Terug naar overzicht
Ik wil nu geen boeman zijn,...maar moet je die man ook betalen? Als je zelf alles moet opzoeken dan zou ik liever geen ceremoniemeester hebben denk ik,..Normaal zijn de bruid en haar vader de laatste,..net daarvoor de bruidegom met zijn moeder, ervoor de vader van de bruidegom met de moeder van de bruid, dan de zussen of broers van de bruid en bruidegom met hun partner. ( dus die komen dus eerst de kerk binnen,...)
Nee we moeten deze man niet betalen. Bedankt voor je snelle reactie!
eigenlijk is het allemaal een beetje te zien wat je zelf wilt je hebt verschillende stijlen (zo zei de ceremoniemeester ) wij gaan voor de amerikaanse stijl volgorde suite auto's 1st de rest dan wij (omdat we met de ouders in de limo zitten)iedereen wordt opgesteld in een erehaag en dan stappen mijn stiefmama & stiefpapa uit - mama&schoonpa tenslotte huby&zijn mama.mensen die niet in de suite behoren worden aangemaand om plaats te nemen in de kerkventje vertrekt door erehaag naar de kerk zijn mama zit neer hij blijft recht staan aan het altaar dan ist het mama&schoonpa-stiefma&stiefpa-broer1 (ventje) &vriendin - dan mijn broer &vriendin -broer2 (getuige ventje) & vriendin (getuige gaat naast huby staan vriendin gaat zitten)- mijn zus (teven getuige) zij zal alleen voorgaan met mini boeketje en staat aan mijn kant van het altaar.dan komt mijn neefje met een bord hier komt de bruid of zoiets al dan niet met zijn broertje (als die al goed kan stappen)dan mijn zoontje met het ringkussen ondertussen zijn mijn papa en ik nog altijd niet uit de auto gekomen dit gebeurt pas als iedereen in de kerk is dan is het papa en mijn beurt .int naar buiten gaan zijn het eerst de broers (met respectievelijke koppels) de getuigen de ouders met hun echte partners en dan wij met de kindjes zo komen wij terug uit de kerk met de erehaag die ons opwachtdit is onze manier maar je kunt ook samen als laatst de kerk binnen komen hand in hand , de getuigen kunnen gewoon in de kerk zitten en niet naast jeik zou gewoon doen zoals jij je der goed bij voeltoh ja wij vertrekken altijd als 1ste met de wagen maar stappen overal de laatste in of uit
Hey tima, bedankt voor je reactie. Hier kan ik echt al iets mee doen. Zo had ik het eigenlijk ook een beetje in gedachte maar wist niet of het op deze manier kon/mocht, wel dus 😄 nog eens bedankt en nog veel succes met de voorbereidingen. Grtjs
Onze ceremoniemeester sprak ook over twee methodes, amerikaanse en europese methode.De ene is dat de bruid met de papa door de gang komt en weggegeven word aan het altaar en de mensen zijn al binnen.De andere is dat de mensen nog buiten zijn en dat daar de bruid word weggegeven, dus je gaat met je toekomstige man naar binnen lopen.Wij hebben busjes en het is de bedoeling dat één busje met meisjes gevuld word en de andere met jongens. Zo vormen we één voor één koppeltjes, wanneer de busjes recht tegenover elkaar staan.Je kan wel veel doen vind ik, geef het een persoonlijke touch zou ik zeggen ;-)