TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Linsey
2-6-2012
|
13-4-2012 10:25:37
Onze kleuren zijn ook paars en wit/zwart maar we moeten natuurlijk eerst nog trouwen :) Nadien zal ik waarschijnlijk wel wat decoratie te verkopen hebben als je wil.
Wij werken vooral met ballon en lichteffecten. Ik heb dus 'zelfgemaakte' ballongewichtjes met vogelkooitjes (AVA) in t paars en in t wit, paarse/lila/witte ballonnen die we vullen met helium en led lampjes. Bij ikea hebben ze witte lampionnen op zonne energie. Ik ga ook voor paarse ledlichtjes in bokalen met waterparels...
Onze bedankjes zijn in t paars en wit (minimentos), ik heb een zelfgemaakte enveloppedoos (3 op elkaar) int paars en zwart met een grote witte strik...
Hoop dat ik je wat heb kunnen inspireren?
x
|
|
Jessica
|
13-4-2012 11:19:14
Je kan al beginnen met dresscode paars/wit? Paarse en witte ballonnen, confetti, slingers, bloemen, dessertjes, snoepjes, ... Veel succes met de voorbereidingen!
Met vriendelijke groeten, Jessica Michielsen
|
|
Linsey
2-6-2012
|
13-4-2012 11:22:01
En inderdaad onze dresscode is ook "a touch of purple"
|
|
Caroline
12-5-2012
|
13-4-2012 11:41:18
hier ook paars/zwart. Mijn kleed is zelfs paars, en de schoenen ook. Mijn verloofde heeft een paarse das in exact hetzelfde kleur als mijn schoenen (wat was een heuse zoektocht). Ik ga een enveloppendoos schilderen int paars. Onze uitnodigingen zijn via poobies met paars en zwart alsook de menukaarten. We hebben persoonlijke servetten laten maken met onze naam en datum erop int paars (via trouwartikelen.nl) De bloemen gaan ook paars zijn. Ben aan het denken of er nog zaken zijn, maar kan er niet direct opkomen. We hebben geen dresscode opgelegd (voor ons niet nodig en we vinden het iets te veel gedoe, aangezien paars niet een kleur is dat iedereen even graag ziet, we willen dat iedereen zich goed voelt en komt zoals hij wil)
|
|
Veerle
2-7-2011
|
13-4-2012 11:45:31
Onze kleuren waren zwart, paars en zilver. Zo hadden we aan de wagens bv. lintjes in paars en zilver, de ringen zaten in zwarte doosjes met een paars en zilver lintje rond, ons gastenboek was in zwart en zilver, op de tafels stonden zwarte calla's als versiering (is een donkerpaarse bloem), mijn bruidsboeket en mijn man zijn corsage waren gemaakt van zwarte calla's, mijn man had een zwart kostuum met een paars hemd, ik een zwart kleed met paarse pumps, onze bedankjes waren snoepzakjes (was ook onze tafelindeling) met een zilver lintje,... Gewoon eens rondkijken in de winkels en je gaat versteld vinden hoe makkelijk je iets gaat vinden. ;) Groetjes, Veerle
|
|
Veerle
2-7-2011
|
13-4-2012 11:48:00
Ah, nog ideetjes: Onze uitnodigingen waren in zwart en zilver en in de auto's lag op de hoedeplank een zilveren "voile"om het geheel wat aan te kleden, maar 'k ben zeker dat je die ook in't paars gaat vinden :)
|
|
Sara
22-9-2012
|
13-4-2012 12:21:48
Bedankt allemaal voor de vele én bruikbare ideeën!
Ik ga er stilaan werk van beginnen maken.. :-)
|
|
Dorien
9-6-2012
|
13-4-2012 12:46:20
Linsey je hebt mini mentos als bedankjes? Heb je toevallig een site of winkel waar ik dit zou kunnen vinden? Ik heb enkel de grote rolletjes mentos voorlopig gevonden. Groetjes, Dorien
|
|
Linsey
2-6-2012
|
|
|
Dorien
9-6-2012
|
13-4-2012 15:36:55
Linsey heb je de bedankjes al ontvangen thuis? Zo ja, ben ik eens benieuwd naar een foto want je moet de kleur van de sticker en de kleur van de buitenkant kiezen. Die hartjes blijven dan sowieso neem ik aan? Site ben ik ook al een paar keer tegengekomen maar voor andere dingen ;-)
|
|
Sara
22-9-2012
|
13-4-2012 15:39:47
Is inderdaad een zeer leuke site!!
|
|
Dorien
9-6-2012
|
13-4-2012 15:39:57
En hoelang heb je moeten wachten tot het geleverd werd? Als we nog iets willen bestellen via een site, zullen we het nu moeten doen
|
|
Linsey
2-6-2012
|
13-4-2012 15:48:13
Ik heb ze al thuis ja, op een weekje tijd had ik ze al thuis ontvangen! Vrijdag bestelt en betaalt, de week erna donderdag bij me thuis. Bij mij is de wikkel paars en de hartjes wit en de tekst er op is ook wit (op de paarse wikkel dus) Ik heb wel besteld via mail - niet via de site. Is makkelijker om uit te leggen wat je wil, je krijgt dan ook nog een drukproefje!
Zit je op FB? Ze hebben daar ook een groep, daar kan je er zwart met witte zien.
|
|
Katrien
5-5-2012
|
17-4-2012 11:13:11
Hoi Sara,
Hierboven staan al een hele hoop tips, maar hieronder hoe wij de kleur paars in ons trouwfeest verwerken/gaan verwerken:
- Paarse met witte uitnodiging, bijhorende misboekjes (wit met paars), tafelkaartjes (wit met paars) en kaartjes (paars met wit) voor aan de bedankjes - Bedankjes: mini-cactusjes in een paars bloempotje - Paars hemd voor mijn toekomstige - Paars bruidsboeket met calla's, anemonen en ranonkels - Paarse tafellakens en lopers in combinatie met witte ballondecoratie
Veel succes!
Katrien
|
|
Leen
7-9-2013
|
18-3-2013 13:29:37
Hey Sara,
Bij ons gaat het ook paars-wit zijn. Ondertussen is je trouw al geweest waarvoor proficiat! Misschien decoratie over die ik zou kunnen gebruiken ;-) Groetjes!!!
|
|
marijke
17-8-2013
|
10-6-2013 13:18:47
Linsey, mag ik even vragen waar jij je ballonnen haalt en je lichtjes? Ik ben ook opzoek naar LED ballonnen, maar twijfel nog of ik al dan niet met helium zou werken. Doe jij dit zelf?
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|