Terug naar overzicht
Hey,Hoe ben je in de vorige versie te werk gegaan??Normaal zou dit aan je layout niet veel mogen veranderen in de nieuwe versie. Beste is als je met kolommen en pagina-einde werkt.Dit staan allemaal onder het tabblad 'pagina indeling'.Mocht je echt problemen hebben mag je het mij doorsturen hoor. Zal dan eens kijken.Groetjes
Hey!Ik heb mijn boekjes ook in Word gemaakt en heb dan bij de printafstelling 2 pagina's per blad gekozen. Dan zet word de instellingen zelf juist. Allé bij mij is het zo toch gelukt.Ik heb dan mijn boekje (zeer onprofessioneel) in 2 geknipt en dit in boekjesvorm opgeplakt, zodat ik wist welk teksten op 1 blad kwamen en dergelijke!Ik wil je hier gerust mee helpen!groetjes
Hey An, het is kei grappig dat ik jou bericht nu lees, want heb een paar dagen geleden gezwoegd om ons misboekje juist afgeprint te krijgen. Ik heb in word in 2 kolommen gewerkt dan heb ik het liggend afgeprint. Alles staat dan verkeerd natuurlijk! Maar heb dan mijn boekje geplooid en de pagina's genummerd en dan zie je in welke volgorde de kolommen moeten komen als je de papieren terug openplooit. In word staat dan alles door elkaar maar als je het afprint is het een boekje. Ik weet dat deze manier niet volgens de regels van de kunst is, maar het werkt. groetjes Sarah