Terug naar overzicht
Leuk hè als ook je toekomstige helemaal gekleed is! De mijne draagt in het dagelijkse leven vaker een kostuum, dus die WAUW effect zal er niet zo fel zijn aangezien ik hem al gewoon ben met. Maar toch, onze mannen zullen schitteren!!
Hey Ann,Hier hetzelfde verhaal,mijn vriend heeft nog nooit een kostuum aangehad en ik had ook iets meer casual verwacht..maar ook thuisgekomen met een volledig kostuum met das,gilet,alles erop en eraan Onze oogjes zullen nogal blinken denk ik Groetjes,Nancy
pff ik heb er toch nog schrik voor, mijn vriend gaat morgen zijn kostuum kopen met zijn mama en met mijn mama. zelf mag ik niet mee.vandag zouden ze al zwarte schoenen kopen (maar wat als hij dan mùooier is met andere kostuum) vind het maar niets dat ik niet mee mag gaan.
Ik mocht ook niet mee, maar ondertussen heeft hij zich al verraden die slimmerd :D
tja, onze toekomstige mannen kunnen ons toch nog verrassen. (bij ons zelfs na 14 jaar!!!!). Schoenen moet hij nog halen. Maar ik zou idd eerst kostuum en dan schoenen kiezen.
ik heb gisteren met mijn ventje zijn pak gaan kopen en dit was ook de eerste keer dat ik hem in een pak zag en hij stond er mee
Ik mocht wel mee :-)!Mijn verloofde draagt ook amper een kostuum of een meer casual versie (geklede jeans en geklede vest). Maar voor de trouw ook in volledig kostuum!Enkel de das...dat is nog een gevecht :-) hihi...groetjes
Ik was zowieso niet mee gegaan. Hij is met mij ook niet meegeweest. En mijn zus had zich al kandidaat gesteld. (die is trouwens vééééél relaxter dan ik, dus ideaal om mee te gaan winkelen.
Ik ben ook niet meegeweest met mijn verloofde, maar hij heeft ook volledig kostuum gekozen. Heeft dit enkel voor'n beurs of heel speciale gelegenheden ooit aangehad, dus blijft wel spannend. Al heeft hij wel al de kleur van zijn blouse verklapt :)