Terug naar overzicht
Hoi Jill,Ik zou ze toch allebei erbij betrekken,mss gewoon samen een tekstje laten lezen en het verlegen meisje 1 zinnetje laten zeggen en als dat niet lukt kan het andere meisje nog altijd overnemen van haar hé
Misschien kunnen ze samen een rijmpje/liedje opzeggen/zingen, dan valt het niet zo hard op wie wat precies zegt.
of mijn petekindje iets laten zeggen en mijn ander bruidsmeisje iets laten doen? maar wat ? xxx
Ze zou missschien de ringen naar jullie kunnen brengen
Hoi,Of voor het zegenen van de huwelijkskaars.Kunnen ze misschien beiden naar voor gaan. De kleinste kan de kaars vasthouden en de ander een rijmpje voorlezen?! Een kaars voor jou Een kaars voor mij Een kaars voor iedereen Dat maakt ons blij Een kaars voor licht Een kaars voor de kou Een kaars vandaag op onze trouw
Een kaars voor jou
Een kaars voor mij
Een kaars voor iedereen
Dat maakt ons blij
Een kaars voor licht
Een kaars voor de kou
Een kaars vandaag op onze trouw
iemand die vlot spreekt kan iets zeggen, een verlegen kindje kan bv. ringen brengen?
Misschien wil het verlegen kindje helemaal niks doen,.. Ik zou het eens vragen aan beiden,.. Dan zie je onmiddellijk ook of ze het ziet zitten of niet,... Wil ze liever niet dan kan je vragen of ze iets wil doen ipv praten. Dan kan ze ook niet zeggen dat ze nooit de kans kreeg.
ondertussen is mijn schoonzus op bezoek geweest en hebbe we er even over gepraat.ze zei zelf dat haar dochtertje niets zal kunnen zeggen omdat ze te verlegen is.Mss dat zij onze huwelijkskaars wel kan aansteken? dat zal ze toch wel kunnen doen he ? groetjesss
Goed dat je het gevraagd hebt,... Ik heb zelf ook 2 nichtjes en de ene durft alles,het andere meisje krimpt al ineen als ze "hallo"moet zeggen. Ik weet dat ik het ene nichtje het grootste plezier doe met haar gewoon met rust te laten en haar niets te laten zeggen of doen. Zelfs een kaars aansteken ( en iedereen die naar haar kijkt) is er voor haar te veel aan. Ze doet dit gewoon niet graag.