Terug naar overzicht
Dag Nathalie,Ik had je vorige post gemist blijkbaar :-) ben dus even gaan teruglezen.Ik heb de Marylise Nova in het wit gepast bij Pierre-Yves en is idd ook mooie jurk, maar veeeeeel gewicht onderaan é...maar idd, bovenstuk maakt je optisch langer qua bovenlichaam. Ik heb uiteindelijk ook een heel ander kleed gekozen :-).De Linea jurk zal je zeker nog kunnen verkopen...het is toch een populair merk bij vele bruidjes é! Je kan het hier op het forum ook altijd te koop zetten!De Juego is eveneens een mooie jurk! Bestellen ze dan nog een nieuwe jurk voor jou of is het de pasjurk die ze verkopen dan?Je zal zeker nog paar keer op korte tijd mogen gaan passen dan!Maar zolang je nu helemaal zeker bent van je jurk is het goed!groetjes!
Pronovias zijn gewoon prachtjurken, neig ook altijd daar naar toe!
Is ook een hele mooie jurk inderdaad! Vond de andere ook wel erg mooi hoor... Maar nu je gekozen hebt wat je echt echt echt wou zal je NOG meer stralen op je dagje!
Het is inderdaad echt dé jurk en dat was wat ik miste bij de vorige. Natuurlijk blijft de eerste jurk ook enorm mooi eh, anders had ik hem zeker niet gekozen, maar nu ben ik écht helemaal blij!! JPC collection heeft met de firma gebeld en er wordt op spoedprocedure nog een nieuwe jurk gemaakt. Ze waren zo vriendelijk om de bijkomende kosten van EUR 200 voor hun rekening te nemen ... wat een service!Ik hoop alleszins een ander bruidje nog heel gelukkig te kunnen maken met mijn vorige jurk. Van zodra ik de jurk opgehaald heb, zet ik hem op het forum te koop. Dankjullie wel voor het begrijpen en alle steun!Groetjes, een blij bruidje :)