Terug naar overzicht
hey Lindsay, van de familie heb ik mijn schoonzussen gevraagd (zowel langs mijn vriend als langs mijn zijde), mijn getuige uiteraard en mijn oudste nichtjes. Daarnaast ook nog mijn beste vriendinnen die ik al ken sinds het lager/middelbaar onderwijs, vriendinnen die ik via mijn vriend heb leren kennen en een ex-collega waar ik de laatste tijd supervaak mee optrek. Samen elf personen en dat lijkt me een mooie bende :)
Wij zijn gewoon met een paar hele goede vriendinnen en mijn zus en schoonzus. Ook waren enkele collega's gevraagd waar ik heel goed mee opschiet, maar er konden enkele niet komen. Er komt er dus één. Wij zijn met 8 en naar het schijnt met wat er gepland is moest het geen te grote hoop worden.
Ik denk dat je de lijn echt kunt leggen waar je zelf wil. Ik heb eerst de lijn gelegd bij mensen die uitgenodigd waren voor de trouw, klinkt logisch natuurlijk, maar omdat wij daarvoor al niet veel mensen uitnodigen was dat wel zo makkelijk.Het is in mijn streek wel gebruikelijk om goede oude vriendinnen, waar je niet meer zo veel contact mee hebt, te vragen voor het vrijgezellenfeest.Ik heb uiteindelijk mijn zus (= getuige), mijn 2 schoonzussen, 3 goede vriendinnen, 3 ex-studiegenotes, en 2 collega's gevraagd. Maar dan wel collega's waarmee ik na het werk ook iets doe, weten dat er wel wat gedronken zou kunnen worden, en van wie ik zeker ben dat ze met mijn vriendinnen en mij om kunnen gaan. Gelukkig zijn ze van een ander departement dan de collega's die niet gevraagd zijn voor het vrijgezellenfeest.
Ik vraag mijn 5 beste vriendinnen (waarvan er één mee organiseert), mijn twee zussen, mijn schoonzus, nog één andere goeie vriendin die mijn vriendinnen niet kent maar mijn zussen wel en dan 1 van mijn twee nichten (de andere is een stuk ouder en ja zou toch niet echt in de bende passen)... Dus wij zijn met 11 (mij inclusief)... Ik vind dat ideaal, want als je met teveel bent is het ook niet zo tof denk ik
Ik ga er gewoon 2 moeten doen omdat er teveel volk meegaat anders!Mijn vriendinnen en schoonzussen is al een hele groep en met mijn collega's heb ik ook een goeie band dus die zullen dan apart iets moeten regelen, maar das niet erg want dan kan ik 2 keer feesten!! :-)
HoiIk heb de knoop doorgehakt! Mijn twee getuigen, nicht, paar goede vriendinnen en oude studiegenoten. We zullen (als iedereen kan komen) met 11 zijn.Bedankt voor de goeie raad allemaal!Groetjes