebben nog 89 dagen op de teller staan. Ook wij hebben het meeste al geregeld.
Stadhuis, receptie, mijn jurk, diner, uitnodigingen.
Ik heb een lijstje gemaakt wat we nog moeten doen.
Mijn aanstaande moet nog shoppen voor een pak, ook moet ik nog accessoires hebben.Ik heb al twee proefkapsels laten zetten. Ook is sinds deze week ons trouwvervoer geregeld. En onze corsages, en mijn polscorsage (want ik wil geen boeket).De eerste uitnodigingen zijn al uitgedeeld aan onze getuigen. Volgende week gaan ze de deur uit, want voor juni willen we weten wie er komt of niet.
We wonen in Utrecht.

Wij trouwen op 23 juli.

Heel veel succes met je voorbereidingen

groetjes van Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...