TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
18-5-2012
|
8-4-2012 13:41:10
Hey Nathalie,
Je mag me altijd eens een foto'tje mailen (anpeeters87@gmail.com). Ik heb zelf ook een Marylise http://www.marylisebridal.com/collection/kiwako.php Met de strik in het blauw van de Nova.
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. Ik had eerst ook een ander kleed aan dat ik heel mooi vind maar dat was ook heel zwaar (Marylise Tosca uit 2012). Heb dan uiteindelijk toch voor de Kiwako gekozen omdat die lichter was, maar soms denk ik toch nog terug aan de Tosca... Ik heb dinsdag mijn eerste pas en hoop dus ten zeerste dat mijn "twijfels" dan ook weg zullen zijn.
Misschien kan je de jurk nog een extra touch geven door accessoires toe te voegen?
Groetjes
An
|
|
Mieke
27-4-2013
|
8-4-2012 14:17:26
Hey Nathalie, Je mag het naar mij ook eens doorsturen : miekyeno@hotmail.com De Marylisse vind ik wel heel mooi en ik denk dat hij in het wit ook wel mooi zou zijn. Natuurlijk is het wel heel kort om te veranderen van jurk maar miscchien kunnen ze je in de winkel helpen? Ofwel ergens iets laten innemen dat het wat meer aanpast en versmalt. Groetjes
|
|
Tine
25-9-2012
|
8-4-2012 14:26:31
Hallo Nathalie
je mag mij ook een foto doormailen: paulytine@gmail.com.
Twijfels zijn volgens mij heel normaal hoor. Ik ben benieuwd naar je foto. Hoogstwaarschijnlijk zorgen om niks ;-)
Groetjes
|
|
Lies
7-7-2012
|
8-4-2012 14:56:21
Hey Nathalie,
Ik wil de foto ook wel eens zien. lies1986@hotmail.com.
Zou het niet kunnen dat de jurken gewoon beide even goed zijn? Waardoor je nu waarschijnlijk sowieso zou twijfelen?
Groetjes
|
|
Nathalie
12-5-2012
|
8-4-2012 15:48:07
Hoi allemaal,
Ik heb m'n jurk naar jullie gestuurd via e-mail.
Dinsdag ga ik eens naar JPC collections. Daar ga ik gwoon eens vragen of het mogelijk is om nog een jurk te kiezen zo short notice ja of neen. (Hopelijk kijken ze me er niet al te vreemd aan ginder, mrja so be it).
k Heb heel duidelijk opgeschreven welke zaken ik wil in een jurk: bustier (maakt je lichaam langer) en knoopjes achteraan (klinkt stom misschien, maar k vind dat echt supermooi).
Indien ze neen zeggen, ga ik voor op het avondfeest misschien een ander kleedje nemen als compromis. Bij het kiezen van mijn huidig kleed, moeten ze het alleen verkorten.. wat uiteindelijk niet zo lang duurt denk ik. Innemen ofzo moest niet want ik heb een redelijk standaard figuur - buiten het feit dat ik maar 1 meter 61 ben :-)
Ik moet zeggen dat ik inderdaad iemand ben die door stress kan beginnen twijfelen. Maar... het ding is dat ik meteen na het kiezen van m'n kleed wist dat het dat niet was. Omwille van het geld enzo heb ik het gewoon van me afgezet en gedacht.. het is ergens ook maar een trouw..
Nu komt alles dichterbij en vind ik het alsmaar meer en meer jammer dat k niet eerlijk ben geweest tegenover mezelf. Ik vrees dus dat m'n twijfels niet uit loutere stress gekomen zijn voor de grote dag..
En ik had nog zo gezegd dat ik geen bridezilla zou worden! :(
Groetjes,
Nathalie
|
|
Vicky
30-6-2012
|
8-4-2012 16:17:28
Hey Nathalie
Ikzelf heb ook een Linea Raffaelli. Ik twijfel niet, omdat het mijn droomjurk van het internet was :) en ik een verkoopster had die naar die dingen keek, wat jij juist beschreef. Een bustier die je bovenlijf langer doet lijken, een kleed dat op de juiste moment overgaat naar de rok... Dat helpt natuurlijk ook! Ik zou gewoon naar een winkel gaan en je probleem uitleggen. Dan weet je dadelijk wat je nog kan doen op korte tijd!
