Terug naar overzicht
Hey An,Wij hebben kaartjes gemaakt in de stijl van onze naamkaartjes en uitnodigingen met een tafelnummer op. We zullen op voorhand de kaartjes per tafel in een enveloppe steken en de namen op de enveloppes zetten. Mijn getuigen zullen tijdens de receptie aan iedereen het juiste kaartje geven met daarop hun tafelnummer. Ze hebben anderhalf uur (duur receptie) om alle kaartjes uit te delen dus dat moet lukken.
misschien kan de zaalverantwoordelijke tafel per tafel afroepen als het tijd is om aan tafel te zitten??
Soms op Amerikaanse trouwblogs zie je wel leuke presentaties van tafelnummers. Als je even googelt op 'find your seat wedding' dan kom je wel al wat tegen.Succes,Iris
Bij ons gaan de mensen van de zaal dit doen. Wij gebruiken het thema film dus krijgen de gasten bij het binnenkomen een 'bioscoopticketje' met een bepaalde film op, en op elke tafel staat een gepersonaliseerde filmposter zodat zij dus aan hun tafel geraken. Wij gaan hen ook wel zelf hun exacte plaats laten kiezen, dat lijkt me leuker (en minder werk )Nog veel voorbereidingsplezier!
wij zaten ongeveer met hetzelfde probleem! tot ik in overleg met de feestzaal dat zei! en die gaan dat voor ons doen blijkbaar! wij werken met sportwagensthema! echt wel leuk en mijn vriend? JA die gaat daar volledig in in. Met dat was ook het enige waarmee ik hem kon laten helpen! hij heeft alles zelf gedaan! de logo's geprint en de namen gezocht, de kaartjes gemaakt! de bordjes gemaakt en versierd ok ja de kleuren matchen niet echt ma ja da zijn mannen zeker . dus best eens aan je feestzaal vragen of ze het niet kunnen afroepen!groetjes
Ik zou het eens vragen bij de zaal, want ook bij ons wilden zij de namen per tafel afroepen. Wij hebben er wel voor gekozen om briefjes te laten uitdelen met de tafelnamen er al op, maar ook hier hebben de medewerkers van de zaal bij geholpen.
heyla, het is een zaal vd gemeente dus dat is allemaal niet mogelijk.Wel jammer natuurlijk.
Martha Steward to the rescue! Zat deze morgen in mijn mailbox :)http://www.marthastewartweddings.com/303656/unique-seat...
Grit, heb je soms een voorbeeldje van die tickets/posters? Wij zouden ook met het thema film werken. Mijn vriend is een grote fan van Kubrick.