Terug naar overzicht
Wij hebben dat voor de geboorte laten maken bij de drukker met een foto van onze kindjes. Dan koop je wijn en week je het etiket los en kleef je u etiket erop. Bij vedet kan je dat ook bestellen online, eens googlen. Succes.
http://www.weddinggiftshop.nl/wijn-en-wijnetiketten
Ik weet niet van waar je juist bent, maar bij de Kaarskesprocessie in Lummen verkopen ze ook flesjes cava, bier, ... met gepersonaliseerde etiketten.
Ik heb voor de getuigen een fles cava besteld via de website van Brianto. Daar kun je ook een persoonlijke tekst laten in graveren. Zeer mooi gedaan!
Alvast bedankt allemaal! Brianto is precies wel een leuke site... Saartje, heb jij dan ook met zo'n etiket gewerkt op de fles? En krijg je het zoals jij het ontwerpt? Idee of er verzendingskosten bij zijn ?Thanks
Winkels waar ze doopsuiker en dergelijke aanbieden, zullen zeker ook flesjes drank met gepersonaliseerde etiketten aanbieden. Volgens mij vind je dit ook op www.suikerzoen.be of op www.tutje-en-kiki.be
Brianto kan ik ook aanraden, wij hebben voor de ouders een doos met fles cava in + 2 gegraveerde glazen, voor de getuigen de gegraveerde champagnekoeler (we steken daar dan zelf een cava fles in en wat nootjes ofzo) supermooi en alles zat apart verpakt dus ook geen schade als je het opgestuurd krijgt waar ik wel wat schrik voor had. Een echte aanrader ;);)