Nu Online
Momenteel zijn er 513 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tulle of voile?

7-4-2012 14:18:35
ik merk op dat er heel veel versiering gedaan wordt in tulle...... Nu zijn we net es gaan kijken naar AVA (om wat inspiratie op te doen want we trouwen pas volgend jaar) en daar was zowel tulle als voile. Tulle blijkt met gaten in de zijn en is eerder een stijve stof, voile is echt een stof die wat doorzichtiger is en veel soepeler. Gebruiken jullie tulle of voile voor de versiering? Voile is ook een stuk duurder dan tulle (een 6 euro/meter) en ik vermoed dat we er toch wel heeeeeeeeeeel wat gaan nodig hebben :-) Iemand een idee waar deze "betaalbaar" is?

tash
21-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 615

frida
6-2-2010
 Meld misbruik7-4-2012 16:04:24

Hey,

Zoals je zelf al schrijft is tulle stijver daar kan je natuurlijk wel mooiere strikken met maken en persoonlijk vind ik tulle beter.( ookvan prijs)
Maar voor prijzen kan je misschien ook eens kijken bij een turkse winkel, die zijn veel goedkoper!

Groetjes

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik7-4-2012 21:15:19

Persoonlijk zou ik ook voor tulle kiezen.
Op het stoffenspektakel kan je van alles vinden aan goedkope prijzen.
De data's en locatie's van de beurs staan op bijgevoegde link.
http://www.stoffenspektakel.nl/stoffenspektakel-agenda

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik8-4-2012 0:11:11

Heylah, wij hebben zelf gekozen voor voile... vond het mooier qua structuur en kleureffect. Wij gaan het gebruiken bij mijn ouders thuis (trap versieren, tafels voor receptie wat versieren en de deur enzo...) en hebben het enkele dagen geleden al eens getest en het was echt prachtig!
Het is natuurlijk smaak hé... succes x

tash
21-9-2013
 Meld misbruik8-4-2012 7:45:12

we gaan es kijken naar de stoffenbeurs in mechelen volgende maand. Ik heb toch ook een voorgevoel dat we voor voile gaan, we vinden het qua structuur ook mooier dan tulle

tima
8-9-2012
 Meld misbruik8-4-2012 17:37:03

wij hebben tulle voor de kerk , organza voor het appartementen van mijn ouders

Bettina
12-5-2012
 Meld misbruik8-4-2012 20:38:11

wij hebben net onze tulle gaan kopen voor de trap te versieren, maar is veel te stijf! echt spijtig! Naar voile heb ik eigelijk niet gehoord, spijtig.

Wij betaalden 2.5 euro de meter

tash
21-9-2013
 Meld misbruik9-4-2012 9:39:18

hey bettina,
das inderdaad spijtig....... Pieter (mijn verloofde) (haha, klinkt leuk hé :-)), was van het idee dat het wel te stijf zou zijn......Dan denk ik dat we toch maar naar voile gaan zoeken

amy
4-8-2012
 Meld misbruik10-4-2012 6:00:08

Wij hebben voor voille gekozen op de markt voor 1 euro de meter. wel op de markt in maastricht, ik weet niet hoeveel het bij andere markten kost

tash
21-9-2013
 Meld misbruik10-4-2012 18:46:33

ohhhhhhhhh, das nog een idee, dan kunnen we er ineens een dagtrip van maken!! en 1 euro de meter is nu ook het geld absoluut niet!!!!!!!! thanks

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...