Nu Online
Momenteel zijn er 387 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nachtmerrie gehad

13-4-2012 8:07:43
Met nog 42 dagen op de teller heb ik vannacht een nachtmerrie gehad (niet mijn eerste, wel mijn ergste tot hiertoe)

Ik geraakte gisterenavond niet in slaap want ik was aan het piekeren over de trouwdag. Wie rijdt er met wie mee, hoe vanuit het gemeentehuis..... Dat hebben we nog niet in orde en moeten we dringend afspreken.

Mijn nachtmerrie ging enkel over de voormiddag van mijn trouwdag, de wekker die niet afging tot de dame van de make-up die niet kwam opdagen....

Ben er gelijk niet goed van en hoop dat ik dit snel vergeet.

Wel iets om naar uit te kijken. Morgenavond mijn vrijgezellenavond!!!

Tine
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 607

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik13-4-2012 8:20:39

erg he?? Hier deze nacht ook eentje gehad! brrr heb er maagpijn van! er komt heel veel bij kijken bij zo'n huwelijk dat je er dag en nacht mee bezig bent! hopelijk loopt je vrijgezellen superleuk zodat je daar over kan verderdromen :)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-4-2012 8:39:49

Ik heb vorige week ook mijn 2de nachtmerrie gehad...
De eerste herinner ik me al niet meer...maar nu ging het over onze openingsdans...
De DJ had eerst een verkeerd liedje opgezet en dan duurde het uren voor hij het juiste liedje vond...tegen die tijd, waren er al mensen naar huis enz...
Moest er wel eens om lachen toen ik wakker werd :-)

Veel plezier op je vrijgezelle!!

groetjes!

Laura
28-4-2012
 Meld misbruik13-4-2012 10:56:44

ik heb ook al enkele nachtmerries gehad, van de bruidstaart die op de grond viel, naar de zaal die te klein was voor al het volk tot mijn husband to be die niet mee wou trouwen...de stress uit zich dus duidelijk snachts bij mij. alhoewel het overdag ook al best te merken is :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...