Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning wettelijk huwelijk

10-4-2012 16:27:37
Hoi allemaal

Op zaterdag 2 juni trouwen we voor de wet. Ons feest gaat pas door op dinsdag 14 augustus.

Op 2 juni trouwen we 's morgens voor de wet, daarna een boottochtje met enkel familie en getuigen en daarna misschien nog iets eten.

Langs de ene kant vinden we het "zonde" om de dag dan al te laten eindigen en dan maar naar huis te gaan maar langs de andere kant is ons feest twee maanden later en het is ook niet de bedoeling om twee feesten te geven.

Bruidjes en gommetjes die ook "twee keer trouwen" hoe lossen jullie dat op?
Mag ik vragen wat jullie zoal doen op jullie wettelijke huwelijksdag?

Alvast bedankt!

Lindsay
14-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 583

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik10-4-2012 16:55:34

hey, wij gaan ook de di trouwen en we geven ons feest de zaterdag!! We wilden de 10 juli trouwen omdat dit iets bijzonders voor ons is maar ja midden in de werkweek een feest geven vonden we niet echt gepast. wij gaan trouwen en samen met de ouders enzo een glas drinken en de zaterdag party!!

sarah
18-8-2012
 Meld misbruik10-4-2012 17:54:03

Hey Lindsay, wij zijn vorig jaar getrouwd voor de wet in de namiddag. Eerst heeft de fotograaf een paar foto's getrokken. Zo hebben wij nu ook een fotoalbum van onze burgerlijke trouw. Nadien zijn wij met de ouders en de getuigen een glaasje champagne gaan drinken in een brasserie en 's avonds zijn wij uitgebreid gaan eten. Het was voor ons een super gezellige en relaxte dag, wat heel anders zal zijn bij ons 'groot feest'. Wij hadden ook gezegd tegen de mannen dat ze geen kostuum mochten aandoen zodat het echt een gezellige dag onder ons zou zijn. Groetjes Sarah

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik10-4-2012 21:52:51

heylah wij trouwen op 20 april voor de wet (om 15.30) en gaan dan na de plechtigheid nog enkele fotootjes maken met de familie enzo. En gaan daarna lekker eten op restaurant met de dichte familie en de getuigen en 'savond komen er nog enkele mensen af voor het aansnijden van de taart want ik verjaar ook die dag
En dan is het alweer avond en een mooie afsluiter van de dag.

Ons groot feest gaat dan door op 2juni!! Daar kijk ik enorm naar uit!!

Lindsay
14-8-2012
 Meld misbruik14-4-2012 23:03:40

Hey

Bedankt voor jullie reacties! We kunnen alweer wat verder.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...