@ Kelly: wij zijn geweest in Jola in Echt (Nederland, tegen Maaseik aan). Maar naar het schijnt zou je in 'image' in Genk ook leuke dingen kunnen vinden. (zelf wel niet gaan zien).
.
@ Tima: ik heb uiteindelijk gewoon crepe papier gekocht. Iets van 0,39 ct in de action.
Voor tafelaanduiding wou ik ook zo'n halve isimo bol nemen, met dan een stokje erin geprikt en dan op het stokje het tafelnummer.
Ik had vorige week een gemaakt maar het viel eigenlijk tegen.
Nu heb ik dus gwn zo'n kaartje met het nummer op..
.
@ Sofie: de pomanders gebruik ik voor versiering id zaal.
We gaan boven de dansvloer allemaal witte lampionen hangen en daarin tussen zo van die witte pomanders..
Onze feestzaal heeft een hoog spits plafond maar er liggen dwars balken. Tussen die balken kunnen we stevige 'touwen' hangen en daar wordt alles aan bevestigd!.
Voor de rest zullen er hier en daar wel een pomandertje opduiken :-)
.
@ Lies: nuja een echt organisatietalent zou ik het nu ook niet noemen hihi.. maar probeer me goed voor te bereiden... me niet uitlachen hé, maar ik heb verschillende curver dozen en die
hebben elke een papiertje erop met wat er in zit. Bijv. versiering zaal, ontvangsttafel, versiering thuis, ... en dan met alle materialen erin dat ik op die plaats nodig ga hebben en zoals ik al zei met een blaadje uitleg en tekening erbij.
Ik heb zelfs alles al uitgeteld ivm ballondecoratie: hoeveel ballongewichtjes ik moet maken en hoeveel balontrosjes en hoeveel ballonen per tros.. en noem maar op...
(omg, nu lijkt dat wel bijna bezeten van mij als ik dit zo typ, hihi).
Maar als wij foto's gaan trekken gaat mijn getuige (beste vriend) en mijn broer en mama de zaal versieren... We hebben de zaal pas de dag zelf en moeten voor alles zelf instaan.
Dus moet ook allemaal vooruit gaan en mij gaan ze niet kunnen bereiken.
En nja, moet toegeven. ik wil het op mijn manier hihi