Terug naar overzicht
Koop een suitekleedje, komt altijd van pas als je zelf eens naar een trouwfeest moet...Jammergenoeg kan ik je alvast niet helpen, heb mijn kleed al volledig betaald.
Of heeft iemand van de familie nog kledij nodig (vb mama en schoonmama)?Misschien vinden ze daar iets en dan betalen zij het aan jou, en jij betaalt dan met de bon in de winkel ...
Ja, dat ist probleem ook.. Iedereen heeft alles al.. De strevers :) En k heb geen suitekleedje nodig.. En kga niet zomaar mijn 1000 euro opdoen, om maar op te doen snapje.. Een trouw kost al centjes genoeg, en aangezien ik die 675 niet meer nodig heb, wil ik ze graag doorverkopen..
Hallo, ik heb mijn jurk bij Cermo gekocht. Heb ook enkel een voorschot betaald.. Wil jou wel verder helpen indien je dit wenst..groetjes
Hoi Bianca,stuur je me even een mailtje:tiziana_romagnoli@hotmail.com :)Dan kunnen we dit bespreken via mail.Groetjes!
Hoi,Heb je het al kunnen regelen? Anders ben ik ook wel geïnteresseerd.Heb voorlopig enkel nog maar het voorschot betaald.Laat maar iets weten (janine.huijbregts@gmail.com).Groetjes Janine
Tiziana,Nog eens merci voor de bon.Ze hebben het daarstrax kunnen aftrekken van onze openstaande factuur.En alle deelnemers van de wedstrijd krijgen nog 'n mooie kousenband.Leuk hoor!
Super :) Ben keiblij voor je! :)Dan zijn we allebei content he! :)dat is altijd fijn!geniet er van !grjts!