Terug naar overzicht
Hey,Zoals je zelf al schrijft is tulle stijver daar kan je natuurlijk wel mooiere strikken met maken en persoonlijk vind ik tulle beter.( ookvan prijs)Maar voor prijzen kan je misschien ook eens kijken bij een turkse winkel, die zijn veel goedkoper!Groetjes
Persoonlijk zou ik ook voor tulle kiezen.Op het stoffenspektakel kan je van alles vinden aan goedkope prijzen.De data's en locatie's van de beurs staan op bijgevoegde link.http://www.stoffenspektakel.nl/stoffenspektakel-agenda
Heylah, wij hebben zelf gekozen voor voile... vond het mooier qua structuur en kleureffect. Wij gaan het gebruiken bij mijn ouders thuis (trap versieren, tafels voor receptie wat versieren en de deur enzo...) en hebben het enkele dagen geleden al eens getest en het was echt prachtig!Het is natuurlijk smaak hé... succes x
we gaan es kijken naar de stoffenbeurs in mechelen volgende maand. Ik heb toch ook een voorgevoel dat we voor voile gaan, we vinden het qua structuur ook mooier dan tulle
wij hebben tulle voor de kerk , organza voor het appartementen van mijn ouders
wij hebben net onze tulle gaan kopen voor de trap te versieren, maar is veel te stijf! echt spijtig! Naar voile heb ik eigelijk niet gehoord, spijtig.Wij betaalden 2.5 euro de meter
hey bettina,das inderdaad spijtig....... Pieter (mijn verloofde) (haha, klinkt leuk hé :-)), was van het idee dat het wel te stijf zou zijn......Dan denk ik dat we toch maar naar voile gaan zoeken
Wij hebben voor voille gekozen op de markt voor 1 euro de meter. wel op de markt in maastricht, ik weet niet hoeveel het bij andere markten kost
ohhhhhhhhh, das nog een idee, dan kunnen we er ineens een dagtrip van maken!! en 1 euro de meter is nu ook het geld absoluut niet!!!!!!!! thanks