Stuur je mij jouw kleedje ook even door? Ik ben daar altijd heel benieuwd naar, wat andere mensen kiezen :) vickyvanderstraeten@hotmail.com
Hopelijk krijg je nog goed nieuws! Of voel je je er beter bij!
Groetjes Vicky
|
|
Veerle
25-8-2012
|
8-4-2012 22:39:07
Hey Nathalie,
Ik vind je verhaal heel herkenbaar, maar de marylise die jij beschrijft was absoluut niet zo goed voor mij, het kwam te hoog vanboven aan mijn hals. Dus ik ben nu enorm benieuwd naar je kleed, miss kan je er nog het een en ander aan laten veranderen? kleine details kunnen veel doen. Stuur je mij ook een fototje door? veeke14@yahoo.com
Bedankt !
Veerle
|
|
Evelyn
20-4-2012
|
9-4-2012 10:52:23
hallo ,
Stuur me ook maar door. IK heb ook een kleed LR. evelyn.verscheure@telenet.be
|
|
inge
15-9-2012
|
9-4-2012 13:14:57
Ik heb er ook eentje van LR die nergens te vinden is op de site. Maar ik ben wel nog heel tevreden. Stuur mij ook eens door, ben benieuwd: c_vlerick@pandora.be
|
|
sofie
21-7-2012
|
9-4-2012 13:15:58
Hallo Nathalie. In de winkel waar ik mijn trouwkleed gekocht had, hadden ze deze in het ivoor. Omdat ook zij vonden dat het moeilijk is om voor een ivoorkleurig kleed te gaan als je die enkel in het blauw kunt passen. Moet wel zeggen dat het een prachtig kleed is, maar heel zwaar om te dragen en toen de verkoopster mij wist te vertellen dat ze er al een 4-tal had verkocht ben ik voor een totaal andere collectie gegaan. Anders mag je me de foto gerust even sturen hoor. Sofie.moeyaert@telenet.be groetjes sofie
|
|
kimberley
10-8-2012
|
9-4-2012 13:23:19
Ik heb ook een Linea Raffaeli. In juni is de eerste pas, ik ben er ook superbenieuwd over en twijfel soms ook of het nog mooi is. Is normaal denk ik? Stuur je de foto ook eens naar mij door? kimberleyvandooren@hotmail.com Bedankt en succes verder!
|
|
Lies
7-7-2012
|
9-4-2012 16:33:27
Ik vind je alleszins wel heel erg mooi met het kleedje op de foto. En ik ben er zeker van dat je man dat ook wel zal vinden...
Toch veel succes met de zoektocht naar een ander kleedje als je toch nog wilt veranderen!
Groetjes
|
|
Veerle
2-7-2011
|
10-4-2012 12:45:59
Stuur je de foto ook eens naar mij door? zotte_bees_86@hotmail.com...
|
|
Nathalie
12-5-2012
|
10-4-2012 12:56:52
Hey allemaal,
vandaag ben ik eens langsgegaan bij JPC collection in Antwerpen. Ik heb hen gewoon heel eerlijk verteld wat er gebeurd was en ze waren daar wel heel vriendelijk.
Ik heb donderdag een afspraak bij hen om te passen en heb tegen mezelf gewoon gezegd: als k bij een kleedje wel een waauw gevoel heb, koop ik dat. Als ik het bij geen kleedje meer heb dan bij het mijne, dan hou ik het mijne.
Vraag is nu wel... stel dat k een ander kleedje mooier vind.. wat doe ik dan met het huidige kleedje.. k Heb gezien dat er mensen zijn die hun jurk verkopen, maar wordt hier wel op ingegaan door toekomstige bruidjes?
Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|