Terug naar overzicht
Ik heb al enkele seminaries in de Montil gehad. Telkens zeer lekker en verzorgd eten, mooie zalen en mooie tuin. Ook veel parkeergelegenheid.
Prijslijsten kan je gerust opvragen per mail. Wij hebben dit verleden jaar ook zo gedaan. Oa aan de Montil. Deze heeft ze per mail gestuurd naar ons.Deze 2 zalen hebben een totaal andere stijl vind ik. Montil is eerder modern, Rozerie is klassiek. groetjes en veel succes in de zoektocht,Stephanie
Wij zijn indertijd gaan kijken in de Montil. Heel mooie locatie, erg modern, goed gelegen. Maar we zijn afgeknapt op hun drankenforfait: 38 euro per persoon (exclusief de receptie, dat was per verbruik te betalen), voor een simpele huiswijn. Dat is echt ontzettend duur voor drank alleen. Ik heb er wel al veel goede dingen van gehoord van mensen die er als gast geweest zijn, maar zelf geen ervaring mee.
wij zijn getrouwd in de rozerie en het is daar echt top!!Eerst een intieme ceremonie gedaan in de kapel en nadien feest in het kasteel.Als je van romantiek houdt is de rozerie een aanrader! Het eten is subliem en de eigenaars zijn zo vriendelijk.Je kan hen echt alles vragen.De montil ben ik al pâar keer geweest maar is eerder koel en modern.