TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dorien
5-5-2012
|
18-4-2012 19:30:15
ik zou toch veel verschillende kleedjes zowiezo passen. als je trouwkleed aan hebt kan het inderdaad heel anders over komen dan in een boekje het te zien !
|
|
tash
21-9-2013
|
18-4-2012 19:35:28
ik wil wel andere kleedjes passen maar wil ook zeker en vast dat ene kleed van leijten es aanpassen, anders ga ik gewoon met vragen blijven zitten : "hoe zou het me gestaan hebben? zou het nu net niet dat tikkeltje mooier geweest zijn? ed" Feit is dat ze het model niet meer hangen hebben in de winkel en ze het moeten bestellen en ik ben bang dat dit net verplichtingen gaat scheppen, als ze het bestellen voor te passen
|
|
tash
21-9-2013
|
18-4-2012 19:38:09
ik heb net een mailtje gestuurd naar de winkel (we moeten hiervoor toch een 120 km rijden) met de vraag of het inderdaad verplichtingen schept........maar ik kan me voorstellen dat hier nog wel bruidjes zijn die hetzelfde voorgehad hebben. misschien kunnen zij me iets meer vertellen hoe het in andere winkels eraan toe ging
|
|
sofie
8-9-2012
|
18-4-2012 19:48:48
Dag Tash, Ik heb ook een kleedje besteld dat ik niet gepast heb. Het is een jurk van Maggie Sottero dat ik bij La Sposa gehaald heb. Ik ben alleszins verplicht tot aankoop. Ze hadden wel een kleed dat heel goed gelijkt op dat van mij. Ik heb die dus gepast, de foto van mijn kleed ernaast gehouden en dan hebben mijn mama en getuige zo een beetje bij getrokken waar andere elementen inzitten. Mijn kleed is type kay en dat wat ik kon passen is type polina. Mss kun je ook op zoek gaan naar een gelijkaardige jurk dat je wel zou kunnen passen... Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik wel dan niet een kleed zou kopen dat ik vooraf niet kon passen. Ik heb pas in juni m'n eerste pas dus ik hoop dat het goed komt . Succes nog xxx
|
|
joyce
30-4-2011
|
18-4-2012 21:24:58
hey,
Probeer anders eens bij www.verkoopjetrouwjurk.nl , misschien hebben zij het gevraagde model wel (tweedehands, maar dan kan je wel passen, want een jurk op een foto of pop is toch nog anders dan dat je het zelf aanhebt).
groetjes Joyce
|
|
Joke
25-5-2013
|
18-4-2012 21:30:50
Dag Tash,
Ik had hetzelfde probleem als u. Verliefd op een kleed van Linea Raffaeli collectie 2011, maar we trouwen pas in 2013. Was verloofd in mei 2011 en ben verleden jaar in juni 2011 toch al nr de winkel geweest om het eens te gaan passen ;o). Ik wou ook zeker weten of het me stond. Ze hadden het kleed niet binnen in mijn maat maar wel een veel grotere maat. Heb dit kleed gepast en ze hebben het volledig toegespeld zodat ik toch een zicht had of ik dit kleed nu wou ja of nee. Ze hebben het kleed sowieso besteld in mijn maat, maaaaaar als ik wil mag ik nog altijd veranderen moest ik een kleed uit de collectie van 2012 mooier vinden. Mooie deal vond ik en daarmee dat ik die mensen dan ook beloofd heb dat ik zeker mijn kleed bij hen zal kopen!! (Wat ondertussen ook al gebeurd is ;o), ik moet er ook 220 km enkel voor rijden ;o) Dus ik denk als je een "beetje onderhandeld" dat het wel mogelijk moet zijn hoor!! Heb ondertussen eens gekeken in de winkel waar ik mijn kleed gekocht heb, maar ze verdelen het merk niet dat je wil, jammer!!
Veel succes in ieder geval en moest je nog vragen hebben, mail gerust!!
|
|
natasha
7-7-2012
|
18-4-2012 21:44:39
Hey, Ik had ook een jurk die ik echt prachtig vond en ben verscheidene jurken in die stijl gaan passen ( de snit is het belangrijkste ) Uiteindelijk heb ik ze ook besteld bij Pierre yves in brussel met geen verplichting van de bestelde jurk maar wel een verplichting tot aankoop van een trouwjurk in hun winkel. En het is reuze meegevallen! Ben er heel blij om want als ik de collectie van dit jaar bekijk zit er geen enkel tussen dat op het mijne gelijkt. Veel succes Alvast. En de jurk is een maggi sottero ;)
|
|
Karen
18-8-2012
|
19-4-2012 12:11:26
hEBBEN ZE HET NIET IS EEN OUTLET?
|
|
tash
21-9-2013
|
19-4-2012 12:39:27
@karen ik heb al verschillende outlets bekeken en nergens staat het merk van leijten er tussen...........
Ik heb net een mail gehad vanuit een bruidswinkel in nederland (Net iets meer dan 200 km rijden) en daar hebben ze het nog in de winkel hangen, prijs is toch net iets boven mijn budget : 1400 euro. Twijfel twijfel twijfel...........
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|