Nu Online
Momenteel zijn er 574 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

JOEPIE onze zaal ligt vast

10-4-2012 9:11:10
Ik ben super blij :-)
We hebben onze droomzaal gevonden: De Vrije Valk in Hoeselt op 4 mei 2013 :-)

Ik was meteen helemaal verkocht; zooo mooi dat het daar is. En anders dan overal anders. Beetje vintage; I love it :-)
We hadden BIJNA voor het Rubenshof in Alken gekozen maar dit was zo veel origineler dat ik deze zaal niet uit mijn hoofd kreeg :-)

Jessica
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 1214

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik10-4-2012 9:12:01

Super super!
Wij hebben dit weekend ook onze zaal vastgelegd! Kan niet snel genoeg het feest zijn!

Groetjes,
Kiki*

Jessica
4-5-2013
 Meld misbruik10-4-2012 9:14:39

echt hé!!

waar is jullie feest?

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik10-4-2012 9:24:59

't Keysershof in Sinaai (Oost-Vlaanderen) :-)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 9:27:20

Prima bruidjes van 2013!!
Maar je moet er goed op tijd bij zijn é voor de zaal...bij ons lag ze ook net meer dan een jaar op voorhand vast...
Jullie kunnen binnenkort 'nog 1 jaar' aftellen vieren :-)!
Succes met alle voorbereidingen!!

groetjes

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik10-4-2012 9:33:43

Hey Sandra,

ja inderdaad! Kan niet wachten tot het zover is, nog kleine twee maandjes en net rond die periode verhuizen we naar ons huisje, dus zal snel voorbij zijn!

Dan is het op naar de -100 mijlpaal! :-)

Groetjes,
Kiki*

Jessica
4-5-2013
 Meld misbruik10-4-2012 9:43:31

Kiki, ik denk dat ik daar al eens geweest ben; ligt dat vlak aan het water? was heel mooi!

ja idd bij mij staat er nu 388 dagen :-)

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik10-4-2012 9:44:51

Ja inderdaad, ligt aan het water!
Als het mooi weer is zouden we met een bootje kunnen toekomen op ons eigen feest - en net in het huwelijksbootje gestapt te zijn vind ik dat wel een leuke speling ;-)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 9:51:55

Hoi!

Het gaat snel hoor...zeker als je ook nog aan het bouwen/verbouwen bent! Dan heb je altijd iets om handen!
Wij zitten vandaag op 150 dagen...en de tijd begint echt te vliegen!
Dus geniet zeker van al de voorbereidingen...het is echt zo leuk!

groetjes!

Claudia
26-5-2012
 Meld misbruik10-4-2012 10:32:59

Leuk dat jullie je zaal hebben vastgelegd! Dat is al een groot kruisje op het to do lijstje ;)
Wij doen onze viering en ons feest ook in de Vrije Valk! Tot nu toe niks dan complimenten over Dirk en Ilse! Dus jullie hebben zeker een goede keuze gemaakt!

Groetjes

Terry
25-8-2012
 Meld misbruik10-4-2012 11:07:22

ons feest is in augustus ook in de Vrije Valk :-)
is idd een heel mooie zaal, en Dirk en Ilse zijn ook echt heel sympathieke mensen :-) waren ook meteen verkocht
Nog veel succes met de voorbereidingen!!

grtz

Jessica
4-5-2013
 Meld misbruik10-4-2012 11:27:23

ooh tof dat jullie daar ook trouwen; ben benieuwd hoe het bij jullie gaat zijn! wij gaan daar ook de ceremonie doen vermits we niet voor de kerk gaan trouwen. En we gaan waarschijnlijk voor het landenbuffet kiezen; jullie ook? hopelijk wordt het daar boven wel niet te warm; dat is het enige waar ik een beetje schrik voor heb; maar als het daar warm wordt; is het buiten waarschijnlijk ook warm en dan moeten ze maar naar beneden komen ;-)

