Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een derde zegt af & meestal voor onnozele redenen...

16-4-2012 19:59:01
Even stoom afblazen ... We hebben 111 man uitgenodigd (suite en onszelf inclusief), er hebben er maar 75 bevestigd. Ben er de kop van in. Meestal dan nog familie van mijn aanstaande omdat ze in ruzie liggen met elkaar ... Belachelijk. En het zijn dan nog allemaal oudere mensen ... Ik dacht dat verstand en relativeringsvermogen met de jaren kwam. Blijkbaar niet. Ben er echt niet goed van ... We zullen van onze feestzaal wsl een kleinere zaal toebedeeld krijgen :-( pffff ... weet even niet waar ik het heb nu. Twee van mijn vriendinnen komen ook niet maar dat begrijp ik veel beter. Eentje heeft een baby van 3 weken en de andere heeft nu een moeilijke zwangerschap ...

Elsie
4-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 960

tine
14-8-2010
 Meld misbruik16-4-2012 20:04:07

Van je vriendinnen kan ik dat begrijpen, zelf ging ik ook niet graag lang van huis met zo klein kindje.
familie....wat zal ik zeggen? om verschillende redenen zijn mijn man en ik klein getrouwd, zijn ouders, broer en zus en hun gezin, drie nonkels van mij waarvan eentje peter is van onze jongste, die toen ook gedoopt werd. omdat mijn ouders en ik geen goede band hebben en haar broers niet met haar spreken sinds jaren en ze niet omkeek naar haar kleinkinderen heb ik beslist mijn ouders zelfs niet te vragen. gevolg is dat nu alle contact verbroeken is, ze zegt gewoon vlakaf dat ze geen kleinkinderen heeft. het raakt me niet meer, er is een grote last van men schouders gevallen.
onze dag was super met hen die er waren, en dat gaat zo bij jou ook zijn!!! mensen die niet willen komen, maak je er niet druk in, ze zijn het niet waard! geniet van je dag!

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik16-4-2012 20:18:21

Degenen die nog niet bevestigd hebben, ben je zeker dat die allemaal niet komen? Wij hebben ook nog achter een heel aantal mensen moeten lopen die er gewoon vanuit gingen dat we wel wisten dat ze zouden komen.
Wij hadden overigens ook veel annuleringen? We hadden 164 mensen uitgenodigd, we zouden met 128 zijn, maar er zijn op het laatste moment nog 5 gasten afgevallen. Ik ben daar ook eventjes niet goed van geweest, maar weet je, het is echt niet zo belangrijk. Als ze de moeite niet willen doen, dan missen zij een geweldig feest, en als ze niet kunnen (wegens op vakantie, ziekte, of een pasgeboren baby), dan is het vooral erg jammer voor hen. Jij zal genoeg gasten om je heen hebben die er allemaal voor jullie zijn!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik16-4-2012 20:37:37

heb je geen uitnodigingen over ? wij gaan der extra laten drukken . indien er een deel niet kan ,kunnen we mensen uitnodigen die we wegens budgettaire redenen niet hadden uitgenodigd nog uitnodigen . Dit kan natuurlijk maar enkel als je je jullie streef datum niet voorbij is

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik16-4-2012 23:15:08

Beter een feest met wat minder mensen die wel echt wilden komen, dan een feest met meer mensen waarvan een deel eigenlijk niet wilde, maar geen goede reden had om af te zeggen...

Ik snap dat je het niet leuk vind, maar je kan ze nu eenmaal niet dwingen. En het feest zal er zeker niet minder goed om worden.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik17-4-2012 15:19:45

trek het u niet aan.

leuk is anders dat weet ik zelf ook absoluut wel! wij hadden een 100 man uitgenodigd en er zullen er 70 eten en 1tje komt later (moet nog naar communie bij halfbroer).

van mijn werk komt er oa niemand (= 18man)!

ik was er zo slecht gezind van aan het worden ... dat ik de prijs per persoon maal afwezigen heb berekend : veel geld uitgespaard. als ze er echt niet bij willen/ kunnen (bv. sommigen moeten werken dat snap ik absoluut wel) dan kunnen wij beter geld voor iets anders gebruiken :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...