Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat kan ik nog doen?

19-4-2012 22:22:42
Hey Brides to be...
.
Soms vraag ik me echt af wat ik nog kan doen?
Het lijkt alsof alles zo snel en vlot precies geregeld is.
Buiten nog een paar dingetjes die afgehandeld en afgewerkt moeten worden is preceis alles al gedaan.
Maar hoogstwss vergeet ik dingen of is het maar 'gewoontjes'...
Wie kent dit gevoel ?
x

An
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 772

Nikki
26-5-2012
 Meld misbruik20-4-2012 7:28:19

hallo,
ik ken dit gevoel ook wel.
Wij hadden onze feestzaal en dj al lang
op voorhand vast gelegd. Nu hebben we
pas met onze dj afgesproken en onze fotograaf.
een maand op voorhand moest dit pas.
onze kaartjes zijn verstuurd, verder denken
we dat ook alles in orde is. misboekjes zijn
zo goed als klaar.
de schrik zit er wel in dat we iets vergeten
zouden zijn, maar ik weet zo direct nog niet wat!
dus hopen dat het niet zo is.
komt wel in orde :)

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik20-4-2012 8:14:15

Als je graag npog met iets zou bezig zijn, kan je vb 'prulletjes' maken voor bij de fotoshoot of decoratie?

vb hartje in leuke kleur dat jullie vasthouden, vlaggenlijntje met just married, mooie tekst met hoe jullie elkaar leerden kennen (of tijdslijn) voor ergens te zetten tijdens receptie, leuke flessen/potjes zoeken en versieren voor kaarsen in te zetten
of zoeken naar mooie ideetjes voor bloemen, enz

Ik zou nog wat blogs en websites bekijken en dan ga je automatisch dingen vinden om je nog mee bezig te houden :)

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik20-4-2012 17:31:15

als ik me afvraag wat ik nog allemaal moet doen dan begin ik de dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te overlopen en dan zie je toch alles van hoe je het wil !

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-4-2012 18:45:18

Je kan inderdaad leuke extraatjes voorzien: maak voorbeeld zelf een reuzebanner met foto's van jullie om aan de feestzaal te zetten.
Ik denk niet echt dat je dingen vergeet - je bent wss op en top georganiseerd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...