Terug naar overzicht
wij gaan voor witte duiven. de grootvader van mijn verloofde kweekt duiven hij gaat speciaal voor die ene keer witte duifjes opkweken voor dan. zolang ze van een duivenmelker zijn zou ik er voor gaan
Wij gaan ook voor duifjes. Onze ceremoniemeester zal daarvoor zorgen... Weet niet of je ook met een ceremoniemeester werkt.
hey, Wij trouwen enkel voor de wet en laten bij het buitengaan van het gemeentehuis witte duifjes omhoog. Mijn schoonvader speelt zelf met duiven en mijn toekomstige doet dit ook wel eens als hij thuis is dus vonen wij hetlogisch.... :) Wij hebben wel een andere duivenmelker moeten aanspreken aangezien mijn schoonvader zelf geen spierwitte duiven had. Wij laten ze los en ze vliegen dan terug naar huis (1 dorp verder).GroetjesHadass
wij hebben ook duiven laten losvliegen en het leuke was dat er een groepje vrienden van mijn schoonvader aan de kerk stond met nog zeker 100 duiven en dat deze iets na onze duiven gelost werden, het was een leuk zicht,voorral al de bukkende mensen aan de kerk...
zie wel dat de duiven niet in een brood worden afgegeven aan jullie... bij mijn nonkel hadden ze dat vroeger gedaan en ons mama wou dat voor mij ook doen maar het probleem is... dat is voedsel voor die duifjes dus dat werkt helaas niet!