Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

't wordt druk!

17-4-2012 22:39:15
Nog 17 dagen en 't is zover.
Nog zoveel te doen. De ceremonie is nu zo goed als helemaal in orde, maar dan moet ik nog de boekjes maken.
Donderdag de hapjes gaan bespreken met de zaal, zien of de ceremonie nu wel of niet in de tuin door kan gaan.
Vrijdag is er dan onze vrijgezelle. Ben eens benieuwd. Alles ligt in de handen van vrienden. We weten enkel dat we om 19u30 in Moere moeten zijn. Ik weet zelfs niet of ik al mag gegeten hebben.....
En nu beginnen ook de grote kosten te komen. De ringen afhalen, vervoer moet betaald, .....pffffff.
Gelukkig ben ik nu ook met de zonnebank begonnen en kan ik me zo af en toe eens ontspannen.
Denk da'k voor volgende week eens een saunatje ga inplannen in mijn agenda (als ik nog een gaatje vindt).
Donderdag ook al mijn haar gaan doen (moet nu al gekleurd worden, mag niet te vers zijn met de trouw, moet dan enkel nog de dag zelf in de plooi laten leggen). Ze gaan me ook proefschminken. Ben benieuwd.
De stress is hier volop aan't zegevieren. Als we eind volgende week zijn wil ik alles rond hebben, dat ik de laatste week een beetje rustig naar onze dag kan toeleven. Zal veel gevraagd zijn zeker?
Hebben jullie dat ook? Hoe als ik 1 iets schrap van mijn to-do-lijstje komen er 2 nieuwe dingen bij.
't komt allemaal wel in orde, zegt de optimist in mij
Groetjes,
de stresskip (Cindy)

Cindy
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 577

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik18-4-2012 7:46:56

Hey,

Inderdaad alles komt inorde niet stressen! Wij zijn helemaal klaar met regelen sinds gisteren...
Gisteren ook om de ringen geweest en inderdaad nu zijn het heel de tijd grote kosten! De laatste maand eigenlijk al veel kosten gehad...
28april onze vrijgezellen...
Vanavond mijn jurk gaan passen voor de 3de keer.... zaterdag voor de bruidskindjes
Maar alles kan nu rustig, ik ben heel kalm omdat ik weet dat alles inorde is...
Er zullen mss wel nog zaken bijkomen...
Maar nu zal ik proberen me nergens meer druk in te maken...
De zonnebank kan inderdaad wonderen doen!
Mijn haar word gekleurd de week voor ons huwelijk...
groetjes!

En genieten!

Jessica

Meld misbruik18-4-2012 9:08:57

Stress is hier heel normaal. Moest je geen stress hebben, dan zou ik me zorgen maken. ;) Het komt allemaal goed. Je gaat genieten van je huwelijk, en Ellen ook.
Ik wens jullie een onvergetelijke dag toe.

Best Regards,
Met vriendelijke groeten,
Jessica Michielsen

Marijke
5-5-2012
 Meld misbruik20-4-2012 1:05:42

Hier nog een vijfmeibruidje met lichte stress.....ik denk wel dat de grote zaken in orde zijn...nu zijn het enkel nog de details...ook net vernomen dat er wegomleiding is aan onze feestzaal maar goed, iedereen geraakt er hopelijk wel!

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 21:03:07

@Marijke,
bij ons is 't ook van dat. werken net naast de feestzaal.
Ik ga een wegbeschrijving opmaken en doormailen aan iedereen. En voor de collega's enkele copies op 't werk leggen, dan kunnen ze niet zeggen dat ze het niet vonden.
Nog 11 dagen. Bangelijk........

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...