Terug naar overzicht
Héj,Leuk om te horen!Van waar zijn jullie?Wij trouwen ook op 18 augustus ! Donderdag moeten we nog eens naar de pastoor, ons misboekje laten zien..En ik moet inderdaad nog eens horen wat mag van rijst en confettie achtige toestanden Hopelijk is het tegen dan goed weer hé... Omdat onze kerkviering redelijk snel volgt op burgerlijke viering gaat dit eigenlijk van de rap rap zijn.. Maar dan kunnen we relaxen en genieten in de kerk.Véél succes nogx
Leuk, wij staan er ook voorlopig op als enige, wij mogen enkel live-muziek gebruiken(wel jammer) en bij ons zal het ook een 30 minuten duren.
Oja en bij ons mogen rozenblaadjes en bellenblazen gebruikt worden, maar enkel buiten het stadhuis.
Ik hoop deze week nog langs te kunnen gaan voor onze papiersoort, de aangifte was al gedaan, maar nu moeten we de bevestiging nog gaan afgeven en dan is dat ook alweer achter de rug! 18/08 here we come!
Yess 18 augustus here we come! hihi.. Begint te korten hé :-) Ik hoop dat het dieje dag straaaalend weer gaat zijn..Maar moest het toch tegenvallen dan zullen wij degene zijn die stralen hé hihi.Caroline, wij zijn van Opglabbeek (Limburg). En jullie??Aangezien we geen confetti en rijst mogen gebruiken ben ik gisteren maar es na de Zeeman gereden om bellenblazers te kopen.29ct per stuk. Heb er 10 rode gekocht, nu nog de wikkels eraf en zelf wikkels op plakken :-):-):-)
Héj An,Wij zijn van Putte (bij mechelen-Heist-o/d-Berg).Mijn neef was vorig jaar getrouwd en er was volk en die hadden 'bommetjes' bij met witte en rode papieren hartjes.En de moment dat het trouwkoppel buitenkwam schoten ze dat af.Echt kei tof !!Maar inderdaad heel den hof aan het gemeentehuis lag vol.Leuk idee van de bellenblazers..Ik ga eens horen hoe het hier zit in de gemeente wat wel en niet mag.Veel plezier en geniet er van 't gaat snel voorbij zijn =Dx