Terug naar overzicht
Groot gelijk! Maar je schoonfamilie kun je jammergenoeg niet veranderen hé. Hier ook problemen met schoonmama. Maar het hoort erbij zeker? Jammergenoeg
Heel vervelend, maar weet dat je echt niet alleen bent hoor met deze vervelende situatie! Met zo'n bruiloft te organiseren leer je de mensen die echt om je geven wel kennen. Trek het je maar niet aan en als alles goed gaat met jij en je aanstaande, dan is dat het belangrijkste!
Schoonma leeft niet meer, Johan had daar dan ook geen contact meer mee, dus dat valt (erg genoeg) al weer mee. Hij heeft alleen zijn pa en zus en die doen dan zo!!!!!!Pffffff, niets van aantrekken denk ik dan, maar dan heb ik soms zo iets van, erg van hen dat ze Johan precies niets gunnen en nooit eens blij kunnen zijn voor hem!!!!(Maar hij is dat al gewend, want zijn zus is altijd al het favorietje geweest)
Ik denk nu bij mezelf, als het communiefeest van onze jongste en trouwfeest van ons voorbij is, dan hoef ik met hen eigenlijk geen contact meer te hebben. Johan heeft daar zelf ook to-taal geen behoefte meer aan, dus dan ga ik het ook voor bekeken houden. (ik heb van schoonzus al wat "shit" moeten pikken hoor. Ze heeft ooit het lef gehad om tegen mijn eigen zus over mij en johan te schelden. Maar ja, ze is ook niet van de slimste)