Terug naar overzicht
Just Breathe? weet dat er dingen inkomen van want you en need you en stay with me, maar ken het niet helemaal nimeer, mss beetje triestige ondertoon
Just breathe is een heel mooi nummer met een prachtige tekst, maar een moeilijk ritme om op te dansen. Tenminste, dat was voor ons het geval en we hebben dan maar een ander nummer gekozen.Mijn favoriet nummer is Black, maar dat duurt heel lang en is vrij somber. Wij hebben niets van Pearl Jam gevonden dat geschikt was. Hopelijk jullie wel.
Ik vind 'miracle' wel een mooie?
Ik ga dit volgen, we geraken er ook niet uit. En zoeken ook iets in dit genre. :-)
Ik had zooooo graag Black van Pearl Jam als openingsdans gehad, ben echt weg van dat nummer maar de tekst was spijtig genoeg niet je dat en dat wou mijn ventje niet (hoewel hij het ook een geweldig nummer vindt hoor) jammer.... Wij hebben dus een nummer van iemand anders gekozen (Wonderwall in de akoestische versie van Ryan Adams)Maar ik had wel gevraagd aan de DJ om absoluut Black van Pearl Jam tijdens onze trouwfuif te draaien
ok, tekst is wel niet helemaal toepasselijk, maar wel kippevel! En mijn ventje heeft het gekozen, dus vind ik dat het wel kan.Voor de rest waren wij vroeger nogal punk en grunge (en nu een stel softies). Dus mss alle suggesties zijn welkom.