Nu Online
Momenteel zijn er 509 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfels bij de jurk

8-4-2012 13:27:30
Hey bruidjes,

Vrijdag ben ik voor eerste keer, sinds ik mijn jurk gekozen heb, nog eens gaan passen. Het is een jurk van Linea Raffaeli. (Echter kan je hem niet op de site terugvinden blijkbaar).

Ik moet eerlijk zeggen dat ik al enkele maanden twijfel over de keuze van mijn trouwjurk. Ik had gehoopt dat ik, nu ik hem nog eens aan zou zien, de twijfels volledig weggespoeld zouden zijn.. helaas.

Tijdens het kiezen van mijn jurk had ik eerst deze gekozen: http://www.marylisebridal.com/collection/nova.php (maar dan zouden ze hem in het wit maken voor me).. In het blauw was hij echt supermooi, maar ik wist natuurlijk niet of dat in het wit ook nog zo zou zijn.. Het was ook een redelijk zware jurk en ik ben redelijk klein, dus heb ik hem uiteindelijk niet gekozen).

Uiteindelijk heb ik voor een vele simpelere jurk gekozen van Linea Rafaelli. (Ik kan hem wel eens doorsturen als iemand hem wil zien). Mijn mama heeft tijdens het passen foto's genomen en .. ik vind dat het model van de jurk precies niet evenmooi past als die jurk van Marylise deed.

Ik heb een redelijk kort bovenlichaam en door de andere jurk werd dat een pak 'verlengd', maar door de jurk van Linea Rafaelli echt niet..

Pff .. k Voel me een echte aanstel-bruid nu.. Maar ik vind het jammer dat ik constant denk: 'als ik het opnieuw kon doen, zou k het anders doen'. Met nog 33 dagen op de teller zal een andere jurk kiezen wsl geen mogelijkheid meer zijn. Heeft iemand hiermee ervaring?

Merciekes om te luisteren. Moest iemand ook zulke twijfels gehad hebben vlak voor de trouw, please let me know. Wat deden jullie eraan?

Groetjes,

Nathalie
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1345

An
18-5-2012
 Meld misbruik8-4-2012 13:41:10

Hey Nathalie,

Je mag me altijd eens een foto'tje mailen (anpeeters87@gmail.com). Ik heb zelf ook een Marylise http://www.marylisebridal.com/collection/kiwako.php Met de strik in het blauw van de Nova.

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. Ik had eerst ook een ander kleed aan dat ik heel mooi vind maar dat was ook heel zwaar (Marylise Tosca uit 2012). Heb dan uiteindelijk toch voor de Kiwako gekozen omdat die lichter was, maar soms denk ik toch nog terug aan de Tosca... Ik heb dinsdag mijn eerste pas en hoop dus ten zeerste dat mijn "twijfels" dan ook weg zullen zijn.

Misschien kan je de jurk nog een extra touch geven door accessoires toe te voegen?

Groetjes

An

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik8-4-2012 14:17:26

Hey Nathalie,
Je mag het naar mij ook eens doorsturen : miekyeno@hotmail.com
De Marylisse vind ik wel heel mooi en ik denk dat hij in het wit ook wel mooi zou zijn.
Natuurlijk is het wel heel kort om te veranderen van jurk maar miscchien kunnen ze je in de winkel helpen? Ofwel ergens iets laten innemen dat het wat meer aanpast en versmalt.
Groetjes

Tine
25-9-2012
 Meld misbruik8-4-2012 14:26:31

Hallo Nathalie

je mag mij ook een foto doormailen: paulytine@gmail.com.

Twijfels zijn volgens mij heel normaal hoor. Ik ben benieuwd naar je foto.
Hoogstwaarschijnlijk zorgen om niks ;-)

Groetjes

Lies
7-7-2012
 Meld misbruik8-4-2012 14:56:21

Hey Nathalie,

Ik wil de foto ook wel eens zien. lies1986@hotmail.com.

Zou het niet kunnen dat de jurken gewoon beide even goed zijn? Waardoor je nu waarschijnlijk sowieso zou twijfelen?

Groetjes

Nathalie
12-5-2012
 Meld misbruik8-4-2012 15:48:07

Hoi allemaal,

Ik heb m'n jurk naar jullie gestuurd via e-mail.

Dinsdag ga ik eens naar JPC collections. Daar ga ik gwoon eens vragen of het mogelijk is om nog een jurk te kiezen zo short notice ja of neen. (Hopelijk kijken ze me er niet al te vreemd aan ginder, mrja so be it).

k Heb heel duidelijk opgeschreven welke zaken ik wil in een jurk: bustier (maakt je lichaam langer) en knoopjes achteraan (klinkt stom misschien, maar k vind dat echt supermooi).

Indien ze neen zeggen, ga ik voor op het avondfeest misschien een ander kleedje nemen als compromis.

