Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

productief dagje... weer veel afvinken

10-4-2012 18:00:16
hellow bruidjes. Vandaag is het een productief dagje geweest. Zijn spulletjes vr de bedankjes gaan kopen. Ook nog wat spulletjes om te knutselen; papier vr de pomanders, tafelnummers, stof, verf. De overige witte lampionen voor in de feestzaal gaan halen. Deze waren vrijdag binnen gekomen. Samen met mijn mama, schoonmama en nichtje (7j) zijn we haar jurkje gaan kopen. Waren tot Echt (nl) gereden en daar in een winkeltje waar ze veel communie kleren hadden zijn we gaan neuzen. Hebben een heel leuk wit feestelijk kleedje met mooi grijs soort v kanten golfje gekocht. Superschattig!! Nu we dat hebben, kunnen voor mijn hubbie zijn neefjes ook bijpassende kleren kopen... Zonet ook de dozen geordend en gevuld. Mijn getuige staat in voorvhet versieren v h huis. Heb een doos met daar alle spulletjes netjes in en handleiding en tekening met wat waar moet :-) Het begint allemaal vorm te krijgen!!! :-)

An
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1078

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik10-4-2012 18:51:57

Wat een organisatietalent ben jij toch :) wij knutselden dit weekend nog wat aan de uitnodigingen, en ook de kg gezochte ronde stickers zijn een feit, en zondag komen mama en m'n stiefzusje ze verder afmaken... Dan zou alles in orde moeten zijn (voor de uitnodigingen toch, ik zet een deze dan wel eens een afbeelding online.) veel plezier nog!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 18:52:10

hey an .
welk papier ben je nu gegaan crepe of iets anders ? (voor de pomanders wel te verstaan )
leuk om zoveel af te vinken eenmaal ik weet hoe ik de tafel aanduiding ga doen ga ik ook om mijn knutsel gerief want begint nu opeens snel te korten

Kelly
28-7-2012
 Meld misbruik10-4-2012 19:29:19

Hey An
Leuk, alweer kunnen afvinken! Zalig ;o)
In welke winkel was je geweest? Ik ben nog volop opzoek naar kleren voor de bruidskindjes.
Alvast bedankt.
Groetjes

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 20:02:25

Hey,

Ik maak ook pomanders. Ik gebruik tissue papier = zijdepapier. Ik vind dat je daar toch het makkelijkst mee kan werken. Waar gebruiken jullie de pomanders? Wij zouden ze gebruiken voor het gangpad in de kerk en mss ook op de tafels in de feestzaal, maar daar twijfel ik nog over.

xxx

tima
8-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 20:26:04

ik gebruik ze ook voor aan de stoelen van de kerk afwisselend met tulle in 2 kleuren , voor het altaar grote takken in een vaas met ws 3 kleine pomanders in
graag had ik nog wat kristallen ( glas ,plastiek alst ma blinkt )der in hangen maar ik moet dit nog ergens goedkoop vinden meestal is het tafel deco ik heb meet kralen nodig en dat zijn dan meestal houten of plastiek gekleurde
deze vaas verhuisd mee naar de zaal en wordt een wensboom waar de mensen kaartjes met wensen in kunnen hangen .
Miss komen er nog 2 kleine pomanders op het altaar zelf op vierkante glazen potjes (als volgt pomander op potje huwelijkskaars in zelfste potje en terug een pomander op potje)
zijde papier ? is dit duur en waar vind je dit ? ik heb mijn vb nu alijd al gemaakt met papieren servetten zie http://www.mijnalbum.nl/Album=AYD4UDPK

ellen
22-12-2012
 Meld misbruik10-4-2012 20:28:30

Sofie,
zou je me kunnen laten weten hoe je pomanders maakt? Ik had daar nog nooit vzan gehoord maar heb het opgezocht op internet en wel heel heel leuk.

