Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thé dress @ home - check / wedding rings - check

8-4-2012 11:08:39
Gisteren onze trouwringen gaan afhalen, liggen veilig en wel te wachten om binnenkort voor nog hééééééél lang gedragen te worden :-) 2de pas kleed was PERFECT dus mee naar huis mogen nemen :-D En eindelijk een ingeving gekregen hoe mijn haar zal moeten zijn; tot mijn verbazing bleek half opgestoken het mooiste zijn! Gedaan met de zoektocht naar opsteekkapsels die ik toch nooit mooi vond. Heeft er iemand soms voorbeeldjes van kapsels of foto's van hoe jouw haar was op je trouwdag half opgestoken (met of zonder krul/golf)????

Eind deze maand gaat de bruidegom op zoek naar een kostuum, daarna beginnen de proef van kapsel en make-up en de laatste besprekingen met de feestzaal. Waarvoor ik nog één taak moet vervullen waar ik enorm tegenop kijk: de tafelschikking *huiver* want ja net nu beslissen ze in de familie om es een beetje ruzie te maken en te scheiden enzo dus nice :-/

Groetjes

Eveline
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 571

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik8-4-2012 20:20:49

Fotootjes van kapsels mogen ook altijd naar mij gestuurd worden :-) melissa.celis@gmail.com.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...