Terug naar overzicht
hallo,ik ken dit gevoel ook wel.Wij hadden onze feestzaal en dj al lang op voorhand vast gelegd. Nu hebben wepas met onze dj afgesproken en onze fotograaf.een maand op voorhand moest dit pas.onze kaartjes zijn verstuurd, verder denkenwe dat ook alles in orde is. misboekjes zijnzo goed als klaar.de schrik zit er wel in dat we iets vergetenzouden zijn, maar ik weet zo direct nog niet wat!dus hopen dat het niet zo is.komt wel in orde :)
Als je graag npog met iets zou bezig zijn, kan je vb 'prulletjes' maken voor bij de fotoshoot of decoratie?vb hartje in leuke kleur dat jullie vasthouden, vlaggenlijntje met just married, mooie tekst met hoe jullie elkaar leerden kennen (of tijdslijn) voor ergens te zetten tijdens receptie, leuke flessen/potjes zoeken en versieren voor kaarsen in te zettenof zoeken naar mooie ideetjes voor bloemen, enzIk zou nog wat blogs en websites bekijken en dan ga je automatisch dingen vinden om je nog mee bezig te houden :)
als ik me afvraag wat ik nog allemaal moet doen dan begin ik de dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te overlopen en dan zie je toch alles van hoe je het wil !
Je kan inderdaad leuke extraatjes voorzien: maak voorbeeld zelf een reuzebanner met foto's van jullie om aan de feestzaal te zetten.Ik denk niet echt dat je dingen vergeet - je bent wss op en top georganiseerd!