Terug naar overzicht
Leuk hé dat de tijd zo snel vooruit gaat! Bij ons staat de teller vandaag op 134 dagen, nu ist een beetje spannend want ik wacht op onze bestelde uitnodigingen en normaal komen die vandaag of morgen toe. Ik ben benieuwd naar het resultaat! Groetjes en nog veel plezier met de komende voorbereidingen he
Hey Stefanie,Onder de 100,spannend...nu kan het échte aftellen beginnen Nog veel plezier met je dansles en verdere voorbereidingen!!Groetjes,nancy
Hey stefanie! Nu er bij ons geen 2 cijfertjes meer staan maar 1tje, Ben ik eigenlijk wel een beetje jaloers :-) op jou 2 cijfertjes. Nu het zo snel gaat begin ik al te denken "wat na onze trouw ?" een zwart gat? Geniet zoveel mogelijk van je voorbereidingen en zo weinig mogelijk stress ! Dikke kussen en groeten Charlotte
Spannend!! :-)Wij hebben ook 3 lessen slow gevolgd en hebben nu een 10-tal figuren om mee aan de slag te gaan...er wordt dus ook druk geoefend in onze woonkamer :-) hihi!!Succes nog met de lessen!!groetjes
Hey, Eenmaal onder de 100 vliegt de tijd voorbij! Geniet van je voorbereidingen!groetjes
Hoi allemaal,Het is inderdaad leuk dat het zo snel gaat en tegelijk spannend dus ik geniet zeker van alle voorbereidingen die de revue passeren :-)@ Charlotte: ik denk dat ik eerder blij ga zijn dat ik niet meer moet stressen over "is alles geregeld wat geregeld moet zijn? wat kunnen we nu al doen?" en dat we kunnen nagenieten van de dag zelf (vooral veel bladeren in het album vermoed ik )En wat erna komt: "que sera, sera" zeker? :-)@ Sandra: inderdaad en onze woonkamer/salon is al niet zo groot dus dat gaat nog lachen worden :-) Momenteel is het nog instuderen van wat we geleerd hebben (het hele liedje is in choreografie geplaatst, nu nog zien dat we t onder de knie krijgen )Voor jullie ook nog allemaal veel plezier met de voorbereidingen en een superdag toegewenst!Groetjes
Hey Stefanie!Een kleine 30 dagen geleden zette ik net hetzelfde postje hier op het forum :-) en kijk nu... bij mij nog maar 71 dagen op de teller. DE TIJD GAAT DUS ECHT SNEL! Nu alles zo stilletjesaan op zijn pootjes terecht komt, komen de kriebels ook naar boven! Dus volop genieten is en blijft de boodschap!GroetjesMelissa
Wij wonen ook op een appartementje hoor...dus tafel en stoelen opzij...zetel opzij...en dan hebben we toch een goeie vierkant om in te dansen over :-) hihi!!Wij moeten ook nog oefenen hoor...ik heb zo toch wat passen uitgewerkt voor bij het refrein bijvoorbeeld...het is makkelijker als dat telkens terugkeert dan hetzelfde stuk...We hebben al een kleine demo gegeven aan mijn ouders en aan zijn mama...en die schrokken wel van hun (schoon)zoon! Hij heeft echt wel moeite gedaan...ben er fier op!groetjes!
@ Sandra: Inderdaad, alles opzij voor die vierkante meter ;-) Ik denk dat wij echt wachten tot het avondfeest zelf (ik denk niet dat Maarten een preview wilt geven ) Maar ik vermoed ook dat iedereen enorm verbaasd zal zijn van wat hij zal doen. Zoals je zelf zegt: hij heeft veeel moeite gedaan en k ben enorm fier op em.Groetjes!