Terug naar overzicht
Hey, Inderdaad alles komt inorde niet stressen! Wij zijn helemaal klaar met regelen sinds gisteren...Gisteren ook om de ringen geweest en inderdaad nu zijn het heel de tijd grote kosten! De laatste maand eigenlijk al veel kosten gehad...28april onze vrijgezellen...Vanavond mijn jurk gaan passen voor de 3de keer.... zaterdag voor de bruidskindjesMaar alles kan nu rustig, ik ben heel kalm omdat ik weet dat alles inorde is...Er zullen mss wel nog zaken bijkomen...Maar nu zal ik proberen me nergens meer druk in te maken...De zonnebank kan inderdaad wonderen doen!Mijn haar word gekleurd de week voor ons huwelijk...groetjes! En genieten!
Stress is hier heel normaal. Moest je geen stress hebben, dan zou ik me zorgen maken. ;) Het komt allemaal goed. Je gaat genieten van je huwelijk, en Ellen ook. Ik wens jullie een onvergetelijke dag toe. Best Regards,Met vriendelijke groeten, Jessica Michielsen
Hier nog een vijfmeibruidje met lichte stress.....ik denk wel dat de grote zaken in orde zijn...nu zijn het enkel nog de details...ook net vernomen dat er wegomleiding is aan onze feestzaal maar goed, iedereen geraakt er hopelijk wel!
@Marijke,bij ons is 't ook van dat. werken net naast de feestzaal.Ik ga een wegbeschrijving opmaken en doormailen aan iedereen. En voor de collega's enkele copies op 't werk leggen, dan kunnen ze niet zeggen dat ze het niet vonden.Nog 11 dagen. Bangelijk........