TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
7-8-2010
|
10-4-2012 13:15:51
Hallo, Als je in september zou trouwen zou ik nu voor een kleedje gaan kijken. De meeste winkels vragen een bestelling van 6 maanden op voorhand (bestellen, retouches,...). Er zijn natuurlijk ook uitzonderingen die een kortere termijn hebben, maar ik denk dat 6 maanden het meest voorkomend is... Mijn kleedje kwam van bij Mia Monta in Zottegem, voor de rest weet ik niet dadelijk winkels bij jouw in de buurt, ik ben van Limburg Groetjes Annelies
|
|
Siege
17-8-2013
|
10-4-2012 13:26:16
Hey! Kijk anders eens bij Younieks Bruidsmode in Turnhout, trouwjurken vanaf €399 tot €899. Ik ben vroeg, omdat ik een kleed had gezien van de vorige collectie (2011) en tot juni heb om te beslissen (maar het wordt dat kleed). Het kost mij €699 en volgende veranderingen zitten in de prijs bij: - sluiting kleed veranderen van rits- naar korsetsluiting - knopen weglaten (achterkant kleed heeft kleine knopen tot aan de sleep) - sleep 20 cm langer maken - tulle onderjurk weglaten (te breed voor mij anders) - schouderbandjes opzetten (kleed is strapless, maar ik wil veilig spelen en dus schouderbandjes hebben) - en als laatste als ze het kleed bestellen, kunnen ze bij de 2 laatste passen nog tot 2 maten kleiner gaan of 1 maat groter Persoonlijk vind ik dit zeer veel qua verandering en toch blijft de prijs dezelfde. Indien je echt bv. een andere rok of bovenstuk wilt aan een jurk, dan betaal je wel 10% extra. Voor de rest is van kleur veranderen ook geen probleem en mijn kleed is echt een typisch trouwkleed (zelfs de kleur). Hopelijk heb je hier iets aan. Dit is de website: www.youniekbruidsmode.be (niet alles staat online, meer keuze in de winkel en het koppel, die de winkel uitbaten, zijn zeer aangenaam) xxx
|
|
Wendy
11-5-2012
|
10-4-2012 13:55:07
hallo
Ik ben ook van limburg ( lanaken) en ik ben in lommel geweest voor een kleedje. Maar ik zou toch zo snel mogelijk gaan kijken als jullie in september trouwen.
|
|
Eline
7-7-2012
|
10-4-2012 14:15:32
Ik zou ook ongeveer nu gaan kijken, de meeste winkels vragen inderdaad ongeveer zes maanden. Soms iets minder, heel soms ook meer. Over het algemeen hebben vooral de duurdere designjurken echt lang nodig.
|
|
Sara
22-9-2012
|
10-4-2012 15:08:23
Oké, bedankt voor de reacties. Ik moet er dus snel mee starten!
Ik woon in Aalst dus ik denk dat ik al eens zal gaan kijken in Zottegem :-)
Groetjes
|
|
Sara
22-9-2012
|
10-4-2012 15:10:57
Siege,
Het is wel leuk dat de prijzen al bij de jurken staan op die website, zo kan ik me al eens een beeld vormen van wat mijn droomjurk me zal kosten :-)
Groetjes
|
|
Shibby
3-8-2012
|
10-4-2012 15:18:01
Je kan altijd naar een outlet winkel gaan zoals La Sposa Outlet in Beveren-Leie. Daar kan je je kleed meteen mee naar huis nemen, maar ook hier moet je rekening houden dat er misschien wel nog wat tijd nodig is om je kleed te laten aanpassen door een naaister (ze hebben een naaister waar ze mee samenwerken).
|
|
Lindsay
14-8-2012
|
10-4-2012 16:31:30
Hey
Gemiddeld moet je toch zo'n 6 maanden vooraf gaan kijken.
Je hebt natuurlijk ook heel mooie avondjurken die ook kunnen doorgaan voor bruidsjurken waarvoor je niet zoveel tijd moet voorzien. Ik weet natuurlijk niet of je daarvoor openstaat...
