Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gepersonaliseerde cadeau (etiket of dergelijke)

18-4-2012 13:51:24
Hellow mede-bruidjes,

ik heb jullie ideetjes een beetje nodig....

Ik heb al iets in gedachten van cadeau om aan de ouders en getuigen te geven. Maar daar bovenop had ik gedacht om hen nog iets persoonlijks te geven. Zoals een flesje champagne, cava, wijn of bier (of iets anders), met daarop een gepersonaliseerde etiket. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Waar kan ik mooie eitketten maken - afdrukken of bestellen? Moet ik den drank dan zelf voorzien? ...

Of zijn er andere ideeën om als cadeau te geven, iets gepersonaliseerd...

Bedankt!

Groetjes en geniet nog van jullie voorbereidingen...

Els
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 970

inge
15-9-2012
 Meld misbruik18-4-2012 13:57:47

Wij hebben dat voor de geboorte laten maken bij de drukker met een foto van onze kindjes. Dan koop je wijn en week je het etiket los en kleef je u etiket erop. Bij vedet kan je dat ook bestellen online, eens googlen. Succes.

Ulrike
28-4-2012

Els
16-6-2012
 Meld misbruik18-4-2012 15:34:32

Ik weet niet van waar je juist bent, maar bij de Kaarskesprocessie in Lummen verkopen ze ook flesjes cava, bier, ... met gepersonaliseerde etiketten.

Saartje
16-6-2012
 Meld misbruik18-4-2012 16:38:32

Ik heb voor de getuigen een fles cava besteld via de website van Brianto. Daar kun je ook een persoonlijke tekst laten in graveren. Zeer mooi gedaan!

Els
2-6-2012
 Meld misbruik18-4-2012 17:41:36

Alvast bedankt allemaal! Brianto is precies wel een leuke site... Saartje, heb jij dan ook met zo'n etiket gewerkt op de fles? En krijg je het zoals jij het ontwerpt? Idee of er verzendingskosten bij zijn ?

Thanks

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik18-4-2012 18:00:16

Winkels waar ze doopsuiker en dergelijke aanbieden, zullen zeker ook flesjes drank met gepersonaliseerde etiketten aanbieden. Volgens mij vind je dit ook op www.suikerzoen.be of op www.tutje-en-kiki.be

Sarah
12-5-2012
 Meld misbruik18-4-2012 22:06:40

Brianto kan ik ook aanraden, wij hebben voor de ouders een doos met fles cava in + 2 gegraveerde glazen, voor de getuigen de gegraveerde champagnekoeler (we steken daar dan zelf een cava fles in en wat nootjes ofzo) supermooi en alles zat apart verpakt dus ook geen schade als je het opgestuurd krijgt waar ik wel wat schrik voor had. Een echte aanrader ;);)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...