Ellen

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 20:39:56

Mijn plan was eigenlijk om allemaal kleine bloemetjes op een bol te prikken. Zo'n piepschuim bal. Maar dat is hééél veel werk!! Dat tissuepapier heb ik bij Marechal (brugge st-kruis) en de banier (brugge centrum) gevonden. Is niet zo heel duur, maar ik weet de juiste prijs niet. Ik snijd een velletje of 8 in een vierkant uit. Daarna geschrankt overplooien (hopelijk begrijp je wat ik bedoel). Dan doe ik in het midden een ijzerdraadje of een touwtje en dan moet je velletje per velletje naar het midden toe trekken.
Ik zou eigenlijk niet meer weten waar ik de instructies gevonden heb. Google anders es paper rose of zo.
Als het niet duidelijk is vraag maar hoor. En anders mail ik wel es een foto door van m'n eerste probeersels.

xxx

tima
8-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 20:42:53

hey nog een vraagjes welke groote van ismoballen gebruiken jullie? ik had gedacht aan 7cm jullie ?
das +- de boom die ik wil http://www.google.be/imgres?q=pomander+centerpieces&...

tima
8-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 20:50:23

aja brugge is niet zo ver voor mij
@ ellen dit is kort de uitleg http://alwaysandriweddingdesign.blogspot.com/2009/11/di...

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 21:21:44

Tima,

Heb je die boom al ergens gezien? Of je gaat die ook zelf maken? Dat is idd wel schoon!
Die ballen zijn +/- 8 cm. Ik heb zo van die prikkers met een parel en een steentje erop. Die hebben ze bij aveve.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 21:32:51

aja das ook wel tof kzal het eens bekijken en nee jammer genoeg is dit ook zelf te maken bij floralux (dadizele) heb ik al veel soorten takken gezien maar schoonzus heeft paas takken vanaf dat de paasversiering weg mag krijg ik haar takken.

An
18-8-2012
 Meld misbruik10-4-2012 21:42:24

@ Kelly: wij zijn geweest in Jola in Echt (Nederland, tegen Maaseik aan).

Maar naar het schijnt zou je in 'image' in Genk ook leuke dingen kunnen vinden. (zelf wel niet gaan zien).
.
@ Tima: ik heb uiteindelijk gewoon crepe papier gekocht. Iets van 0,39 ct in de action.
Voor tafelaanduiding wou ik ook zo'n halve isimo bol nemen, met dan een stokje erin geprikt en dan op het stokje het tafelnummer.
Ik had vorige week een gemaakt maar het viel eigenlijk tegen.
Nu heb ik dus gwn zo'n kaartje met het nummer op..
.
@ Sofie: de pomanders gebruik ik voor versiering id zaal.
We gaan boven de dansvloer allemaal witte lampionen hangen en daarin tussen zo van die witte pomanders..
Onze feestzaal heeft een hoog spits plafond maar er liggen dwars balken. Tussen die balken kunnen we stevige 'touwen' hangen en daar wordt alles aan bevestigd!.
Voor de rest zullen er hier en daar wel een pomandertje opduiken :-)
.
@ Lies: nuja een echt organisatietalent zou ik het nu ook niet noemen hihi.. maar probeer me goed voor te bereiden... me niet uitlachen hé, maar ik heb verschillende curver dozen en die
hebben elke een papiertje erop met wat er in zit. Bijv. versiering zaal, ontvangsttafel, versiering thuis, ... en dan met alle materialen erin dat ik op die plaats nodig ga hebben en zoals ik al zei met een blaadje uitleg en tekening erbij.
Ik heb zelfs alles al uitgeteld ivm ballondecoratie: hoeveel ballongewichtjes ik moet maken en hoeveel balontrosjes en hoeveel ballonen per tros.. en noem maar op...
(omg, nu lijkt dat wel bijna bezeten van mij als ik dit zo typ, hihi).
Maar als wij foto's gaan trekken gaat mijn getuige (beste vriend) en mijn broer en mama de zaal versieren... We hebben de zaal pas de dag zelf en moeten voor alles zelf instaan.
Dus moet ook allemaal vooruit gaan en mij gaan ze niet kunnen bereiken.
En nja, moet toegeven. ik wil het op mijn manier hihi

ellen
22-12-2012
 Meld misbruik10-4-2012 22:16:13

Sofie,
Je mag me zeker eens je foto's doorsturen naar ellen_5334@yahoo.com

tima
8-9-2012
 Meld misbruik11-4-2012 9:16:57

hihi an je bent nie alleen hoor hier heb ook een schets van de kerk .Van de kerk heb ik foto's van plus een opmeting (ja ik heb met zon plooimeter in die kerk zitten meten )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...