Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schitterend ideetje hihi

12-4-2012 20:11:58
hey bruidjes,

ik ben bezig met mijn misboekje, en kwam ineens op het idee om mijn petekindje ( eveneens mijn bruidsmeisje) ( daartegen 4jaar ) ook iets te laten zeggen!

een rijmpje ofzo ! dat maakt de kerkdienst weeral een beetje toffer!
ik zie ze er al staan hihi schattig he!

maar nu het bijkomend probleem :

mijn zus haar kindje is dus mijn petekind....zij spreekt al vlotjes en heeft geen blad voor haar mondje hihi

nu mijn ventje zen broer heeft ook een dochtertje van dezelfde leeftijd...(ook mijn bruidsmeisje) maar die kan nog niet zo goed spreken...en zeker niet voor groot publiek want ze was al heel verlegen met haar nieuwjaarsbrief!

ik wil ze ook niet achteruit steken....maarja wat kan ik dan doen met haar ?

groetjes

Jill
10-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 610

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik12-4-2012 20:15:41

Hoi Jill,

Ik zou ze toch allebei erbij betrekken,mss gewoon samen een tekstje laten lezen en het verlegen meisje 1 zinnetje laten zeggen en als dat niet lukt kan het andere meisje nog altijd overnemen van haar hé

iris
30-6-2012
 Meld misbruik12-4-2012 20:16:33

Misschien kunnen ze samen een rijmpje/liedje opzeggen/zingen, dan valt het niet zo hard op wie wat precies zegt.

Jill
10-8-2012
 Meld misbruik12-4-2012 20:22:42

of mijn petekindje iets laten zeggen en mijn ander bruidsmeisje iets laten doen? maar wat ?

xxx

amy
4-8-2012
 Meld misbruik12-4-2012 22:21:33

Ze zou missschien de ringen naar jullie kunnen brengen

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik12-4-2012 22:51:54

Hoi,

Of voor het zegenen van de huwelijkskaars.
Kunnen ze misschien beiden naar voor gaan. De kleinste kan de kaars vasthouden en de ander een rijmpje voorlezen?!

Een kaars voor jou

Een kaars voor mij

Een kaars voor iedereen

Dat maakt ons blij

Een kaars voor licht

Een kaars voor de kou

Een kaars vandaag op onze trouw

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik13-4-2012 11:40:24

iemand die vlot spreekt kan iets zeggen, een verlegen kindje kan bv. ringen brengen?

Lies
21-4-2012
 Meld misbruik13-4-2012 18:51:24

Misschien wil het verlegen kindje helemaal niks doen,.. Ik zou het eens vragen aan beiden,.. Dan zie je onmiddellijk ook of ze het ziet zitten of niet,... Wil ze liever niet dan kan je vragen of ze iets wil doen ipv praten. Dan kan ze ook niet zeggen dat ze nooit de kans kreeg.

Jill
10-8-2012
 Meld misbruik15-4-2012 11:34:17

ondertussen is mijn schoonzus op bezoek geweest en hebbe we er even over gepraat.

ze zei zelf dat haar dochtertje niets zal kunnen zeggen omdat ze te verlegen is.

Mss dat zij onze huwelijkskaars wel kan aansteken? dat zal ze toch wel kunnen doen he ?

groetjesss

Lies
21-4-2012
 Meld misbruik17-4-2012 9:10:40

Goed dat je het gevraagd hebt,... Ik heb zelf ook 2 nichtjes en de ene durft alles,het andere meisje krimpt al ineen als ze "hallo"moet zeggen. Ik weet dat ik het ene nichtje het grootste plezier doe met haar gewoon met rust te laten en haar niets te laten zeggen of doen. Zelfs een kaars aansteken ( en iedereen die naar haar kijkt) is er voor haar te veel aan. Ze doet dit gewoon niet graag.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...