Terug naar overzicht
wij hebben ook thema snoep, en wij geven aan de gasten bij het binnen komen een doorzichtig cubusje met 2 snoepjes erin met verwijzing aan welke tafel ze zitten!!mss ben je iets met ons idee?
Mooi! Maar helaas niet voor ons want wij hebben zoiets ongeveer als bedankjes.
Misschien kan je van elk soort snoepje een foto nemen?Daar dan kaartjes van maken,en door iemand van de zaal adhv de genodigdenlijst dan het gepaste kaartje laten geven?De tafels kan de je dan misschien versieren met een vaas met daarin telkens de snoepjes.Zo weten de gasten dan aan welke tafel ze moeten plaats nemen.succes nog!
op google afbeelding zijn er toch massa foto's zelfs als je de volksmond benaming intikt krijgen je afbeeldingen vb tik "neuzen snoep" krijg je foto's van cuberdons , kikkersnoep,enz
Wij doen dit ook maar zetten gewoon op elke tafel een snoeppot. Is nog leuk voor achteraf ook!
wij hebben als thema ook snoep en gaan aan de mensen die voorbeeld aan de mars tafel zitten een mars geven en op tafel gaan dan ook marsen liggen met hun naam opwij gaan dit laten doen door de twee getuigen mijn broer en zijn zus groetjes
Wij hebben ook het thema snoepjes! Maar zijn ook opzoek hoe we het juist zouden aanpakken, normaal zouden we op tafel een bokaal zetten met de snoepjes in, en dan mss bij het aanmelden het snoepje meegegeven. Zullen we nog even moeten over nadenken :) dus ik volg even mee :)
Hallo,Wij hebben ook het thema snoep. Wij zetten op de tafel ook enkele kleine potjes met het desbetreffende snoep. Ik heb al heel wat gegoogeld om zo de afbeeldingen te vinden van de snoepjes om zo de kaartjes van de genodigden te kunnen maken. Maar ik weet nog niet zeker of ik het zo zal doen. Reden: de afbeeldingen zijn niet allemaal gelijk. Dus ik volg nog even mee.Groetjes
Ik heb in Axion van die stenen witte schaaltjes gezien in hartjesvorm. Misschien een goede tip? De prijs was 1 of 2 euro per schaaltje. (weet het niet juist meer)
wij hebben ook thema snoep en wij geven elk koppel bij het binnen komen een klein glazen potje (bij casa 0.99/stuk) met de snoep erin van de tafel en op de tafel zetten we een grote glazen pot met diezelfde snoep r in en er zijn niet ech plaatsen voorzien vor elk e persoon is gewoon de tafelaanduiding waar ze zitten aan die tafel is niet erg buit de ere tafel natuurlijk en ook ons thema kleur is rood dus we gaan alleen snoepen maken in de rode kleur :-)
De kusbusjes en de glazen potjes is een super idee! maar dit zal voor ons te duur uitkomen. We hebben 240 genodigden....
@ lieselot: ge moet maar 1 cubusje geven aan een koppel he!! met 2 snoepjes erin! het kost in de ava 4.34€ voor 10 zo'n kleine cubusjes!! dus 125 koppels /10 = 13 pakjes met 10 cubusjes = 13 x 4.34€ = 56...... € dus eigenlijk valt dat dan nog mee zeker of niet?groetjes
ooh ja idd da valt goed mee :) was eventjes verkeerd aan het rekenen blijkbaar :) Merci!
Waar bestellen jullie allemaal je snoep?
Ik ga ze gewoon in de carrefour ofzo kopen, per zak van 250 gr. Zal wel meevallen van prijs.
of inde makro (die is nu ool toegaznkelijk voor particulieren)of zelfs groothandels in horeca materiaal (denk aan snoepfabriek (das hier aan de kust) of horeca total )
@ stefanie: snoepfabriek welke gemeente is dit dan? ik ben van leke diksmuide!!
In middelkerke en is snoepcenter was verkeerd van naam is in de biezenstraat in middelkerke
Hallo,Wij hebben ook het thema snoep, toch voor de tafelaanduiding. We geven ook iets af bij het binnenkomen een soort doosje met wat snoep in waar ook onze bedanking bijzit. Normaal op tafels zouden we een pot zetten met diezelfde snoepjes erin. we zijn op zoek naar afsluitbare potten. Die potten die we gevonden hebben komen echter wel wat duur uit.Daarom zijn we op zoek naar een alternatief of goedkopere potten.Waar hebben jullie de snoeppotten of bokalen voor op tafel gehaald?Of misschien hebben jullie een idee of alternatief voor de potten op tafel? Merci! Groetjes
Via via bestel ik snoep. 2 euro voor 1 kg hartjes. Goedkoop hé :))
@ hilde: en hoe noemt die via via?? en voor welke firma werkt die via via? hehe of kunnen wij ook bestellen via die via via? groetjes