Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onverwachte eerste pas was perfect!

15-4-2012 11:14:33
Hoi allemaal, mijn dagje is vandaag al super goed begonnen! Begeleid door al die fluitende vogeltjes vertrok ik om 09.00u naar de bruidswinkel voor mijn eerste pas. Geheel onverwacht aangezien ze eerst eind juni/begin juli hadden gezegd! Gisteren belde ze dat ik vandaag al kon komen :o. En ik heb nog geen lingerie!! Dus maar snel eentje uit de kast gehaald die ik vorig jaar voor een trouw had gekocht en wat bleek: die zou perfect onder mijn kleed passen! Maar we gaan toch nog op lingeriejacht aangezien het toch iets specialer mag zijn, liefst met wat kant! Dus ik kwam het pashokje binnen en daar hing ze, het kleedje van mijn dromen! Vlug aangedaan en al mijn juwelen en schoenen -die had ik wel- erbij zodat ik het geheel kon zien. Mijn haartjes met een speld even opgestoken en daar stond ik. Ik was nu al aan het stressen, geen idee waarom, maar dat beloofd :D! Het kleedje stond perfect, maar ze gaan toch de taille aanpassen met een cm zodat het net dat ietsje meer heeft! Voilà, en mijn agenda staat vol met afspraken voor te passen. Gelukkig dat het er zoveel zijn, want Ik heb al genoeg aanvragen van mensen die graag meewillen! Om 15.30 hebben we een afspraak met de fotograaf, ben superbenieuwd! We hebben gekozen voor Ronny Wertelaers en gaan hem straks vastleggen, eindelijk! Woensdag gaan we de boeken halen voor onze uitnodigingen en zaterdag onze ringen checken bij de juwelier zodat ze die veilig in de kluis kunnen bewaren! Het komt dichterbij! Deze week nog een tegenslag gehad met de computer die volledig stuk is, waardoor we alle doc. opnieuw moeten maken. Waarom heb ik ook geen USB? De gastenlijst hebben we al opnieuw gemaakt, maar ze ziet er ineens helemaal andere uit, oeps! Onze budgetlijst ben ik kwijt, dus geen idee wat de uitnodigingen mochten kosten, och jah het komt wel allemaal goed, hoop ik! Nog een hele fijne zondag aan alle bruidjes en bruidegommen! Groetjes

Alessia
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 746

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik15-4-2012 13:28:57

zo leuk dat je al zo vroeg je eerste pas hebt.

Ik heb die wss pas ergens eind juli :(

Maar heb je vroeger je kleed gekozen dan mij

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik15-4-2012 13:41:49

Ik heb de mijne eind oktober gekozen... Maar ik was echt wel verrast gisteren dat ze belde :D

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik15-4-2012 16:06:14

vind ik leuk :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...