Alvast veel geluk met de zoektocht!
|
|
tima
8-9-2012
|
10-4-2012 17:11:47
misschien eens kijken bij de outlet van pierre yves in deinze of bij pierre yves zelf in aalst mijn kleed komt van daar
|
|
Saskia
8-6-2012
|
10-4-2012 18:22:51
Hey sara, Kijk ook eens op claires des femmes. Is wel niet in de buurt maar bon... Zijn de beslissingen al genomen? En euhhh...als ge kandidaten zoekt om mee te gaan kiezen, ik ken er wel enkele hoor
|
|
Annelies
22-9-2012
|
10-4-2012 18:31:25
Hey Sara! Jij ook een Oilsjteness die trouwt op 22/09!!??!! Hier nog eentje :-) Ik heb 4 winkels bezocht voor mijn trouwkleed: Mia Monta(Zottegem), Couture Ann (Aalst), Moderna (Schepdaal), Pierre Yves (Aalst), en ik heb uiteindelijk gekozen voor Pierre Yves. Wat hierboven gezegd wordt klopt meestal wel...ik moet wel 9 maand wachten voordat mijn kleedje bij Pierre Yves is, maar het is inderdaad en ontwerpersjurk, en dan willen ze minstens bog 1 maand om kleine aanpassingen aan te doen, dus voor mijn kleedje moest je inderdaad minstens 10 maand op voorhand beslissen....maar natuurlijk kan het ook sneller, als je niet voor de ntwerpers of de 'speciallekes' kiest... al vind ik 6 maand....echt wel een limiet denk ik.... groetjes en tot in Alosta :-)
A.
|
|
Alessia
7-9-2012
|
10-4-2012 22:44:15
Heyla, om je een idee te geven. Ik heb mijn kleed eind oktober besteld en de mevrouw van de bruidswinkel zei dat hij vandaag klaar was dus na 5.5 maand. Hij moet nu nog opgestuurd worden, dat duurt nog even en dan moeten de retouches nog gebeuren. Ik vrees dus dat 6 maanden echt het maximum is om een nieuw kleed te hebben, maar een pasjurk zou wel gaan. Maar dat vraag je best eens aan de winkel zelf.
|
|
Kelly
25-5-2012
|
11-4-2012 13:05:38
Hey,
Wij waren verloofd op 19/12/2011. Begin januari hebben wij onze datum vastgelegd op 25/5/2012. Ik ben meteen gaan kijken voor een kleed en idd het kleed dat ik mooi vond kon niet meer besteld worden in mijn maat want dan zou het er pas midden mei zijn. Ik heb dus de pasjurk genomen. Vorige week terug langsgegaan om het af te spelden zodat die kleiner gemaakt kan worden.
Kan al niet meer wachten tot begin mei want dan zou die klaar moeten zijn.
|
|
Sara
22-9-2012
|
11-4-2012 13:31:34
Dag bruidjes,
Bedankt voor de reacties! Kelly, in welke winkel was dat?
Ik heb komende zaterdag een drukke dag voor de boeg; om 9u15 bij Mia Monta in Zottegem, om 14u15 bij Pierre Yves Outlet in Deinze, om 16u00 bij Couture Ann en ertussen, moest ons dat lukken, eens gaan kijken bij Modeshow in Geraardsbergen (zonder afspraak)..
Intussen heb ik al eens merken en kleedjes bekeken die ik mooi vind; Sicerity, Sweetheart en Rembo Styling.. Maar kom, afwachten wat zaterdag zal brengen.
Zijn er tips om de pasdag voor te bereiden? Alleszins een BH zonder bandjes aandoen, moet ik nog op iets letten?
Bedankt!!!
Groetjes
Sara
|
|
Siege
17-8-2013
|
12-4-2012 9:29:18
Amuseer je gewoon en als je enkele jurken gepast hebt en dan denkt dat je er geen gaat vinden, omdat ze toch niet zo jouw ding zijn, ... Geen nood! Je moet verschillende jurken passen, want jouw dag moet perfect worden en dus moet je je goed voelen in je kleed!
xxx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|