Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoonfamilie Grrrr!!!!!!

16-4-2012 10:15:53
Gisteren feestje gehad voor oudste zijn verjaardag en het ging over trouw. Mijn familie was er gezellig over bezig dat ze allemaal nieuw kostuum/outfit hadden gekocht. Mijn schoonpa zo van: ik heb nog wel iets in de kast hangen. Mijn schoonzus: wij hebben 3 feestjes, ik kan toch moeilijk voor elk feest iets anders kopen, dat kost mij dan wel 300 euro!!!! (wat een lachtertje!!)
Mijn verloofde (haar broer dus) heeft gewoon om haar wat te pesten gezegd dat er wel verwacht wordt dat ze in avondkledij komt. (hare man heeft ons ook al gemeld dat als hij in kostuum moet komen, hij dan niet komt!!!)
Tof he! Ben dus wel superblij dat mijn verloofde ook vindt dat ze zich belachelijk gedragen. Ze doen eigenlijk gewoon alsof wij niet gaan trouwen en interesseren zich totaal niet!!!
Toen we zeiden dat er 140 pers op onze trouw zouden zijn voelde de pa van johan zich geroepen om te zeggen dat we minder volk moesten vragen. (Het zijn er nu ondertussen 220 en wij zwijgen in alle talen tegen hem.) Hij heeft nog geeneens voorgesteld om iets bij te dragen (wat ook totaal niet hoeft) maar dan moet hij zich niet moeien met ons aantal gasten.

Ann
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1016

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik16-4-2012 10:37:00

Groot gelijk! Maar je schoonfamilie kun je jammergenoeg niet veranderen hé. Hier ook problemen met schoonmama. Maar het hoort erbij zeker? Jammergenoeg

Crystal
12-5-2012
 Meld misbruik16-4-2012 12:41:45

Heel vervelend, maar weet dat je echt niet alleen bent hoor met deze vervelende situatie! Met zo'n bruiloft te organiseren leer je de mensen die echt om je geven wel kennen. Trek het je maar niet aan en als alles goed gaat met jij en je aanstaande, dan is dat het belangrijkste!

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik16-4-2012 12:42:13

Schoonma leeft niet meer, Johan had daar dan ook geen contact meer mee, dus dat valt (erg genoeg) al weer mee. Hij heeft alleen zijn pa en zus en die doen dan zo!!!!!!
Pffffff, niets van aantrekken denk ik dan, maar dan heb ik soms zo iets van, erg van hen dat ze Johan precies niets gunnen en nooit eens blij kunnen zijn voor hem!!!!(Maar hij is dat al gewend, want zijn zus is altijd al het favorietje geweest)

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik16-4-2012 12:44:43

Ik denk nu bij mezelf, als het communiefeest van onze jongste en trouwfeest van ons voorbij is, dan hoef ik met hen eigenlijk geen contact meer te hebben. Johan heeft daar zelf ook to-taal geen behoefte meer aan, dus dan ga ik het ook voor bekeken houden. (ik heb van schoonzus al wat "shit" moeten pikken hoor. Ze heeft ooit het lef gehad om tegen mijn eigen zus over mij en johan te schelden. Maar ja, ze is ook niet van de slimste)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...