Bij het kiezen van mijn huidig kleed, moeten ze het alleen verkorten.. wat uiteindelijk niet zo lang duurt denk ik. Innemen ofzo moest niet want ik heb een redelijk standaard figuur - buiten het feit dat ik maar 1 meter 61 ben :-)

Ik moet zeggen dat ik inderdaad iemand ben die door stress kan beginnen twijfelen. Maar... het ding is dat ik meteen na het kiezen van m'n kleed wist dat het dat niet was. Omwille van het geld enzo heb ik het gewoon van me afgezet en gedacht.. het is ergens ook maar een trouw..

Nu komt alles dichterbij en vind ik het alsmaar meer en meer jammer dat k niet eerlijk ben geweest tegenover mezelf. Ik vrees dus dat m'n twijfels niet uit loutere stress gekomen zijn voor de grote dag..

En ik had nog zo gezegd dat ik geen bridezilla zou worden! :(

Groetjes,

Nathalie

Vicky
30-6-2012
 Meld misbruik8-4-2012 16:17:28

Hey Nathalie

Ikzelf heb ook een Linea Raffaelli. Ik twijfel niet, omdat het mijn droomjurk van het internet was :) en ik een verkoopster had die naar die dingen keek, wat jij juist beschreef.
Een bustier die je bovenlijf langer doet lijken, een kleed dat op de juiste moment overgaat naar de rok...
Dat helpt natuurlijk ook!
Ik zou gewoon naar een winkel gaan en je probleem uitleggen. Dan weet je dadelijk wat je nog kan doen op korte tijd!

Stuur je mij jouw kleedje ook even door? Ik ben daar altijd heel benieuwd naar, wat andere mensen kiezen :)
vickyvanderstraeten@hotmail.com

Hopelijk krijg je nog goed nieuws! Of voel je je er beter bij!

Groetjes
Vicky

Veerle
25-8-2012
 Meld misbruik8-4-2012 22:39:07

Hey Nathalie,

Ik vind je verhaal heel herkenbaar, maar de marylise die jij beschrijft was absoluut niet zo goed voor mij, het kwam te hoog vanboven aan mijn hals. Dus ik ben nu enorm benieuwd naar je kleed, miss kan je er nog het een en ander aan laten veranderen? kleine details kunnen veel doen. Stuur je mij ook een fototje door? veeke14@yahoo.com

Bedankt !

Veerle

Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik9-4-2012 10:52:23

hallo ,

Stuur me ook maar door. IK heb ook een kleed LR.
evelyn.verscheure@telenet.be

inge
15-9-2012
 Meld misbruik9-4-2012 13:14:57

Ik heb er ook eentje van LR die nergens te vinden is op de site. Maar ik ben wel nog heel tevreden. Stuur mij ook eens door, ben benieuwd: c_vlerick@pandora.be

sofie
21-7-2012
 Meld misbruik9-4-2012 13:15:58

Hallo Nathalie.
In de winkel waar ik mijn trouwkleed gekocht had, hadden ze deze in het ivoor. Omdat ook zij vonden dat het moeilijk is om voor een ivoorkleurig kleed te gaan als je die enkel in het blauw kunt passen. Moet wel zeggen dat het een prachtig kleed is, maar heel zwaar om te dragen en toen de verkoopster mij wist te vertellen dat ze er al een 4-tal had verkocht ben ik voor een totaal andere collectie gegaan.
Anders mag je me de foto gerust even sturen hoor. Sofie.moeyaert@telenet.be
groetjes sofie

kimberley
10-8-2012
 Meld misbruik9-4-2012 13:23:19

Ik heb ook een Linea Raffaeli. In juni is de eerste pas, ik
ben er ook superbenieuwd over en twijfel soms ook of het nog mooi is.
Is normaal denk ik?
Stuur je de foto ook eens naar mij door? kimberleyvandooren@hotmail.com
Bedankt en succes verder!

Lies
7-7-2012
 Meld misbruik9-4-2012 16:33:27

Ik vind je alleszins wel heel erg mooi met het kleedje op de foto.
En ik ben er zeker van dat je man dat ook wel zal vinden...

Toch veel succes met de zoektocht naar een ander kleedje als je toch nog wilt veranderen!

Groetjes

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik10-4-2012 12:45:59

Stuur je de foto ook eens naar mij door? zotte_bees_86@hotmail.com...

Nathalie
12-5-2012
 Meld misbruik10-4-2012 12:56:52

Hey allemaal,

vandaag ben ik eens langsgegaan bij JPC collection in Antwerpen. Ik heb hen gewoon heel eerlijk verteld wat er gebeurd was en ze waren daar wel heel vriendelijk.

Ik heb donderdag een afspraak bij hen om te passen en heb tegen mezelf gewoon gezegd: als k bij een kleedje wel een waauw gevoel heb, koop ik dat. Als ik het bij geen kleedje meer heb dan bij het mijne, dan hou ik het mijne.

Vraag is nu wel... stel dat k een ander kleedje mooier vind.. wat doe ik dan met het huidige kleedje.. k Heb gezien dat er mensen zijn die hun jurk verkopen, maar wordt hier wel op ingegaan door toekomstige bruidjes?

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info