Claudia
26-5-2012
 Meld misbruik10-4-2012 12:29:04

Hey,

Je mag altijd eens komen kijken de 26ste
Wij gaan ceremonie in de tuin (hoop op goed weer) en anders waarschijnlijk onder het afdak van het terras en anders binnen. Wij doen onze ceremonie met de goede herder.
Voor s'avonds hebben we inderdaad het landenbuffet (het middelste) met een paar aanpassingen hier en daar. Ze zijn heel flexibel en denken met je mee. Niets is te veel. Ik kijk er echt naar uit.
Ben al 2 keer in hun restaurant gaan eten, een keer op een promoavond en de kerstbrunch dit jaar. En het is toch altijd heel goed in orde. Dus heb er alle vertrouwen in.
En eigenlijk hoop ik dat het goed warm is. Dan kan iedereen lekker buiten eten

Geniet nog van je voorbereidingen

Terry
25-8-2012
 Meld misbruik10-4-2012 12:29:15

ja wij hebben ook voor het landenbuffet gekozen :-) dat was nog zo een zaak van bij hun wat ons direct aansprak .
het toffe daar is dat als het echt heel mooi weer is ze alles naar buiten verplaatsen hè! dus dan kunnen de mensen ook nog genieten van de mooie tuin. zal u zeker op de hoogte houden van hoe het bij ons is geweest ;-)

grtz

Jessica
4-5-2013
 Meld misbruik10-4-2012 13:23:25

tof tof; ben echt blij :-)
nu ff rust :-)
wij wonen zelf in Mechelen; maar ventje zijn familie en vrienden zijn van Diepenbeek dus we zijn de laatste weken héél vaak op en af moeten rijden om alle zalen te gaan bekijken (Elysee, Rubenshof; Krekelhof, Stiemerheide, Bevershof). Ben blij dat dat even terug rustiger zal worden :-)

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik11-4-2012 21:40:39

Wij hebben tijdens onze zalenzoektocht ook De Vrije Valk bezocht. Vond het op het eerste zicht wel een originele locatie met een prachtige tuin, maar bleef mijn hoofd breken door al die trappen en de ,naar mijn mening, rare geur. Wij hebben ook veel baby's en kleine kinderen en oudere mensen, dus al die trappen gingen niet lukken. Wij hebben uiteindelijk voor Rubenshof gekozen! Groetjes en veel voorbereidingeplezier!

sandra
8-6-2013
 Meld misbruik18-4-2012 12:58:38

Hoi Jessica,

Wij trouwen mogelijk een paar weken later ook in de vrije valk. Moeten deze week beslissen... Hoeveel genodigden hebben jullie voor het feest? gebruiken jullie ook beide ruimtes? Wij denken aan het landenbuffet.. Laat je sommige ook pas komen bij het dessertenbuffet? We zijn er nog niet echt uit. Gaan ook ter plaatse de ceremonie doen.
We gaan morgen nog eens kijken en dan beslissen! Spannend!!!

Groetjes

Sandra

Lien
31-3-2012
 Meld misbruik22-4-2012 11:22:42

Hey allemaal!

Ik ben 3 weken geleden getrouwd in de Vrije Valk, en dit was écht top! Al onze genodigden spraken vol lof over de locatie en vooral het eten! Wij hadden het koud/warm buffet gekozen, en er was echt super veel keuze. Ook de organisatie ter plaatse viel heel goed mee. We hebben ook ter plaatse de ceremonie gedaan, het was wat frisjes, dus hebben we het in de veranda laten doorgaan. Eerst had ik hier wat schrik voor, aangezien de ruimte niet zo groot is, maar al bij al maakte het dat net zo gezellig en erg intiem. Boven in de zaal wordt het inderdaad wel warm, maar zijn dat even gaan melden, en daarna was dat direct opgelost.

Als jullie nog vragen heb hoor ik het wel! Maar kan jullie wel al zeggen dat jullie een suuuper goede keuze hebben gemaakt met de keuze van de zaal!!

Jessica
4-5-2013
 Meld misbruik23-4-2012 12:41:47

bedankt Lien!

Sandra; wij hebben ongeveer 120 à 130 genodigden; een stuk of 60 daarvan zullen ook op de ceremonie komen. daarna een receptie zodat de rest kan toekomen en dan het feest. kijk er nu al naar uit;; maar tis nog meer dan een jaar :-)

sandra
8-6-2013
 Meld misbruik27-4-2012 20:25:39

Wij hebben deze zaal ook vastgelegd!! Trouwen op 25/5/2013!
Kijk er ook al naar uit...

Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik13-3-2013 19:08:20

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info