Nu Online
Momenteel zijn er 288 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie uitnodigen vrijgezellenfeest?

14-4-2012 23:07:24
Hoi

Ik kreeg vandaag de opdracht van mijn twee getuigen om de mailadressen door te geven van de personen die ik op mijn vrijgezellenfeest zou willen.
Blijkt dat nog niet zo'n makkelijke opdracht te zijn...

Waar trek je de grens? Nodigen jullie enkel goede vriendinnen uit waarmee jullie veel contact hebben of ook oude studievriendinnen waarmee het contact een beetje minder is geworden?
Wat met collega's?
En als ik bvb. mijn nicht zou vragen (= ook goede vriendin), moet ik dan de rest van mijn vrouwelijke familieleden ook vragen?

Helluuuupppp!

Groejes en alvast bedankt!

Lindsay
14-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1271

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik15-4-2012 2:19:58

hey Lindsay, van de familie heb ik mijn schoonzussen gevraagd (zowel langs mijn vriend als langs mijn zijde), mijn getuige uiteraard en mijn oudste nichtjes. Daarnaast ook nog mijn beste vriendinnen die ik al ken sinds het lager/middelbaar onderwijs, vriendinnen die ik via mijn vriend heb leren kennen en een ex-collega waar ik de laatste tijd supervaak mee optrek. Samen elf personen en dat lijkt me een mooie bende :)

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik15-4-2012 8:51:22

Wij zijn gewoon met een paar hele goede vriendinnen en mijn zus en schoonzus. Ook waren enkele collega's gevraagd waar ik heel goed mee opschiet, maar er konden enkele niet komen. Er komt er dus één. Wij zijn met 8 en naar het schijnt met wat er gepland is moest het geen te grote hoop worden.

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik15-4-2012 9:09:14

Ik denk dat je de lijn echt kunt leggen waar je zelf wil. Ik heb eerst de lijn gelegd bij mensen die uitgenodigd waren voor de trouw, klinkt logisch natuurlijk, maar omdat wij daarvoor al niet veel mensen uitnodigen was dat wel zo makkelijk.
Het is in mijn streek wel gebruikelijk om goede oude vriendinnen, waar je niet meer zo veel contact mee hebt, te vragen voor het vrijgezellenfeest.
Ik heb uiteindelijk mijn zus (= getuige), mijn 2 schoonzussen, 3 goede vriendinnen, 3 ex-studiegenotes, en 2 collega's gevraagd. Maar dan wel collega's waarmee ik na het werk ook iets doe, weten dat er wel wat gedronken zou kunnen worden, en van wie ik zeker ben dat ze met mijn vriendinnen en mij om kunnen gaan. Gelukkig zijn ze van een ander departement dan de collega's die niet gevraagd zijn voor het vrijgezellenfeest.

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik15-4-2012 11:37:39

Ik vraag mijn 5 beste vriendinnen (waarvan er één mee organiseert), mijn twee zussen, mijn schoonzus, nog één andere goeie vriendin die mijn vriendinnen niet kent maar mijn zussen wel en dan 1 van mijn twee nichten (de andere is een stuk ouder en ja zou toch niet echt in de bende passen)... Dus wij zijn met 11 (mij inclusief)... Ik vind dat ideaal, want als je met teveel bent is het ook niet zo tof denk ik

Tamara
21-9-2012
 Meld misbruik15-4-2012 12:22:55

Ik ga er gewoon 2 moeten doen omdat er teveel volk meegaat anders!
Mijn vriendinnen en schoonzussen is al een hele groep en met mijn collega's heb ik ook een goeie band dus die zullen dan apart iets moeten regelen, maar das niet erg want dan kan ik 2 keer feesten!! :-)

Lindsay
14-8-2012
 Meld misbruik16-4-2012 19:17:36

Hoi

Ik heb de knoop doorgehakt!

Mijn twee getuigen, nicht, paar goede vriendinnen en oude studiegenoten.
We zullen (als iedereen kan komen) met 11 zijn.

Bedankt voor de goeie raad allemaal!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...