Terug naar overzicht
Hallo Linde,Wij hadden Rose of my heart van Johny Cash...Groetjes Jill
Hey Linde Wij nemen LOVE van Nat king Cole :). Ik zou er zeker 1 doen hoor, ook al heb je geen speciale band met het nummer. Het feit dat je erop dans zal speciaal zijn en als je het liedje dan hoort, zal je altijd aan dat moment terugdenken.Groetjes en succes met de keuze! An
Misschien eens een andere invalshoek nemen: welke muziek heeft 'wel' een betekenis voor jullie? grtz www.discovideo.be
ik ken de discussie. Eerst wilden we er ook geen, maar hebben ons bedacht, ik vind het toch speciaal, ik zou een moment tussen beide.muziekkeuze, is bij ons naast fotolocatie, het moeilijkste item geweest. Hij houdt van metal, ik ben maar geneigd naar de pop, het is bij ons iets ertussenin gewordenals openingsdans: - i dont wanna mis a thing van aerosmithliedjes op stadhuis: - kiss forever- scorpions are you the one- scorpions she sais- megadeth a tout le monde- megadeth i'll be therop de dvd met foto's hebben we voor scorpions gekozen om een hele dvd te vullen. de 2 mooiste staan hierboven maar hebben nog veel supermooie nummers.veel succes, misschien en film die jullie beiden mooi vinden en daar de muziek dan uitkiezen?
Bij ons gaat het tussen:- Use somebody van Laura Jansenof (en die past misschien wel in het jaren 50-60-70-thema):- Stand by me van Sara Niemiecz (even youtuben en je vind haar zo). Origineel is van Ben E King.Stand by me vind ik echt wel super. Als we toch gaan voor Use somebody, dan verplicht ik de dj om ergens op een ander moment Stand by me te spelen :-)