Nu Online
Momenteel zijn er 677 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkostuum moet aangepast worden!

7-4-2012 13:37:20
Het trouwkostuum van mijn verloofde moet aangepast worden! Kent iemand een persoon die goed retouches kan maken of goed kan naaien in de buurt van Hasselt? Alvast bedankt. Groetjes!

Kelly
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1029

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik7-4-2012 13:40:17

kleermaker Marc Wilms op de Schoolstraat (Hasselt). Je moet zijn nummer maar eens opzoeken. Hij is erg professioneel en maakt tijd voor je. ik laat er mijn jurk maken voor de wettelijke trouw (ik heb mijn jurk nog niet maar hij heeft wel al zaken laten zien die hij gemaakt heeft en het zag er goed uit).

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik7-4-2012 14:48:55

Hey Kelly, wordt dat niet gedaan in de zaak waar hij zijn pak heeft gekocht? Mijn vriend heeft zijn pak bij Vossen gekocht maar dat blijft daar hangen en wordt een maand voor onze bruiloft op maat vermaakt. Groetjes!

Kelly
28-7-2012
 Meld misbruik7-4-2012 16:45:04

Dank je, Sanne, voor de tip!
De zaak waar hij zijn kostuum heeft gekocht, is een eindje rijden en de schouders moeten opgenomen worden. En dat deden ze daar niet graag of konden ze gewoon niet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info